logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
minus Kontrole
   plus Kontrole zewnętrzne - 2004 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2005 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2006 rok
   minus Kontrole zewnętrzne - 2007 rok
      minus Temat kontroli: Kontrola danych zawartych we wniosku Gminy o przekazanie kwoty rokempensującej utracone dochody (...)
      minus Temat kontroli: Rozpoznanie możliwości i warunków prowadzenia działan ratowniczych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej, kontrola przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w Ratuszu (...)
      minus Temat kontroli: Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat (...)
      minus Temat kontroli: Przestrzeganie przepisów prawa pracy, w tym bhp
      minus Temat kontroli: Kontrola archiwum zakładowego Urzędu Stanu Cywilnego w Brzegu
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa w zakresie organizacji przyjmowanych i załatwianych skarg i wniosków
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa z zakresu rejestracji przedpoborowych
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa z zakresu obrony cywilnej
      minus Temat kontroli: Kontrola legalności wydawania decyzji - aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego w roku 2006 i 2007
      minus Temat kontroli: Realizacja decyzji i wystąpień organów Państwowej Inspekcji Pracy
   plus Kontrole zewnętrzne - 2008 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2009 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2010 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2011 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2012 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2013 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2014 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2015 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2016 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2017 rok
   plus Kontrole zewnętrzne- 2018 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2019 rok
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


                                                                                       Brzeg, dnia 19.11.2018 r.   

OR.IV.271.1.14.2018  

dot. postępowania na zadanie pn.:

Przebudowa i rozbudowa oświetlenia dróg gminnych ul. Piłsudskiego i ul. Krótkiej
dz. nr 756, 774, 698 w Brzegu w ramach zadania inwestycyjnego

„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.
z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) Zamawiający – Burmistrz Brzegu – informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 19 listopada 2018 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1, złożoną przez Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Spółka Jawna, 49-305 Brzeg, ul. Korfantego 33, z ceną łączną:

netto:    510.530,00 zł

brutto: 627.951,90 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów – 100 pkt, tj. w kryterium Cena – 60% i kryterium Termin realizacji zamówienia – 40%.

W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

Nazwa  wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 60%

Liczba pkt w kryterium  Termin realizacji zamówienia  – 40%

 

Łączna liczba pkt

1

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Spółka Jawna, 49-305 Brzeg, ul. Korfantego 33

60 pkt

40 pkt

100 pkt

 

 

 

 

 

 

 

 

Burmistrz Brzegu

-Jerzy Wrębiak-

 

 

OR.IV.271.1.14.2018                                                           Brzeg, dnia 06.11.2018 roku

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Przebudowa i rozbudowa oświetlenia dróg gminnych ul. Piłsudskiego i ul. Krótkiej dz. nr 756, 774, 698 w Brzegu w ramach zadania inwestycyjnego

„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 29 października br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

„Czy realizowany inwestycja ma przyjęte obliczenia opraw zgodne z klasami oświetlenia dróg M2, M3, M6 które zapewnia bezpieczeństwo, dołączenie odpowiednich obliczeń fotometrycznych do zamówienia.”

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tak. W załączeniu są pliki z pomiarów fotometrycznych – Załącznik nr 1.

Pytanie 2

 „Proszę o dodanie do SIWZ obowiązujących Norm na zamawiane produkty do opisów, które mają zastosowane, a nie zostały podane. Normy na słupy i oświetlenie jakie??.

Obowiązujące normy oświetlenia drogowego powinny zapewniać bezpieczeństwo osobom poruszającym się po nich, oraz swobodę poruszania się wszystkim uczestników ruchu.

nowych norm: PN-EN 13201-2:2016-03

PN-EN60698-1   PN-EN60598-2-3   PN-EN 55015   PN-EN61547,   PN-EN61000-3-2,  PN-EN61000-3-3

Czy wykonawcy mogą być podstawą prawną do eliminowania bezprawnego zachowania, które dotyczą praw wyłącznych chronionych na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r.

Prawo własności intelektualnej i przemysłowej i nią niniejszej zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Analizy służyły następujące akty prawne, rozporządzenia oraz Polskie, wynikający z art. 4 ust. 3 TUE oraz art. 7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego przy wykonywaniu kompetencji przewidzianych dla niego w ustawy Prawa własności przemysłowej, z zakresu własności przemysłowej przez Trybunał Sprawiedliwości Unii E Normy: Ustawy

Pytanie 3

„Producent opraw oświetleniowych deklaruje zgodności z następującymi normami z zakresu bezpieczeństwa użytkowania: -EN 60598-1_EN60598-2 W dokumentach do projektu i SIWZ nie zostały uwzględnione Normy EU dla użytkowników i wymogów bezpieczeństwa:

Badania na zgodność Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, wymagania dla sprzętu elektrycznego:

Odpowiedź na pytanie nr 2 i nr 3:

Rodzaj słupów, wysięgników oraz  opraw został wcześniej określony przez Inwestora i zatwierdzony przez Konserwatora Zabytków.

Zgłoszony przetarg dotyczy kolejnego etapu realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa Oświetlenia Drogowego Gminy Brzeg.

W przypadku zastosowania słupów innych producentów powinny się charakteryzować następującymi parametrami:

- wykonanie ze stali ocynkowanej, wzmocnione  elementami dekoracyjnymi wykonanymi  z metalowych odlewów, malowany na kolor szary granitowy RAL 7026,

- możliwość zabudowy wysięgnika,

- fundament prefabrykowany typu F120,

- wymagany certyfikat CE,

- gwarancja.

Oprawa typu LED powinna charakteryzować się :

- materiał korpusu – aluminium malowane proszkowo w kolorze RAL 9011,

- materiał klosza – PC,

- budowa oprawy  - dwukomorowa,

- stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – IK08,

- szczelność komory optycznej – IP 66,

- szczelność komory osprzętu – IP55,

- klasa ochronności elektrycznej: I lub II,

- napięcie pracy 230V AC 50 Hz,

- źródło światła  LED,

- moc max  - 80W,

- minimalny strumień świetlny -  9900 lm,

- zakres temperatury barwowej źródeł światła 3900-4300K,

- utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90%% po 100 000 godzin pracy,

- wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze  ULOR zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009,

- różnica danych fotometrycznych oprawy równoważnej nie powinna przekroczyć 5%.

Pytanie 4

Brak jest opisów ogólnych lampy i uchwytu mocowań, jest niedopuszczalne podawanie nazw opraw, powinna być podana charakterystyka i normy minimum powyżej 110 lumenów 1W netto, które mogą ukierunkować wykonawcę i inwestora jakie produkty przedstawić do rzetelnej przygotowanej wyceny. dostosowując się do polityki klimatycznej z zachowaniem strategii niskoemisyjnej rozwoju. Z zachowaniem ustawy o efektywności energetycznej. Wszystkie oprawy LED powinny spełniać wszystkie niezbędne wytyczne EU. 

 

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Rodzaj słupów, wysięgników oraz  opraw został wcześniej określony przez Inwestora i zatwierdzony przez Konserwatora Zabytków.

Słupy i wysięgniki wykonywane są na specjalne zamówienie, niedostępne w sprzedaży detalicznej, zgodnie z wymaganiami Inwestora i dodatkowymi uzupełnieniami.

Kolejne ulice będą uzbrajane w identyczne latarnie, w celu zachowania jednolitego stylu architektonicznego. Karty katalogowe oraz producent jest dołączony do projektu.

 

Załącznik nr 1 - pliki z pomiarów fotometrycznych.

 

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

                                                                                                                                        Burmistrz Brzegu

                                                                                                                                        -Jerzy Wrębiak-

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Nazwa dokumentu: Przebudowa i rozbudowa oświetlenia dróg gminnych ul. Piłsudskiego i ul. Krótkiej dz. nr 756, 774, 698 w Brzegu w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg”
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzta Florek
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzta Florek
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzta Florek
Data wytworzenia informacji: 2018-10-26 09:13:47
Data udostępnienia informacji: 2018-10-26 09:13:47
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-19 13:30:27

Wersja do wydruku...

corner   corner