logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 Brzeg, dnia 6 listopada 2017r.

OR.IV.271.1.15.2017

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach zadania budżetowego  „Zmiana sposobu użytkowania obiektu na siedzibę MOPS w Brzegu”- IV etap”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1, 1a i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2017r. poz. 1579), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 2 listopada br. wpłynęły pytania od Wykonawcy dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1 -Branża budowlana.

W opisie technicznym budowlanym jest mowa o oknach (pkt. 5.7.1) a brak takich pozycji w przedmiarze. Czy stolarka okienna jest do wymiany? Jeśli tak to prosimy o dołączenie zestawienia stolarki okiennej.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna zostanie wykonana w ramach przedmiotu umowy zawartej na termomodernizację budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu.

Pytanie 2 -Branża budowlana.

Brak w przedmiarze drzwi drewnianych dwuskrzydłowych o wym. 90+84x225 cm i 90+30x200cm a są one na projekcie oraz z jakiego drewna mają być te drzwi. Proszę również podać jakiego koloru mają być wszystkie drzwi.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Drzwi o podanych wymiarach są to drzwi zewnętrzne i będą wykonane w ramach przedmiotu umowy zawartej na termomodernizację budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu.

Kolor drzwi wewnętrznych zostanie ustalony z inwestorem w trakcie realizacji zadania.

Pytanie 3 -Branża budowlana.

W opisie technicznym jest mowa o zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej jako o odrębnym opracowaniu a takie zestawienie nie zostało dołączone do dokumentacji przetargowej. Zestawienie to ułatwiło by w znacznym stopniu wycenę stolarki. Jeśli takowe istnieje to prosimy o jego udostępnienie.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Ilość stolarki drzwiowej wewnętrznej jest ujęta w przedmiarze robót, a rozmieszczenie i wielkość oraz kierunek otwierania zostały przedstawione w dokumentacji projektowej.

Pytanie 4 -Branża budowlana.

Brak w przedmiarze robót pochylni i podjazdu dla niepełnosprawnych a jest w projekcie.

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót związanych z budową pochylni dla niepełnosprawnych
(pkt 5.0 opisu technicznego).

Pytanie 5 -Branża budowlana.

Brak w przedmiarze dwuteownika stalowego T120 do przesklenienia nadproży a jest w projekcie.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Montaż nadproży zostanie wykonany przy wymianie stolarki okiennej w ramach przedmiotu umowy zawartej na termomodernizację budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu.

Pytanie 6 -Branża budowlana.

Brak w przedmiarze wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy a w opisie jest mowa, że należy obiekt wyposażyć w gaśnice.

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Dokumentacja projektowa przewiduje wyposażenie budynku w podręczny sprzęt gaśniczy o masie środka gaśniczego 2 kg na każde 100 m2 powierzchni, a powierzchnia kondygnacji parteru wynosi 915 m2.

Pytanie 7 -Branża sanitarna.

Brak w przedmiarze robót pozycji dotyczących wykonania instalacji wentylacyjnej a w projekcie są rysunki 5/S i 5.1/S oraz opis (pkt. 7) dotyczące wentylacji. Czy zamawiający przewiduje wykonanie instalacji wentylacyjnej? Jeśli tak to prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót.

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Zamawiający nie przewiduje wykonania instalacji wentylacyjnej. Rysunki w dokumentacji projektowej wentylacji są załączone jako poglądowe.

Pytanie 8 -Branża sanitarna.

Dotyczy poz. 71 przedmiaru robót – o jakiego rodzaju szafkę chodzi?

Odpowiedź na pytanie nr 8:

W poz. 71 przedmiaru robót określono szafkę hydrantową naścienną.

Pytanie 9 -Branża sanitarna.

W opisie technicznym sanitarnym (pkt. 8.3) jest mowa o kompletnym zestawie pompowym typu HYDRO 35.B7/6.1 a brak takich pozycji w przedmiarze robót.

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Zestaw pompowy typu HYDRO 35.B7/6.1 został określony w poz. 15 przedmiaru –instalacje sanitarne jako zestaw do podnoszenia ciśnienia.

Pytanie 10 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.1 jest mowa o podliczniku w RG i z RG wyprowadzenie głównej wlz a nie ma tego w przedmiarach robót.

Pytanie 11 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.2 jest mowa o zaprojektowanych licznikach trójfazowych w istniejącej RG a nie ma tego w przedmiarach robót.

Pytanie 12 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3 jest mowa o tablicy bezpiecznikowej TB wraz z niezbędnym jej wyposażeniem a nie ma tego w przedmiarach robót.

Pytanie 13 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.1 jest mowa o instalacji oświetleniowej gdzie w przedmiarze robót zostały podane wszystkie oprawy oświetleniowe a w ogóle nie zostały w przedmiarze ujęte przewody o których mowa w opisie.

Pytanie 14 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.2 jest mowa o instalacji gniazd gdzie w przedmiarze robót zostały podane gniazda a w ogóle nie zostały w przedmiarze ujęte przewody do tych gniazd o których mowa w opisie.

Pytanie 15 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.3 jest mowa o instalacji telefonicznej gdzie w przedmiarze robót zostały podane gniazda instalacji telefonicznej a w ogóle nie zostały w przedmiarze ujęte przewody telefoniczne jak również rury instalacyjne do tych przewodów o których mowa w opisie.

Pytanie 16 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.4 jest mowa o instalacji sieci internetowej, która w całości nie została ujęta w przedmiarze robót.

Pytanie 17 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.5 jest mowa o instalacji połączeń wyrównawczych, która w całości nie została ujęta w przedmiarze robót.

Pytanie 18 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.3.6 jest mowa o instalacji p.poż, w której zasilenie szafki sterowniczej zespołu hydroforowego z przed wyłącznika głównego RG  nie zostało ujęte w przedmiarze robót.

Pytanie 19 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.4 jest mowa o zabezpieczeniu przed porażeniem prądem elektrycznym, który nie został ujęty w przedmiarze robót.

Pytanie 20 -Branża elektryczna.

W projekcie elektrycznym w punkcie 2.5 jest mowa o ochronie przeciwprzepięciowej, która nie została ujęta w przedmiarze robót.

Odpowiedź na pytania od nr 10 do nr 20:

Załączony do dokumentacji przedmiar robót- instalacje elektryczne (IV etap) obejmuje zakres robót elektrycznych będących zakończeniem wykonania całości wszystkich instalacji elektrycznych.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Nazwa dokumentu: Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach zadania budżetowego „Zmiana sposobu użytkowania obiektu na siedzibę
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-10-24 10:43:03
Data udostępnienia informacji: 2017-10-24 10:43:03
Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-08 11:05:04

Wersja do wydruku...

corner   corner