logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy agresywnej

 

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Biuro Urbanistyki i Ochrony Środowiska  pokój 211 II piętro budynek B

ul. Robotnicza 12 telefon nr ( 077 ) 404 58 25, 416 05 19.

Złożenie dokumentów w Biurze Podawczym Urzędu parter budynek A ul. Robotnicza 12.

 

Procedura załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na hodowlę lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną.

Wymagane dokumenty

Do wniosku o wydanie zezwolenia wnioskodawca dołącza informację pisemną:

- o pochodzeniu psa, jego rasie, wieku, płci i sposobie oznakowania psa / numer rejestracyjny nadany przez Urząd przy opłacie podatku za psa/,

- o miejscu i warunkach w jakich wnioskodawca zamierza utrzymywać psa.

Opłaty

Opłata skarbowa w znakach skarbowych o wartości:

- 5 zł od podania i 0,50 zł od załącznika,

-76 zł za wydane zezwolenie,

ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 86, poz.960 z późniejszymi zmianami).

Termin załatwienia sprawy ( udzielenia odpowiedzi):

Zgodnie  art. 35 kpa sprawy załatwiane niezwłocznie.

Na podstawie w/w art. w przypadku spraw wymagających postępowania administracyjnego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca a sprawa szczególnie skomplikowana w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie powiadomiona.

Tryb odwoławczy:

Od zezwolenia na hodowlę lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną wydanego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Miasta, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia z obowiązkiem wniesienia  opłaty w znakach skarbowych w wysokości 5 zł za odwołanie i 0,50 zł za każdy załącznik. Odwołanie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu ( parter) budynek A lub przesłać pocztą na adres Urzędu.

Inne wskazówki:

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nie uzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.

2. Zezwolenie na hodowlę lub utrzymywanie psa  rasy uznawanej za agresywną odbiera się osobiście w Biurze Urbanistyki i Ochrony Środowiska / pokój na 211 II piętro budynek B ul. Robotnicza 12/.

 

 

Podstawa prawna:

1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U.  z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami/,

2. art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r,. o ochronie zwierząt ( jednolity tekst . z 2003 r.  Dz. U. Nr 106 poz. 1002 ),

3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28.04.2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne ( Dz. U. Nr 77, poz. 687)

  

 

Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Boryk - Kierownik Biura
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Boryk - Kierownik Biura
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Jabłońska
Data wytworzenia informacji: 2004-07-02 13:13:28
Data udostępnienia informacji: 2004-07-02 13:13:28
Data ostatniej aktualizacji: 2004-09-29 13:09:19

Wersja do wydruku...

corner   corner