Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że na platformie gov.pl dostępne są następujące, elektroniczne usługi wyborcze:
Podobnie jak w poprzednich wyborach rekomendujemy Państwu przekazanie informacji o statusie procedowanych wniosków e-mailowo lub telefonicznie wnioskodawcy. Wysłanie takiej informacji wyeliminuje ewentualne nieporozumienia i pozwoli na zmniejszenie liczby zapytań ze strony użytkowników. Jest to szczególnie istotne w przypadku odmowy wpisu bądź konieczności uzupełnienia wniosku.
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Usług Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji pod numerem telefonu: +48 22 245 55 44 lub w kwestiach technicznych z Infolinią Centralnego Ośrodka Informatyki: + 48 (42) 253 54 50 (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem
Sekretariat
Departament Rozwoju Usług Cyfrowych
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
tel. 22 245 5544
e-mail: Sekretariat.DRUC@mc.gov.pl
Ilość odwiedzin: | 2124 |
Nazwa dokumentu: | Informacja nt. elektronicznych usług wyborczych |
Podmiot udostępniający: | Burmistrz Brzegu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Biuro Organizacyjno-Prawne |
Osoba, która odpowiada za treść: | Biuro Organizacyjno-Prawne |
Osoba, która wprowadzała dane: | Kamila Rosińska |
Data wytworzenia informacji: | 2019-09-13 14:45:19 |
Data udostępnienia informacji: | 2019-09-13 14:45:19 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2019-09-13 14:55:48 |