logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.10.2013 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Wnioski do porządku obrad.
  3. Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.09.2013 r.
  4. Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
  5. Interpelacje i wnioski radnych.
  6. Informacja dot. omówienia wprowadzonych działań przez Dyrektora ZNM oraz ich skutki.
  7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminu Gminy Brzeg w roku szkolnym 2012/2013.
  8. Oświata w Brzegu 2014 – 2018- demografia i analiza problemów w oświacie. Opieka zdrowotna w podległych placówkach oświatowych.
  9. Informacja Przewodniczącego RM i Burmistrza Brzegu o złożonych oświadczeniach majątkowych przez osoby do tego zobowiązane.
  10. Przyjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie miasta na 2013 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2013 rok (druk nr 1),
    2. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 2),
    3. zmiany uchwały Nr XLIII/273/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 2 września 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty  (druk nr 3),
    4. zmiany uchwały Nr XXXVI/218/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013 r w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu ( druk nr 4),
    5. zmiany uchwały Nr XXXVI/221/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013 r w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminach składnia deklaracji oraz wykazu dokumentów, które należy dołączyć do deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzegu ( druk nr 5),
    6. zmiany uchwały Rady Miejskiej w Brzegu Nr II/17/02 z dnia 29 listopada 2002 r w sprawie diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych ( druk nr 6),
    7. zmiany uchwały Nr III/11/10 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia burmistrza miasta ( druk nr 7),
    8. ustalenia opłat za świadczenia przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brzeg ( druk nr 8),
    9. zmiany uchwały Nr XXXVIII/240/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom zajmującym stanowisko dyrektora, wicedyrektora; określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust 3 ustawy - Karta Nauczyciela oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg ( druk nr 9),
    10. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg dla obszaru ograniczonego od północnego zachodu ul. Krakusa i granicą miasta, od północnego i południowego wschodu granicą miasta i od południowego zachodu linią brzegową rzeki Odry i ulicami: Krzyszowica i Rybacką  (druk nr 10),
    11. opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 11),
    12. opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg ( druk nr 12),

ł) opinii dotyczącej częściowego umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg ( druk nr 13),

  1. opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzeg ( druk nr 14),
  1. Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
  2. Wolne wnioski i informacje.
  3. Zamknięcie obrad XLV sesji Rady Miejskiej Brzegu.

 

                                             Serdecznie zapraszam

                                         mieszkańców miasta do wzięcia udziału                     

 

 

                   Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu

 

      Mariusz Grochowski

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzegu w dniu 25 października 2013 roku
Podmiot udostępniający: Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Chmielewska
Data wytworzenia informacji: 2013-10-18 14:10:27
Data udostępnienia informacji: 2013-10-18 14:10:27
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-18 14:15:15

Wersja do wydruku...

corner   corner