OR.IV.341-1-23/10
Brzeg, dn. 19 listopada 2010r.
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY UBIEGALI SIĘ
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
dot. postępowania pn.:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Miasto Brzeg i jej jednostek organizacyjnych
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zamawiający Burmistrz Miasta Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 19 listopada 2010r. działając w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późń zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że jest ono obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ze względu na naruszenie art. 86 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
W dniu 19 listopada 2010r. do siedziby Zamawiającego wpłynęła oferta firmy PGE Obrót S.A., ul. 8-Marca 6 z siedzibą w Rzeszowie złożona na postępowanie pn. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Miasto Brzeg i jej jednostek organizacyjnych. Oferta ta została otwarta pomyłkowo na biurze podawczym Urzędu Miasta w Brzegu w dniu 19 listopada 2010r. o godz. 8.00 tj. przed upływem terminu otwarcia ofert.
Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25 stycznia 2008r. (KIO/UZP112/07) otwarcie ofert przed wyznaczonym terminem lub wcześniejsze ujawnienie ich treści stanowi poważne naruszenie ustawowych zasad postępowania.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Burmistrz
Wojciech Huczyński