logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu. 2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu

 

OR.IV.341-1-53/08                                                                  Brzeg dnia 17 grudnia 2008r.

 

 

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

ZAINTERESOWANYCH UDZIAŁEM

W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM

 

 

dot. postępowania pn.:

„1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu.

2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

 

Zamawiający Burmistrz Miasta Brzeg działając w oparciu o art. 38  ust 4 a dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu oraz na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych  dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie:

1) kryteriów oceny ofert- na skutek powtórzenia czynności w wyniku uwzględnienia protestu pkt 14 siwz otrzymuje brzmienie:

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

A.      Cena – 80 %

B.      Doświadczenie zawodowe Wykonawcy – 20%

 

A.      Cena:   

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni robocze w roku 2009   - 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze w roku 2009 – 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy w roku 2009 – 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy w roku 2009  – 20 %

 

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym  wzorem:

 

         Czrmin                                     Csrmin                                    Czwmin                                    Cswmin

An= ( ----------x 100 pkt) x 0,20 + ( ------- x 100 pkt) x  0, 20 + (---------x 100 pkt) x  0,20 + (--------   x 100 pkt) x 0,20

                Cnzr                                       Cnsr                                      Czw                                           Csw

 

 

An liczba punktów przyznana ofercie  n za spełnienie kryterium A

Czrmin najniższa cena za godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni robocze wśród złożonych ofert

Cnzr cena za jedną godzinę usług  opiekuńczych zwykłych w dni robocze rozpatrywanej oferty

Csrmin najniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze wśród złożonych ofert

Cnsr - cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze rozpatrywanej  oferty

Czwminnajniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy wśród złożonych ofert,

Czw cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy  rozpatrywanej oferty  Cswminnajniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy wśród złożonych ofert,

Cswcena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy rozpatrywanej oferty .

 

B. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał liczbę lat pracy jaką wykonawca świadczył usługi opiekuńcze:

·          powyżej 6 lat – 20 pkt.

·          od 3 do 6 lat – 10 pkt.

·          do 3 lat – 5 pkt.

 

W celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej zbiorem kryteriów zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

 

Won = An + Bn

 

Won – suma punktów

An – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A,

Bn – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B,

 

Oferta, która uzyska największą ilość punktów wygrywa przetarg!

 

 

2) zmiany zapisów wzoru umowy w części dotyczącej paragrafów 5 i 10. Wzór umowy uwzględniający zmiany znajduje się na stronie www.bip.brzeg.pl

 

W zw. z powyższym zgodnie z art. 12 a ust. 2 ustawy zmianie ulegają terminy:

·        składania ofert z dnia 18 grudnia 2008r. godz. 8.30 na dzień 22 grudnia 2008r. godz. 9.00

·        otwarcia ofert z dnia 18 grudnia 2008r. godz. 9.10 na dzień 22 grudnia 2008r. godz. 10.00

 

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany przekazane Wykonawcom  stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.

 

z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Artur Kotara 

OR.IV.341-1-53/06                                                                  Brzeg dnia 17 grudnia  2008r.

 

 

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

ZAINTERESOWANYCH UDZIAŁEM

W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM

 

 

dot. postępowania pn.:

„1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu.

2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

 

Zamawiający Burmistrz Miasta Brzeg działając w oparciu o art. 183 ust.5 pkt.2 ustawy prawo zamówień publicznych w związku z uwzględnieniem części zarzutów protestu wniesionego dnia 15.12.2008r. . przez Beatę Kryściak Szczukiecką ul. Tuwima 8, 55-200 Oława tj. w części dotyczącej  zmiany lub usunięcia ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

  • kryterium oceny ofert „ B. odległość siedziby Wykonawcy od miejsca świadczenia usługi.-10%

 

 powtarza oprotestowaną czynność tj.  ponownie opisuje kryteria oceny ofert.

Punkt 14 specyfikacji istotnych warunków zamówienia otrzymuje brzmienie:

 

1.             Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

 

A.      Cena – 80 %

B.      Doświadczenie zawodowe Wykonawcy – 20%

 

A.      Cena:   

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni robocze w roku 2009   - 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze w roku 2009 – 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy w roku 2009 – 20 %

·          Cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy w roku 2009  – 20 %

 

 

 

 

 

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym  wzorem:

 

         Czrmin                                     Csrmin                                    Czwmin                                    Cswmin

An= ( ----------x 100 pkt) x 0,20 + ( ------- x 100 pkt) x  0, 20 + (---------x 100 pkt) x  0,20 + (--------   x 100 pkt) x 0,20

                Cnzr                                       Cnsr                                      Czw                                           Csw

 

 

An liczba punktów przyznana ofercie  n za spełnienie kryterium A

Czrmin najniższa cena za godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni robocze wśród złożonych ofert

Cnzr cena za jedną godzinę usług  opiekuńczych zwykłych w dni robocze rozpatrywanej oferty

Csrmin najniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze wśród złożonych ofert

Cnsr - cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni robocze rozpatrywanej  oferty

Czwminnajniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy wśród złożonych ofert,

Czw cena za 1 godzinę usług opiekuńczych zwykłych w dni wolne od pracy  rozpatrywanej oferty  Cswminnajniższa cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy wśród złożonych ofert,

Cswcena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych w dni wolne od pracy rozpatrywanej oferty .

 

B. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał liczbę lat pracy jaką wykonawca świadczył usługi opiekuńcze:

·          powyżej 6 lat – 20 pkt.

·          od 3 do 6 lat – 10 pkt.

·          do 3 lat – 5 pkt.

 

W celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej zbiorem kryteriów zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

 

Won = An + Bn

 

Won – suma punktów

An – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A,

Bn – liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B,

 

Oferta, która uzyska największą ilość punktów wygrywa przetarg!

 

 

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany przekazane Wykonawcom  stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.

z up. burmistrza

Z0ca Burmistrza

Artur Kotara

 

Brzeg, dnia 17 grudnia 2008 roku

OR IV-341-1-53/08

Beata Kryściak Szczukiecka

ul. Tuwima 18,

55-200 Oława

 

dot. postępowania na zadanie p.n.:

„1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu.

2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Szanowni Państwo!

 

Zamawiający Burmistrz Miasta Brzeg decyzją Komisji Przetargowej z dnia 17 grudnia 2008  r. działając w oparciu o art. 183 ust.1 pkt.2) ustawy prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późń. zm.) postanowił

 

po rozpatrzeniu

 

protestu wniesionego w dniu 15 grudnia 2008r., na czynność Zamawiającego tj. na treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Protestujący zarzuca Zamawiającemu naruszenie zasad udzielania zamówień publicznych wyrażonych w art. 7 ust.1 oraz naruszenie postanowień zawartych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( par 1 ust.2 pkt 5 i 6 oraz ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z dnia 15. 04.2004r. z późń., zm) – art. 50 ust.3. Protestujący żądał:

1)                 zmiany kryteriów oceny ofert,  którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej ( pkt14-b) odległość siedziby wykonawcy od miejsca świadczenia usługi-10% zapisem tym zdaniem Protestującego Zamawiający narusza art. 7 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż zobowiązany został do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców,

2)                 zmiany zapisów SIWZ w pkt. 5c, 6d, oraz 6 e, w załączniku nr 2 do oferty pkt 2, w załączniku nr 4 do oferty dotyczących posiadania przez wykonawcę min. 10 osób posiadających minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadających przeszkolenie w zakresie usług opiekuńczych. zapisem tym Zamawiający zdaniem Protestującego narusza przepisy prawa zawarte w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane oraz ustawy o pomocy społecznej, a nade wszystko narusza art. 7 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w sprawie zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.

 

 1) PROTEST UWZGLĘDNIĆ

W części dotyczącej  zmiany lub usunięcia ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

·                    kryterium oceny ofert „ B. odległość siedziby Wykonawcy od miejsca świadczenia usługi.-10%

Jako protest zasadny i  na podstawie art. 183 ust.5 pkt.2) powtórzyć oprotestowaną czynność-ponownie opisać w siwz kryteria oceny ofert.

 

2) PROTEST ODDALIĆ

W  części dotyczącej zmiany w zapisach pkt 5c specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez :

·                    usunięcie 12 miesięcznego doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

jako protest bezzasadny

 

 

 

Uzasadnienie

 

Ad.1.  Zamawiający mając na uwadze treść zasady wyrażonej w art. 7 ustawy prawo zamówień publicznych tj.  zasadę równego traktowania wykonawców i zachowanie uczciwej konkurencji Zamawiający ponownie opisze kryteria oceny ofert po usunięciu kryterium B- odległość siedziby wykonawcy  od miejsca świadczenia usługi-10% .

 Ad.2   Odnosząc się do zarzutu dot. kryterium „ min.10 osób posiadających min. 12 miesięczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadających przeszkolenie w zakresie usług opiekuńczych” Zamawiający wyjaśnia, iż specyfika świadczonych usług oraz fakt, iż mają być one świadczone wobec osób starszych, schorowanych i niejednokrotnie niepełnosprawnych nie pozwala na powierzenie realizacji tych usług osobom nie posiadającym kwalifikacji i przeszkolenia.

W ocenie Zamawiającego mogłoby to zagrażać zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznych. Wskazać należy iż doniosłość usług nie pozwala na aby wykonywały je osoby nie posiadające żadnego doświadczenia, gdyż usługi te nie mogą stanowić formy nauki przyszłego zawodu. Jednocześnie wyjaśnia się, iż Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje w stosunku do osób realizujących zwykłe usługi opiekuńcze. Z literalnego brzmienia zapisów SIWZ wynika, iż dokumenty te są wymagane jedynie wobec osób mających świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze, co odpowiada wymogom Rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Natomiast co do osób mających świadczyć  zwykłe usługi opiekuńcze wymaga jedynie informacji (oświadczenia) o spełnianiu przez te osoby postawionych wymogów wskazanych w załączniku nr 4 do oferty.

 

Ponadto obowiązujące przepisy nie wzbraniają Zamawiającemu dookreślenia dalszych wymogów w zakresie doświadczenia osób, którymi będzie dysponował wykonawca, a także ustalenia kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy,   zwłaszcza że usługi opieki dziennej mieszczą się w zakresie usług nieproprytetowych określonych w załączniku II B dyrektywy 2004/18/WE, do której odsyła art.5 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zezwalający Zamawiającemu na niestosowanie przepisów ustawy dotyczących m.in. zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy.

 

Zamawiający zaprzecza jakoby faworyzował dotychczasowych wykonawców usług opiekuńczych i ograniczał możliwość udziału w postępowaniu innym wykonawcom. Zamawiający kieruje się przede wszystkim dobrem swoich podopiecznych i zabiega o należytą jakość świadczonych na ich rzecz usług. Zamawiający ma prawo określić  warunki udziału w postępowaniu w sposób odpowiadający jego indywidualnym potrzebom. Fakt, iż wymogi określone zostały w sposób, który nie pozwala wziąć udziału w postępowaniu wszystkim działającym w danej branży na rynku podmiotom nie przesądza, iż doszło do naruszenia zasady uczciwej konkurencji ( KIO/UZP204/08)

 

Mając powyższe na uwadze Zamawiający postanowił jak na wstępie.

 

POUCZENIE

 

            Na niniejsze postanowienie w sprawie rozstrzygnięcia protestu służy odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od daty jego doręczenia.

z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Artur Kotara

 

 

 

 

 

OR.IV.341-1-53/08                                                                            Brzeg, 16 grudnia  2008r.

 

 

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

UCZESTNICZĄCYCH  W PRZEDMIOTOWYM

POSTĘPOWANIU

 

dot. postępowania pn.:

„1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu.

2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Szanowni Państwo !

      Na podstawie art. 181 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych

( Dz.U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późń. zm.) Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg informuje, że w dniu 15 grudnia 2008 r. jeden z Wykonawców zainteresowany udziałem w przedmiotowym postępowaniu przetargowym,                                                                            

                                                                 złożył protest

 

na czynność Zamawiającego tj. na treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Protestujący zarzuca Zamawiającemu naruszenie zasad udzielania zamówień publicznych wyrażonych w art. 7 ust.1 ora naruszenie postanowień zawartych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( par 1 ust.2 pkt 5 i 6 oraz ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z dnia 15. 04.2004r. z późń., zm) – art. 50 ust.3.

 

WEZWANIE DO PRZYŁĄCZENIA SIĘ DO POSTĘPOWANIA PROTESTACYJNEGO

 

Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają się wykonawcy którzy mają interes prawny w tym, aby został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania  do upływu terminów o których mowa w art.181 ust.4 pkt 2)  ustawy.

                                                                                           

                                                                                                Z poważaniem

 

 

Załączniki:

1. kopia protestu

Burmistrz Miasta Brzegu

-Wojciech Huczyński 

Nazwa dokumentu: 1. Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu. 2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz podopiecznych MOPS w Brzegu
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksandra Goriaczko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Goriaczko
Osoba, która wprowadzała dane: Aleksandra Goriaczko
Data wytworzenia informacji: 2008-12-10 11:34:35
Data udostępnienia informacji: 2008-12-10 11:34:35
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-17 13:52:21

Wersja do wydruku...

corner   corner