logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Brzeg, dnia 5 września 2019r.

OR.IV.271.1.6.2019

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej

oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 4 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy? Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy.

Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:

a) danych dla każdego punktu poboru:

- nazwa i adres firny;

- opis punktu poboru;

- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);

- grupa taryfowa;

- planowane roczne zużycie energii;

- numer licznika;

- Operator Systemu Dystrybucyjnego;

- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;

- numer aktualnie obowiązującej umowy;

- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;

- numer ewidencyjny PPE;

- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;

b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:

- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;

- dokument nadania numeru NIP;

- dokument nadania numeru REGON;

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane, skutkiem czego może okazać się konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tak, Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

Pytanie nr 2:

Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie następujących informacji:

  1. Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?
  2. Czy procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz pierwszy?
  3. Czy umowy dystrybucyjne (jeśli zamawiający posiada rozdzielone umowy) zawarte są na czas określony, czy nieokreślony?
  4. Kto jest dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej?
  5. Jaki jest okres wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych/umów sprzedaży energii elektrycznej?
  6. Czy zamawiający samodzielnie wypowie obowiązujące umowy w terminach pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy, czy też upoważni do tej czynności Wykonawcę?
  7. Czy zamawiający samodzielnie zawrze umowę o świadczenie usług dystrybucji w przypadku punktów poboru, dla których obowiązywały dotychczas umowy kompleksowe oraz w przypadku punktów poboru, dla których umowa dystrybucyjna została zawarta na czas określony, w terminie umożliwiającym skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy?
  8. Czy Zamawiający ma zawarte umowy/aneksy w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak-jakie są terminy wypowiedzeń umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Odpowiadając:

  1. Zamawiający posiada aktualnie jedną umowę kompleksową. Pozostałe ppe objęte są umowami odrębnymi: zakupu energii elektrycznej zawartymi ze sprzedawcą energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z TAURON Dystrybucja SA.
  2. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz kolejny.
  3. Umowy dystrybucyjne są zawarte na czas nieokreślony
  4. Obecnym sprzedawcą dla Gminy Brzeg jest Tauron Sprzedaż sp. z o.o.
  5. Termin wypowiedzenia umowy kompleksowej jest jednomiesięczny.
  6. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa wypowie umowę kompleksową oraz ma obowiązek zgłoszenia w imieniu Zamawiającego do OSD nowego ppe na podstawie wzoru wniosku obowiązującego w TAURON Dystrybucja SA.
  7. Wykonawca ma dokonać wypowiedzenia umowy kompleksowej i złożenia wniosku o podpisanie umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych w terminie pozwalającym OSD na wygenerowanie umowy, jej dostarczenie oraz podpisanie przez Zamawiającego nie później niż w okresie 21-90 dni poprzedzających termin rozpoczęcia dostaw.
  8. Zamawiający nie podpisywał umów lojalnościowych ani promocyjnych. Terminy rozpoczęcia dostaw od 01.01.2020 są niezagrożone.

Pytanie nr 3:

Czy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę? W przypadku braku zgody na powyższe prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający ponosił będzie odpowiedzialność za treść przedstawionego wzoru pełnomocnictwa i za jego ewentualne zakwestionowanie przez OSD?

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Tak, Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwo o poniższej treści, które będzie stanowiło załącznik do umowy stanowiąc jej integralną część:

PEŁNOMOCNICTWO

 

Nazwa firmy

Adres

NIP

 

 

 

 

reprezentowaną przez

 

Ja, niżej podpisany(-a), udzielam pełnomocnictwa na rzecz:

Nazwa Sprzedawcy:

ul.……….......................... nr …………

kod pocztowy: …............................................., miejscowość: …...............................................

Nr NIP: ........................................

obejmującego:

 

  1.  powiadomienie właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
  2. złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) lub złożenia oświadczenia  o rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,
  3. w przypadku zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej - zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w tym upoważnienie wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Mocodawcy umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej na warunkach określonych we wzorze umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonym na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego na wypadek zaprzestania dostarczania tej energii przez sprzedawcę wybranego przez Mocodawcę (przy czym poprzez zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji rozumieć należy także złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego) na warunkach wynikających z:
  1. wzoru umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonego na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
  2. obowiązującej taryfy wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Instrukcji Ruchu  i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
  3. dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji, w zakresie warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego - o ile postanowienia dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji w tym zakresie nie są sprzeczne z postanowienia taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wzorem umowy, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, z możliwością zmiany grupy taryfowej lub mocy umownej. Wskazany Operator Systemu Dystrybucyjnego będzie wówczas upoważniony do udzielania dalszego upoważnienia w tym zakresie swoim pracownikom i innym osobom, które łączy z nim stosunek prawny.
  1. uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Pełnomocnictwo niniejsze uprawnia Pełnomocnika do udzielania substytucji swoim pracownikom   w zakresie spraw wynikających z niniejszego pełnomocnictwa.

Pełnomocnictwo jest ważne w okresie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej.

 

                                                                                                                                                        Mocodawca.

Pytanie nr 4:

Informujemy, że Wykonawca w procesie fakturowania opiera się na danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednak w swoim bilingu parametryzuje długość trwania okresu rozliczeniowego. W związku z powyższym prosimy o wskazanie okresu rozliczeniowego w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu: czy wynosi on odpowiednio 10 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące czy 6 miesięcy?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Rozliczenia i fakturowanie są 1 miesięczne.

Pytanie nr 5:

W celu prawidłowego skalkulowania wartości zamówienia, Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji na temat szacowanej ilości energii w rozbiciu na poszczególne strefy czasowe dla każdego punktu poboru energii, który nie jest rozliczany całodobowo.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Oświetlenie:

Lp.

Kod

Miejscowość

Adres

Nr umowy / PPE

Grupa taryfowa

Szacunkowe roczne zużycie energii [MWh]

Szacunkowe roczne zużycie energii w s1 [MWh]

Szacunkowe roczne zużycie energii w s2 [MWh]

1

49-300

Brzeg

ul. Chrobrego amfiteatr

O9SU0038480/10909484/PROD_393000957556

C12B

32

11,2

20,8

2

49-300

Brzeg

ul. Słowiańska

O9SU0038491/10909484/PROD_393000958601

C12B

14

4,9

9,1

3

49-300

Brzeg

ul.Armii Krajowej 7

O9SU0038476/10909484/PROD_393000957116

C12B

4

1,4

2,6

4

49-300

Brzeg

ul. 6-go Lutego 4

O9SU0038502/10909484/PROD_393000959784

C12B

4

1,4

2,6

5

49-300

Brzeg

ul.Piastowska 20

O9SU0038503/10909484/PROD_393000959834

C12B

8

2,8

5,2

6

49-300

Brzeg

ul. Spacerowa 3

O9SU0038471/10909484/PROD_393000956649

C12B

14

4,9

9,1

7

49-300

Brzeg

ul.Szkolna 21

O9SU0038501/10909484/PROD_393000959654

C12B

10

3,5

6,5

8

49-300

Brzeg

ul. Wyszyńskiego 23

O9SU0038483/10909484/PROD_393000957846

C12B

10

3,5

6,5

9

49-300

Brzeg

ul. Wojciecha

O9SU0038484/10909484/PROD_393000957916

C12B

12

4,2

7,8

10

49-300

Brzeg

ul. Wolności 7

O9SU0038475/10909484/PROD_393000957006

C12B

8

2,8

5,2

11

49-300

Brzeg

 

ul. Kwiatowa 1A

O9SU0038485/10909484/PROD_393000958041

C12B

6

2,1

3,9

12

49-300

Brzeg

ul. Oławska 16

O9SU0038481/10909484/PROD_393000957666

C12B

4

1,4

2,6

13

49-300

Brzeg

ul.Jagiełły 11

O9SU0038478/10909484/PROD_393000957396

C12B

2,5

0,875

1,625

14

49-300

Brzeg

ul. Garbarska15

O9SU0038499/1090/9484/PROD_393000959454

C12B

4

1,4

2,6

15

49-300

Brzeg

ul. Piastowska 50

O9SU0038527/10909484/PROD_393000961972

C12B

2

0,7

1,3

16

49-300

Brzeg

ul.Krakusa i Pl.Drzewny

O9SU0038490/10909484/PROD_393000958591

C12B

14

4,9

9,1

17

49-300

Brzeg

ul Kamienna przyst.aut.

O9SU0038504/10909484/PROD_393000959904

C12B

6

2,1

3,9

18

49-300

Brzeg

ul. Krzyszowica P. En.

O9SU0038514/10909484/PROD_393000960743

C12B

6

2,1

3,9

19

49-300

Brzeg

ul. Rybacka 8

O9SU0038473/10909484/PROD_393000956829

C12B

2

0,7

1,3

20

49-300

Brzeg

Rybacka 35

O9SU0038513/10909484/PROD_393000960613

C12B

14

4,9

9,1

21

49-300

Brzeg

Ul. Łokietka

9SU0038487/ 10909442/PROD_393000958281

C12B

34

11,9

22,1

22

49-300

Brzeg

ul Sikorskiego i Fabrycz

O9SU0038488/10909484/PROD_393000958331

C12B

13

4,55

8,45

23

49-300

Brzeg

Mleczarnia/ Netto

O9SU0038508/10909464/PROD_393000960343

C12B

8

2,8

5,2

24

49-300

Brzeg

ul.Żeromskiego

O9SU0038510/10909484/PROD_393000960503

C12B

6

2,1

3,9

25

49-300

Brzeg

ul. Gaj 1

O9SU0038509/10909484/PROD_393000960413

C12B

6

2,1

3,9

26

49-300

Brzeg

os.Westerplatte, "Dino"

O9SU0038496/10909484/PROD_393000959104

C12B

2

0,7

1,3

27

49-300

Brzeg

ul. Chocimska 3

O9SU0038477/10909484/PROD_393000957246

C12B

8

2,8

5,2

28

49-300

Brzeg

ul. Włościańska 3

O9SU0038492/10909484/PROD_393000958731

C12B

12

4,2

7,8

29

49-300

Brzeg

ul.Włościańska 12

O9SU0038494/10909484/PROD_393000958951

C12B

2

0,7

1,3

30

49-300

Brzeg

Ul. Prusa 1C

O9SU0038507/10909484/PROD_393000960293

C12B

8

2,8

5,2

31

49-300

Brzeg

ul. Kusocińskiego

O9SU0038493/10909484/PROD_393000958881

C12B

4

1,4

2,6

32

49-300

Brzeg

ul. Grobli 13

O9SU0038489/10909484/PROD_393000958401

C12B

6

2,1

3,9

33

49-300

Brzeg

ul.Oławska 69

O9SU0038526/10909484/PROD_393000961802

C12B

4

1,4

2,6

34

49-300

Brzeg

ul. Plac Młynów 6

O9SU0038500/10909484/PROD_393000959544

C12B

2

0,7

1,3

35

49-300

Brzeg

ul. Słowackiego (st BP)

O9SU0038516/10909484/PROD_393000960963

C12B

4

1,4

2,6

36

49-300

Brzeg

ul. Szkolna 2A-2C

O9SU0038482/10909484/PROD_393000957796

C12B

4

1,4

2,6

37

49-300

Brzeg

ul. Powstańców Śl.4

O9SU0038505/10909484/PROD_393000960053

C12B

6

2,1

3,9

38

49-300

Brzeg

ul.Starobrzeska 4

O9SU0038517/10909484/PROD_393000961062

C12B

6

2,1

3,9

39

49-300

Brzeg

ul. Wierzbowa

O9SU0038495/10909484/PROD_393000959094

C12B

10

3,5

6,5

40

49-300

Brzeg

Platanowa 16

O9SU0038498/10909484/PROD_393000959384

C12B

4

1,4

2,6

41

49-300

Brzeg

ul. Kasztanowa

O9SU0038497/10909484/PROD_393000959234

C12B

4

1,4

2,6

42

49-300

Brzeg

ul.Makuszyńskie

O9SU0038474/10909484/PROD_393000956999

C12B

10

3,5

6,5

43

49-300

Brzeg

ul. Lwowska 29

O9SU0038486/10909484/PROD_393000958151

C12B

4

1,4

2,6

44

49-300

Brzeg

ul. Chrobrego 25

O9SU0038479/10909484/PROD_393000957466

C12B

4

1,4

2,6

45

49-300

Brzeg

ul. Plac dworcowy

O9SU0036512/10909484/PROD_391002986241

C12B

6

2,1

3,9

46

49-300

Brzeg

Ul. Makarskiego

O9SU0038506/10909484/PROD_393000960163

C12B

10

3,5

6,5

47

49-300

Brzeg

ul. Kopernika

O9SU0038520/10909484/PROD_393000961352

C12B

2

0,7

1,3

48

49-300

Brzeg

ul. Starobrzeska 67

O9SU0038519/10909484/PROD_393000961202

C12B

4

1,4

2,6

49

49-300

Brzeg

ul. Ciepłownicza

O9SU0038521/10909484/PROD_393000961422

C12B

4

1,4

2,6

50

49-300

Brzeg

ul. Nysańska 9

O9SU0038518/10909484/PROD_393000961172

C12B

2

0,7

1,3

51

49-300

Brzeg

ul. Starobrzeska

O9SU0038515/10909484/PROD_393000960893

C12B

2

0,7

1,3

52

49-300

Brzeg

ul. Makarskiego 1

O9SU0038524/10909484/PROD_393000961622

C12B

6

2,1

3,9

53

49-300

Brzeg

ul. Kapucyńska

O9SU0039063/10909795/PROD_391002990123

C12B

20

7

13

54

49-300

Brzeg

ul. Platanowa

O9SU0039047/10909795/PROD_391002988963

C12B

4

1,4

2,6

55

49-300

Brzeg

ul.Zamkowa

O9SU0039044/10909795/PROD_391002988893

C12B

16

5,6

10,4

56

49-300

Brzeg

ul. Kwiatowa

O9SU0039052/10909795/PROD_391002989396

C12B

2

0,7

1,3

57

49-300

Brzeg

ul. Polska

O9SU0039054/10909795/PROD_391002989466

C12B

20

7

13

58

49-300

Brzeg

ul. Jezuitów

O9SU0039056/10909795PROD_391002989556

C12B

11

3,85

7,15

59

49-300

Brzeg

ul. Słowackiego

O9SU0039059/10909795/PROD_391002989796

C12B

5

1,75

3,25

60

49-300

Brzeg

ul. Korfantego

O9SU0039058/10909795/PROD_391002989666

C12B

20

7

13

61

49-300

Brzeg

ul. Spacerowa

O9SU0039060/10909795/PROD_391002989846

C12B

3

1,05

1,95

62

49-300

Brzeg

ul. Kamienna, Jerzego, Chrobrego

O9SU0039061/10909795/PROD_391002989916

C12B

4

1,4

2,6

63

49-300

Brzeg

ul. Rrzemieślnicza

09SU0039038/10909795/PROD_391002988343

C12B

3

1,05

1,95

64

49-300

Brzeg

ul .Kombatantów

09SU0039040/10909795/PROD_391002988503

C12B

2

0,7

1,3

65

49-300

Brzeg

ul. Kościuszki

O9SU0038523/10909484/PROD_393000961512

C12B

1,5

0,525

0,975

66

49-300

Brzeg

ul. Żeromskiego

O9SU0039062/10909795/PROD_391002990013

C12B

1,5

0,525

0,975

67

49-300

Brzeg

ul. Armii Krajowej

O9SU0039066/10909795/PROD_391002990473

C12B

8

2,8

5,2

68

49-300

Brzeg

ul. Słoneczna

39UN1002770/10909795/PROD_391002987678

C12B

4

1,4

2,6

69

49-300

Brzeg

ul. Strzelecka

09SU0039037/10909795/PROD_391002988293

C12B

3

1,05

1,95

70

49-300

Brzeg

ul. Nadodrzańska

09SU0039039/10909795/PROD_391002988413

C12B

1,5

0,525

0,975

71

49-300

Brzeg

ul. Poprzeczna

09SU0039041/10909795/PROD_391002988613

C12B

2

0,7

1,3

72

49-300

Brzeg

ul. Starobrzeska

O9SU0039042/10909795/PROD_391002988743

C12B

8

2,8

5,2

73

49-300

Brzeg

ul. Sikorskiego

O9SU0039048/10909795/PROD_391002989006

C12B

6

2,1

3,9

74

49-300

Brzeg

Pl. Dworcowy

O9SU0039049/10909795/PROD_391002989116

C12B

4

1,4

2,6

75

49-300

Brzeg

ul. Długa

O9SU0039050/10909795/PROD_391002989246

C12B

10

3,5

6,5

76

49-300

Brzeg

ul. Powstańców Śląskich

O9SU0035691/10905027/PROD_391002838654

C12B

3

1,05

1,95

77

49-300

Brzeg

ul. Sportowa,Kusocińskiego

39UN1110440/10909795/PROD_391002990253

C12B

10

3,5

6,5

78

49-300

Brzeg

ul. 6 Lutego

O9SU0039065/10909795/PROD_391002990303

C12B

30

10,5

19,5

79

49-300

Brzeg

ul. Łokietka droga wewn.

O9SU0039067/10909795/PROD_391002990563

C12B

5

1,75

3,25

80

49-300

Brzeg

ul. Mossora

O9SU0038472/10909484/PROD_393000956779

C12B

4

1,4

2,6

81

49-300

Brzeg

ul. Piwowarska; Ofiar Kat.

39UP1000060/10909795/PROD_391003080150

C12B

5

1,75

3,25

82

49-300

Brzeg

ul. Armii Krajowe.

O9SU0035673/10904968/PRO_391002837969

C11

61

61

0

83

49-300

Brzeg

ul. Wrocławska

O9SU0035672/10904968/PROD_391002837899

C11

30

30

0

84

49-300

Brzeg

ul. J. P. II font. Park

O9SU0035671/10904968/PROD_391002837749

C11

6

6

0

85

49-300

Brzeg

ul. Brama Odrza.

39UR1000020/10904968/PROD_391003076884

R

6

6

0

86

49-300

Brzeg

Brzeg

39UR1000040/10904968/PROD_391003078096

R

2

   

87

49-300

Brzeg

Brzeg

39UR1000030/10904968/PROD_391006077971

R

6

   

88

49-300

Brzeg

ul. Piastowska-plac

PROD_391003204390

C12B

1

0,35

0,65

89

49-300

Brzeg

ul. Słowiańska

PROD_391003212660

C12B

1,5

0,525

0,975

90

49-300

Brzeg

ul. Lompy, Słoneczna, Lwowska

PROD_391002987678

C12B

15

5,25

9,75

91

49-300

Brzeg

ul. Łokietka

PLAUD_139000028910

C12B

0,5

0,175

0,325

92

49-300

Brzeg

ul. Zielona

PLAUD139000062556

C12B

2

0,7

1,3

93

49-300

Brzeg

ul. Lechicka

PLAUD139000102523

C12B

5

1,75

3,25

94

49-300

Brzeg

ul. Szymanowskiego

PLAUDT139000092823

O12

5

1,75

3,25

95

49-300

Brzeg

ul. Nadbrzeżna

PLAUD139000120051    

C12B

4

1,4

2,6

96

49-300

Brzeg

ul. Wolnosci

PLAUD139000119419   

O12

8

2,8

5,2

97

49-300

Brzeg

ul. Park Wolności

PLAUD139000135853

O12

3

1,05

1,95

98

49-300

Brzeg

ul Piastowska

PLAUD139000190844 um. Kompleksowa

C11

1

   

99

49-300

Brzeg

ul. Korfantego Basen

PLAUD139000170350

 O12

3

1,05

1,95

100

49-300

Brzeg

ul. Kamienna fosa

PLAUD139000230738

 O12

1,5

0,525

0,975

101

49-300

Brzeg

 

 

 

0

0

0

101

49-300

Brzeg

ul. Lwowska

w budowie

 

0

0

0

102

49-300

Brzeg

ul. Platanowa

w budowie

 

0

0

0

103

49-300

Brzeg

ul. Jana Pawła II

w budowie

 

0

0

0

104

49-300

Brzeg

ul. Teren obok dworca PKP

w budowie

 

0

0

0

 

Obiekty:

Lp.

Obiekt

Kod

Miejscowość

Adres

Nr PPE

Grupa taryfowa

Szacunkowe roczne zużycie energii [MWh]

Szacunkowe roczne zużycie energii w s1 [MWh]

Szacunkowe roczne zużycie energii w s2 [MWh]

1

Przedszkole Publiczne nr 1

49-300

Brzeg

ul. Jana Pawła II 7

PROD_391002945568

C12a

12,8

5,12

7,68

2

Przedszkole Publiczne nr 2

49-300

Brzeg

ul. Ofiar Katynia 9

PROD_391002945478

C12a

15,4

6,16

9,24

3

Przedszkole Publiczne nr 3

49-300

Brzeg

ul. Zielona 23

PROD_391002946307

C12a

17

6,8

10,2

4

Przedszkole Publiczne nr 4

49-300

Brzeg

ul. Chrobrego 37

PROD_391002946127

C12a

19,3

7,72

11,58

5

Przedszkole Publiczne nr 5

49-300

Brzeg

ul. Boh.M.Cassino 1

PROD_391002946017

C12a

47,2

18,88

28,32

6

Przedszkole Publiczne nr 6

49-300

Brzeg

ul. Wysoka 1

PROD_391002945678

C12a

10,6

4,24

6,36

7

Publiczne Przedszkole nr 7

49-300

Brzeg

Ul . Gaj 1

PROD_391002945708

C12a

25,3

10,12

15,18

8

Przedszkole Publiczne nr 8

49-300

Brzeg

ul. Towarowa 2

PROD_391002946567

C12a

19,9

7,96

11,94

9

Przedszkole Publiczne nr 10

49-300

Brzeg

Ul .Ks. Makarskiego 5

PROD_391002945858

C12a

13,3

5,32

7,98

10

Przedszkole Publiczne nr 11

49-300

Brzeg

ul. Spacerowa 3

PROD_391002945928

C12a

37,7

15,08

22,62

11

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1

49-300

Brzeg

ul. Boh.M.Cassino 14

PROD_391002832894

C12a

35,4

14,16

21,24

12

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1

49-300

Brzeg

ul. Chrobrego 13

PROD_391002947274

C12a

22,3

8,92

13,38

13

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3

49-300

Brzeg

 ul Kamienna 2

PROD_391002831687

C12a

39,6

15,84

23,76

14

Publ.Szk. Podst. nr 3 sala gimn.

49-300

Brzeg

ul. Powst Śląskich 1

PROD_391002941002

C22a

89,2

35,68

53,52

15

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5

49-300

Brzeg

ul.Robotnicza 22

PROD_391002946707

C12a

29,7

11,88

17,82

16

Pub. Szkoła Podst. Nr 5 Boisko sport.

49-300

Brzeg

ul. Oławska dz nr 181

PLAUD139000116769

C12B

9

3,6

5,4

17

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5

49-300

Brzeg

ul.Oławska 2

PROD_391002839737

C12a

41,2

16,48

24,72

18

Publiczna szkoła podstawowa nr 6

49-300

Brzeg

ul.Poprzeczna 1

PROD_391002947324

C12a

79

31,6

47,4

19

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8

49-300

Brzeg

ul.J. Lompy 1

PROD_391002946857

C12a

46,9

18,76

28,14

20

Dzienny Dom Pomocy

49-300

Brzeg

ul.Piastowska 29

PROD_391002863015

G11

39,5

39,5

0

21

Miejska Biblioteka Publiczna - I

49-300

Brzeg

ul.Zamkowa 6

PROD_391002873709

C11

2,3

2,3

 

22

Miejska Biblioteka Publiczna - II

49-300

Brzeg

ul.Jana Pawła II 2

PROD_391002873569

C11

4,3

4,3

 

23

Miejska Biblioteka Publiczna – III

49-300

Brzeg

ul.Jana Pawła II 5

PROD_391002873479

C11

28,9

28,9

 

24

Miejska Biblioteka Publiczna – IV

49-300

Brzeg

ul.Piłsudskiego 20

PROD_391002873679

C11

4,8

4,8

 

25

Brzeskie Centrum Kultury – I

49-300

Brzeg

ul.Mleczna 5

PROD_391002835333

C12a

44,9

17,96

26,94

26

Kryta pływalnia

49-300

Brzeg

ul.Wrocławska 11

PROD_391002845389

C22a

60,1

24,04

36,06

27

Kryta pływalnia

49-300

Brzeg

ul.Wrocławska 11

PROD_391002845239

C22a

477

190,8

286,2

28

Przystań Turystyczna i Pasażerska

49-300

Brzeg

ul.Plac Drzewny

PROD_391003149542

C11

25

25

 

29

Hala Sportowa

49-300

Brzeg

ul.Oławska 2

PROD_391002949712

C11

36,9

36,9

 

30

Kompleks Sportowy

49-300

Brzeg

ul.Sportowa 1

PROD_391003091375

C21

235,6

235,6

 

31

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

49-300

Brzeg

ul.Jabłkowa 5

PROD_391002853867

C12a

18,6

7,44

11,16

32

Miejski Ośrodek pomocy Społecznej

49-300

Brzeg

ul.Jabłkowa 5

PROD_391002853937

C12a

5,3

2,12

3,18

33

Żłobek Miejski „Tęczowy Świat”

49-300

Brzeg

ul.Brzeg,Gaj 3

PROD_391003071029

C12a

24,3

9,72

14,58

34

Brzeskie. Centr. Kult. Galeria Ratusz

49-300

Brzeg

ul.Sukiennice 2

PROD_391002835403

C11

2,8

2,8

 

35

Ratusz Budynek

49-300

Brzeg

ul.Ratusz

PROD_391002857777

C12a

23,6

9,44

14,16

36

Budynek Administracyjny

49-300

Brzeg

ul.Robotnicza 12

PROD_391002857827

C21

41,3

41,3

 

37

Budynek Administracyjny

49-300

Brzeg

ul.Sukiennice 2

PROD_391002857647

C12a

25,4

10,16

15,24

38

Szalet miejski

49-300

Brzeg

ul. Piastowska park

PLAUD139000094549

C11

4

4

 

39

Amfiteatr

49-300

Brzeg

ul. Chrobrego dz. 461

PLAUD139000108090

C12B

9

3,6

5,4

40

Lokal użytk. "Ratuszowa"

49-300

Brzeg

ul. Rynek  1 Ratusz

PROD_391002967834

C21

50

50

 

Pytanie nr 6:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa); Załącznik nr 1 do Umowy (Wykaz PPE)

Wykonawca zwraca się z prośbą o informację i potwierdzenie, że dla nowych PPE mających status
„w budowie”- pozycje 101-104- docelowe grupy taryfowe będą wybrane spośród tych, które zostały określone i wycenione w Ofercie sprzedawcy. Punkty z innych grup taryfowych, nieujętych w Ofercie, oznaczały będą zmianę przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Potwierdzam, że dla nowych PPE mających status „w budowie”- pozycje 101-104- docelowe grupy taryfowe będą wybrane spośród tych, które zostaną określone i wycenione w Ofercie sprzedawcy.

Pytanie nr 7:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 2 ust. 8

Wykonawca informuje, że zmiana mocy przyłączeniowej lub mocy umownej jest możliwa w ramach określonych w przedmiocie zamówienia taryf. W związku z powyższym prosimy o modyfikację zapisów poprzez określenie, iż:

„Zamawiający może zwiększyć moc przyłączeniową/umowną do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych”.

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Moc umowna dla poszczególnych ppe będzie realizowana w obrębie wskazanych w przedmiocie zamówienia  grup taryfowych.

Pytanie nr 8:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 1

Wykonawca informuje, że zgodnie z możliwościami działania systemu bilingowego, na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją „Adres korespondencyjny”. Prosimy o potwierdzenie, że takie rozwiązanie dotyczące wystawianych faktur VAT jest akceptowane przez Zamawiającego.

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Tak.

Pytanie nr 9:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 8 i 10

Zamawiający określił dzień zapłaty faktur VAT jako datę obciążenia rachunku Zamawiającego. Informujemy, że zgodnie z art. 454 § 1 Kodeksu Cywilnego, dotyczącego miejsca spełnienia świadczenia pieniężnego, a także zgodnie z zasadami obowiązującymi w obrocie gospodarczym, za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o wykreślenie ust. 8 z Umowy, który wyklucza ust. 10.

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie.  Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 8 i 10 pozostanie bez zmiany.

Pytanie nr 10:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 8 ust. 1

Informujemy, że zgodnie z zapisami Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) poszczególnych OSD, zatwierdzonych przez Prezesa URE, do rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej konieczne jest zgłoszenie umowy do OSD, przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy oraz przyjęcie umowy do realizacji przez OSD. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o zmodyfikowanie zapisu do treści:

„Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 1.01.2020r., lecz nie wcześniej, niż po zawarciu umów dystrybucyjnych, pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i przyjęciu umowy do realizacji przez OSD”.

Odpowiedź na pytanie nr 10:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie. Procedura wyboru sprzedawcy jest przeprowadzana na tyle wcześniej , aby nowy sprzedawca bez trudu zdążył dokonać zmiany sprzedawcy.

Pytanie nr 11:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 9

Wykonawca informuje, że ewentualną szkodę Zamawiającego stanowi różnica w cenie zakupu energii elektrycznej od sprzedawcy rezerwowego w stosunku do ceny energii elektrycznej z oferty wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o określenie, iż zwrot kosztów z tytułu zakupu energii elektrycznej od sprzedawcy rezerwowego będzie stanowił różnicę miedzy kosztami energii zakupionej od sprzedawcy rezerwowego, a energii, która byłaby zakupiona na podstawie umowy sprzedaży zawartej z wybrany Wykonawcą.

Jednocześnie Wykonawca zwraca się z prośbą o wprowadzenie adekwatnych kar umownych lub o usunięcie wskazanych zapisów w całości. W przypadku wyrażenia zgody na rezygnację z kar umownych, zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów do treści:

„Strony ponoszą wobec siebie odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody (starty)”.

Informujemy jednocześnie, że zapisy w obecnym kształcie wpływają na wzrost ryzyka związanego z realizacja umowy po stronie Wykonawcy, co z kolei może negatywnie wpłynąć na kalkulację ceny ofertowej dla Zamawiającego.

Odpowiedź na pytanie nr 11:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie.

Pytanie nr 12:

Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną?

Odpowiedź na pytanie nr 12:

Tak.

Pytanie nr 13:

Załącznik  nr 2 do SIWZ (Umowa) § 10

Z uwagi na brak informacji o mogącej wystąpić, w trakcie realizacji umowy, ustawowej zmianie stawki podatku VAT lub opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie przedmiotowego zapisu do treści:

„Ceny energii elektrycznej pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy, za wyjątkiem nowelizacji przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego. Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.”

Odpowiedź na pytanie nr 13:

W § 10 ust. 1 dodaje się punkt 7) w brzmieniu:

„zmiany ceny, o której mowa w § 6 ust. 1 na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, zaś cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen wynikająca ze zmiany podatku VAT winna zostać poprzedzona aneksem do niniejszej umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej”.

Na inne zmiany umowy Zamawiający nie wyraża zgody.

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

Brzeg, dnia 4 września 2019r.

OR.IV.271.1.6.2019

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej

oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 3 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Dotyczy procedury zmiany sprzedawcy

Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). Wykonawca będzie potrzebował następujących:

a) danych:

- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki

- numer NIP

- numer REGON

- adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy)

- przeznaczenie punktu poboru

- grupa taryfowa

- kod PPE

- roczny wolumen energii elektrycznej

- numer licznika

- numer aktualnie obowiązującej umowy

- numer ewidencyjny w systemie bilingowym  dotychczasowego Sprzedawcy

b) dokumentów:

- pełnomocnictwo

- dokument nadania numeru NIP

- dokument nadania numeru REGON

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa

- numer rachunku bankowego.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tak.

Pytanie nr 2:

Dotyczy załącznika nr 2 do SIWZ „UMOWA”, § 2 ust. 2

Zgłoszenie umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego dokonywane jest na Platformie Wymiany Informacji (PWI) w formie elektronicznej. Dlatego też nie ma możliwości przekazania Zamawiającemu skanu dokonanego zgłoszenia.

W związku z tym zwracamy się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu:

Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Ust.2. § 2 umowy otrzymuje brzmienie:

„Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zostać dokonane z zastosowaniem terminów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja SA. Na dowód dokonania zgłoszenia Wykonawca prześle Zamawiającemu oświadczenie o  dokonanym zgłoszeniu dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do Umowy.”

Pytanie nr 3:

Dotyczy wykazu Odbiorców i płatników faktur dla punktów poboru w obiektach gminnych.

Zwracamy się z zapytaniem czy jednostki organizacyjne Gminy Brzeg takie jak: przedszkola, żłobki, szkoły itp. nie objęła centralizacja rozliczeń VAT, która polega na tym, że poszczególne jednostki posługują się numerem NIP Gminy? W kolumnie „NIP” widnieją numery NIP inne niż numer NIP Gminy Brzeg. W związku z tym zwracamy się z prośbą o wyjaśnienia.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiającym w postępowaniu przetargowym i nabywcą energii elektrycznej jest Gmina Brzeg
ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300 Brzeg NIP: 747-12-48-878.

Odbiorcą i płatnikiem należności za energię elektryczną będą:

- dla obiektów Gminy Brzeg (Ratusz, Urząd, Sukiennice oraz obiekty kulturalne w tym biblioteki odbiorcą i płatnikiem będzie: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878.

- dla obiektów jednostek organizacyjnych tj.: przedszkola, szkoły, żłobek MOSIR i MOPS będą te jednostki organizacyjne określone w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy.

- dla obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. W załączniku nr 3 nipy jednostek są podane tylko informacyjnie.

Ust.3 § 7 umowy otrzymuje brzmienie:

„Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300Brzeg NIP: 747-12-48-878. Odbiorcą i płatnikiem faktur za zużytą energię elektryczną w obiektach jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy będą jednostki organizacyjne. Wykaz płatników i ich dane  podane są w załączniku nr 3 do niniejszej umowy.”

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Nazwa dokumentu: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych [OR.IV.271.1.6.2019]
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2019-08-30 12:03:05
Data udostępnienia informacji: 2019-08-30 12:03:05
Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-05 15:39:31

Wersja do wydruku...

corner   corner