logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


    

                                                                                                                                                      Brzeg, dnia 20 września 2012 r.
 
    
OR.IV.042.2.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń na potrzeby projektu pn.: Twój krok do lepszego jutra,
POKL.07.01.01-16-048/08-10 realizowanego w ramach Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki opieki społecznej.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 14 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
W dokumencie “Zawartość specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla postępowania o zamówienie publiczne powyżej 14.000 euro”, w punkcie 3 “Opis przedmiotu zamówienia”, ppkt 1 umieszczono zapis “W zadaniu 1,2,3, Wykonawca zapewni catering (dwudaniowy obiad, kawa, herbata, napoje, ciasto) dla Uczestników zajęć, natomiast w dokumencie “Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy”, pkt 4 “Zadanie 4 – Kurs zawodowy – Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”, ppkt 1.2 “Obowiązki wykonawcy”, 1.2.2. a), umieszczono następujące sformułowanie “zapewnienie zaplecza socjalnego i sanitarnego dla osób uczestniczących w szkoleniach oraz umożliwienie dostarczenia cateringu”. W związku z tym, czy wykonawca powinien uwzględniać w koszcie oferty dot. zadania 4 catering? 
Czy zapis “umożliwienie dostarczenia cateringu” oznacza jedynie zapewnienie np.: pomieszczenia, w którym uczestnicy będą mogli konsumować posiłki, czy też, zapewnienie cateringu przez wykonawcę?
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, że Zadanie nr 4 nie zawiera usługi cateringu. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić miejsce do dostarczenia cateringu przez Zamawiającego oraz miejsce i czas do spożycia posiłków i napojów przez uczestników kursu.
 
Pytanie nr 2
Czy wykonawca/organizator szkolenia “Zadanie 4 – Kurs zawodowy – Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”, jest zobowiązany do ubezpieczenia NNW Uczestników, zlecenia badań sanitarno-epidemiologicznych (książeczka sanepidowska) Uczestników i zapewniania Uczestnikom stosownej odzieży ochronnej w postaci fartuchów, czepków, klapek, rękawic jednorazowych, które to są niezbędne do odbycia praktyk w placówkach medycznych, w tym oddziałach szpitalnych? Takich informacji nie ma w dokumentacji przetargowej, ale nie jest też, określone czy Uczestnicy pod tym kątem zostaną wyposażeni niezależnie od wykonawcy.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający informuje, że Wykonawca nie jest zobowiązany do ubezpieczenia, zlecenia badań sanitarno-epidemiologicznych uczestników. Wykonawca nie jest również zobowiązany do  zapewniania uczestnikom odzieży medycznej, niezbędnej do odbycia praktyk.
 
Pytanie nr 3
Prosimy o szczegółowe wyjaśnienie, jakie informacje mają być zawarte w Załączniku nr 2 do oferty “Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” w kolumnie 1 “Rodzaj usług i ich lokalizacja/nazwa zadania” i w kolumnie  3 “Wartość usług określonych w warunku udziału w postępowaniu”. 
 
Odpowiedź na pytanie nr 3
W kolumnie 1 „Rodzaj usług i ich lokalizacja/ nazwa zadania” należy wpisać rodzaj usługi lub nazwę zadania (projektu), w ramach którego Wykonawca zrealizował bądź realizuje usługę lub usługi, których przedmiot (zakres) jest tożsamy z usługami wymaganymi przez zamawiającego -określonymi w warunku udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia (z uwzględnieniem podziału zamówienia na części)- w pkt 6 ppkt 1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W kolumnie 3 “Wartość usług określonych w warunku udziału w postępowaniu” należy wpisać wartość wykonanej lub wykonywanej usługi, której przedmiotem jest szkolenie z zakresu odpowiadającego określonemu w warunku udziału.
 
Pytanie nr 4
Jakie informacje w tabeli w Załączniku nr 2 do oferty “Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” może/powinien zawrzeć oferent/wykonawca, który realizował analogiczne do zawartych w przetargu zadania, w ramach własnych projektów współfinansowanych ze środków EFS i jakie dokumenty można/powinno się dostarczyć w celu potwierdzenia prawidłowego wykonania usługi (własnych projektów)?
 
Odpowiedź na pytanie nr 4
Zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z późn. zm.) oraz orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazu wykonanych (wykonywanych) usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumentów potwierdzających, że usługi ujęte w tym wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Takimi dokumentami mogą być referencje, protokoły odbioru, potwierdzenie dokonania płatności lub inne dokumenty.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi może wystawić podmiot, który ma wiedzę na temat wykonania umowy, który był odbiorcą świadczonych usług i miał prawo rozliczyć wykonawcę z prawidłowości ich świadczenia, a więc przez drugą stronę umowy, z którą Wykonawca ją zawarł i na rzecz której zrealizował lub realizuje zamówienie (odbiorca usługi).
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Nazwa dokumentu: Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń na potrzeby projektu pn.: "Twój krok do lepszego jutra" PO KL.07.01.01-16-048/08-10 realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-09-13 13:43:39
Data udostępnienia informacji: 2012-09-13 13:43:39
Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-20 09:21:07

Wersja do wydruku...

corner   corner