|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 07.03.2014 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Wnioski do porządku obrad.
- Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 31.01.2014 roku.
- Przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeg na lata 2013 – 2032” (druk nr 1),
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Omówienie działań Gminy Brzeg w zakresie ochrony zabytków.
- Ocena stanu dróg miejskich oraz planowanych działań.
- Działania w zakresie rozwoju infrastruktury rowerowej i rekreacyjnej. Dotychczasowe działania Gminy w tym zakresie w latach 2010 – 2014 oraz plany na przyszłość.
- Informacja dot. rozliczenia wniosków Rady Miejskiej Brzegu.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2014 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2014 rok (druk nr 2),
- zmiany uchwały nr XXXVI/218/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu (druk nr 3),
- ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (druk nr 4),
- zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Brzeg (druk nr 5),
- trybu udzielania i rozliczania dotacji budżetu gminy dla publicznych i niepublicznych jednostek oświatowych prowadzonych na terenie Gminy Brzeg przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostką samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystywania dotacji (druk nr 6),
- zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz nadania nazw ulicom na terenie Gminy Brzeg (druk nr 7),
- zmiany uchwały Nr XLIX/320/14 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 31 stycznia 2014r. w sprawie ustalenia planu sieci i granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 8),
- ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka u dziennego opiekuna (druk nr 9),
- maksymalnej wysokości wynagrodzenia dziennego opiekuna oraz zasad jego ustalania (druk nr 10),
- ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Pomoc gminy w zakresie dożywiania” na lata 2014 – 2020 (druk nr 11),
- podwyższenia kwot dochodów uprawniających do przyznania zasiłku na zakup posiłku lub żywności w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014 – 2020 (druk nr 12),
- Gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie w Brzegu na lata 2014 – 2018 (druk nr 13),
- zmiany uchwały Nr XXXV/259/05 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 25 lutego 2005r. w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej przyznane pod warunkiem zwrotu (druk nr 14),
- opinii dotyczącej odroczenia terminu płatności zaległości z tytułu nabycia lokali użytkowych na raty (druk nr 15),
- Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad L sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Wiceprzewodnicząca
Rady Miejskiej Brzegu
(-) Bożena Szczęsna
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej w dniu 7 marca 2014 roku | Podmiot udostępniający: | Bożena Szczęsna - Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Biuro Rady Miejskiej Brzegu | Osoba, która odpowiada za treść: | Biuro Rady Miejskiej Brzegu | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Chmielewska | Data wytworzenia informacji: | 2014-02-28 14:28:12 | Data udostępnienia informacji: | 2014-02-28 14:28:12 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-03-03 11:07:15 |
Wersja do wydruku...
|