logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 29 grudnia 2011 r.
 
OR.IV.271.1.54.2011
                                                                                                                                
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania
na drogach publicznych na terenie miasta Brzegu.”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 28 grudnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Punkt 4 Załącznika nr 2 do Umowy (Opis przedmiotu zamówienia) zawiera wymagania stawiane Wykonawcom, dotyczące zorganizowania i wyposażenia biura SPP. Podpunkt 4.1. zawiera między innymi informację, iż do czynności Biura SPP ma należeć utrzymanie czystości na obszarze SPP.
Prosimy o wskazanie dokładnego zakresu czynności związanych z tym wymaganiem. Koszty utrzymania czystości stanowią jedną z najistotniejszych części kosztów administrowania SPP i są uzależnione od wielu czynników. Brak precyzyjnych danych dotyczących wymagań Zamawiającego w tym zakresie uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek kalkulacji finansowej a konsekwencji- złożenie oferty.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu nie obejmuje utrzymania czystości na obszarze Strefy Płatnego Parkowania. Zapis w pkt. 4.1. „Opisu przedmiotu zamówienia” dotyczący utrzymania czystości na obszarze SPP stanowi omyłkę pisarską.
 
Wobec powyższego, Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu- działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 2 do wzoru umowy „Opis przedmiotu zamówienia” w zakresie pkt 4.1., który otrzymuje brzmienie:
 
„ 4.1. Utworzenie biura SPP na obszarze strefy określonej uchwałą, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności strefy. (Do czynności biura SPP między innymi należeć będzie: sprzedaż abonamentów, wydawanie winiet parkingowych z zerową stawką opłat, przyjmowanie opłat dodatkowych, dozór techniczny i bieżąca konserwacja oraz naprawy parkomatów, utrzymanie oznakowania, kontrola uiszczania opłat i dokumentowanie zdarzeń przy pomocy powołanej służby parkingowej).”
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczony został ujednolicony Załącznik nr 2 do wzoru umowy „Opis przedmiotu zamówienia”.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
                                                                      
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

Nazwa dokumentu: ZORGANIZOWANIE I ADMINISTROWANIE STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA NA DROGACH PUBLICZNYCH NA TERENIE MIASTA BRZEGU.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-12-13 09:48:30
Data udostępnienia informacji: 2011-12-13 09:48:30
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-29 10:43:01

Wersja do wydruku...

corner   corner