logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

                                                                                                         Brzeg, dnia  1 grudnia 2008r.

OR.IV-341-1-46/08                                                                                       

 

                                                                                 

       

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

 Pakiet nr 1

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął ofertę złożoną przez PPHU Japart Jan Pawelak Zakład Pracy Chronionej ul. Tysiąclecia  32, 42-140 Panki na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:

Netto: 60.411, 60 zł

Brutto: 64.651,25 zł

Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max ilość punktów 100 w kryterium oceny  ofert cena-100%.

 

Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące nie podlegające odrzuceniu oferty:

Oferta nr 1 złożona przez PPHU Japart Jan Pawelak Zakład Pracy Chronionej ul. Tysiąclecia  32, 42-140 Panki- oferta uzyskała 100pkt w kryterium oceny ofert cena -100%

z up. Burmistrza Miasta

-Z-ca Burmistrza

Stanisław Kowalczyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Brzeg, dnia  1 grudnia 2008r.

OR.IV-341-1-46/08                                                                                       

 

                                                                                 

                                                                                 

                                                                                   

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

 Pakiet nr 2

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

 

            Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął ofertę nr 2 złożoną przez PPHU KALMAR  E, A. M. Kaleta sp. jawna Szczodrowice 65, 57-140 Biały Kościół  na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:

Netto: 77.943,50 zł

Brutto: 82.601, 65 zł

Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max ilość punktów 100 w kryterium oceny  ofert cena-100%.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty

Oferta nr 2 złożona przez PPHU KALMAR  E, A. M. Kaleta sp. jawna Szczodrowice 65, 57-140 Biały Kościół- oferta uzyskała 100 pkt w kryterium oceny ofert cena-100%.     

z up. Burmistrza Miasta

Z-ca Burmistrza

Stanisław Kowalczyk

 

 

     

Brzeg, dnia  1 grudnia 2008r.

OR.IV-341-1-46/08                                                                                       

 

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

 Pakiet nr 3

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął Państwa ofertę nr 5 złożoną przez  Żywność Polska sp. z o.o. Ul. Giełdowa 12, 52-438 Wrocław na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:

Netto: 58.474, 00 zł

Brutto: 60.383,82 zł

Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max łączną ilość punktów 100 w kryterium oceny  ofert:

·   cena-80 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%

·   wysokość  wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-20 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.

            Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Oferta nr 5 złożona przez Żywność Polska sp. z o.o. Ul. Giełdowa 12, 52-438 Wrocław oferta uzyskała  łączną ilość punktów 100 w kryterium oceny  ofert:

·   cena-80 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%

·   wysokość  wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-20 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.

Oferta nr 4- złożona przez  PHU AMIGO Ołubczyńcy Spółka Jawna z 49-300 Brzeg ul. Towarowa 10- oferta uzyskała  łączną ilość punktów 84 w kryterium oceny  ofert:

·   cena-66, 40 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%

·   wysokość  wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-17, 60 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.

 

  z up. Burmistrza Miasta

Z-ca Burmistrza

Stanisław Kowalczyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brzeg, dnia 21 listopada 2008 r.

 

OR.IV-341-1-46/08 

                                                                                               DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                           KTÓRZY POBRALI                                                                                                                       SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH                                                                                        WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

Zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytanie do s.i.w.z.:

 

Pytanie nr 1

Ile razy w tygodniu będzie realizowana dostawa towaru pakietu nr 3, warzywa?

 

Odpowiedź:

Dostawa towaru pakietu nr 3, warzywa, będzie realizowana wg zamówienia „na żądanie” przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku.

 

Pytanie nr 2 Proszę o podanie gramatury szczawiu konserwowego – arkusz cenowy pakiet nr 3 poz. 23.

 

Odpowiedź:

Gramatura szczawiu konserwowego – arkusz cenowy, pakiet nr 3, poz. 23 wynosi 290 g.

 

W związku z powyższym Zamawiający działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych  dokonuje modyfikacji s.i.w.z w części dotyczącej arkuszu cenowego dla pakietu nr 3, w pozycji 23 szczaw konserwowy jednostka miary – sztuki – 400, poprzez dodanie gramatury – 290 g.

 

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom oraz zmiany s.i.w.z  stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.

                                               

 

 Z poważaniem

Z up. Burmistrza

Sekretarz

(-) Krystyna Nowakowska-Bider                  

Nazwa dokumentu: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Marta Burzyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Marta Burzyńska
Osoba, która wprowadzała dane: Aleksandra Goriaczko
Data wytworzenia informacji: 2008-11-14 12:34:33
Data udostępnienia informacji: 2008-11-14 12:34:33
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-02 10:00:26

Wersja do wydruku...

corner   corner