Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że na platformie gov.pl dostępne są następujące, elektroniczne usługi wyborcze:  
 
 
Podobnie jak w poprzednich wyborach rekomendujemy Państwu przekazanie informacji o statusie procedowanych wniosków e-mailowo lub telefonicznie wnioskodawcy. Wysłanie takiej informacji wyeliminuje ewentualne nieporozumienia i pozwoli na zmniejszenie liczby zapytań ze strony użytkowników. Jest to szczególnie istotne w przypadku odmowy wpisu bądź konieczności uzupełnienia wniosku. 
 
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Usług Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji pod numerem telefonu:  +48 22 245 55 44  lub w kwestiach technicznych z Infolinią Centralnego Ośrodka Informatyki: + 48 (42) 253 54 50 (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc). 
 
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem
Sekretariat
Departament Rozwoju Usług Cyfrowych
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa 
tel. 22 245 5544
e-mail: Sekretariat.DRUC@mc.gov.pl 
 
 
 | Ilość odwiedzin: |  2520 |  
 | Nazwa dokumentu: |  Informacja nt. elektronicznych usług wyborczych |  
 | Podmiot udostępniający: |  Burmistrz Brzegu |  
 | Osoba, która wytworzyła informację: |  Biuro Organizacyjno-Prawne |  
 | Osoba, która odpowiada za treść: |  Biuro Organizacyjno-Prawne |  
 | Osoba, która wprowadzała dane: |  Kamila Rosińska |  
 | Data wytworzenia informacji: |  2019-09-13 14:45:19 |  
 | Data udostępnienia informacji: |  2019-09-13 14:45:19 |  
 | Data ostatniej aktualizacji: |  2019-09-13 14:55:48 |