Wersja dla niedowidzących
Gmina Brzeg
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
ORGANA WŁADZY
Burmistrz Brzegu
Rada Miejska
PRAWO LOKALNE
Statut Brzegu
Budżet miasta na 2006 rok
Budżet miasta na 2007 rok
Budżet miasta na 2008 rok
Budżet miasta na 2009 rok
Budżet miasta na 2010 rok
Budżet miasta na 2011 rok
Budżet miasta na 2012 rok
Budżet miasta na 2013 rok
Budżet miasta na 2014 rok
Budżet Gminy na 2015 rok
Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
Uchwały
Zarządzenia - wykazy
Podatki i opłaty lokalne
Zagospodarowanie przestrzenne
Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
OCHRONA ŚRODOWISKA
Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
INSTYTUCJE KULTURY
Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
URZĄD MIASTA
Dane podstawowe
Regulamin organizacyjny
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
Godziny pracy Urzędu Miasta
Rejestry, ewidencje i archiwa
Ewidencja działalności gospodarczej
Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Kontrole
Kontrole zewnętrzne - 2004 rok
Kontrole zewnętrzne - 2005 rok
Kontrole zewnętrzne - 2006 rok
Kontrole zewnętrzne - 2007 rok
Kontrole zewnętrzne - 2008 rok
Kontrole zewnętrzne - 2009 rok
Kontrole zewnętrzne - 2010 rok
Kontrole zewnętrzne - 2011 rok
Kontrole zewnętrzne - 2012 rok
Temat kontroli: Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej za 2011 rok oraz wybranych zagadnień za lata 2007 - 2010 i 2012
Temat kontroli: Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy
Kontrola wewnętrzna Lidera Projektu "Sprawny Samorząd"
Temat kontroli: Kontrola doraźna w zakresie realizacji projektu "Mini Akademia Przedszkolaka" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Kontrola wydawania licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz wydawania zezwoleń w krajowym transporcie drogowym
Kontrola problemowa archiwum zakładowego w zakresie prawidłowości klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji
Temat kontroli: Kontrola doraźna w zakresie realizacji projektu nr POKL.09.01.01-16-012/10 pn. "Akademia Kreatywnego Ekomalucha" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Kontrola prawidłowości wykorzystania, udokumentowania i rozliczenia środków finansowych z przeznaczeniem na pomoc finansową dla mieszkańców gminy poszkodowanych w czasie powodzi w 2010 roku
Kontrola uproszczona przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków GIS/NFOŚiGW w ramach umów pn."Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg"
Kontrola doraźna realizacji projektów "Twój krok do lepszego jutra"; "Szczęśliwe dzieciństwo drogą do sukcesu"; "Akademia Kreatywnego Malucha"; "Mini Akademia Przedszkola"
Temat kontroli: Ocena realizacji zadań przekazanych na mocy Porozumienia w zakresie utrzymania grobów i cmentarzy wojennych
Temat kontroli: Przeprowadzenie czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami z budżetu Unii Europejskiej w ramach RPOWO
Kontrola doraźna postępowania przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn. Mini Akademia (..)
Kontrole zewnętrzne - 2013 rok
Kontrole zewnętrzne - 2014 rok
Kontrole zewnętrzne - 2015 rok
Kontrole zewnętrzne - 2016 rok
Kontrole zewnętrzne - 2017 rok
Kontrole zewnętrzne- 2018 rok
Kontrole zewnętrzne - 2019 rok
Kontrole wewnętrzne
Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
Lobbing
Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
Pomiar satysfakcji klientów urzędu
PETYCJE
Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
INNE
Gminne jednostki organizacyjne
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi biuletynu
Informacje nieudostępnione
Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
Monitor Polski w wersji elektronicznej
Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
WYBORY
WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
EUROWYBORY 2019
WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Informacja o przetwarzaniu danych
Wzór oświadczenia majątkowego radnego
Wzór oświadczenia majątkowego
Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
Urzędy Centralne
Spis adresów
Informacje
Zarz–dzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A
A
A
URZĄD MIASTA
>
Kontrole
>
Kontrole zewnętrzne - 2012 rok
>
Kontrola doraźna postępowania przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn. Mini Akademia (..)
Rejestr zmian - dokumenty zaktualizowane
Dokument
Osoba wprowadzająca
Data zmiany
Kontrola doraźna postępowania przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu pn. Mini Akademia (..)
Joanna Chmielewska
2013-03-14 10:56:12
Wersja do wydruku...