logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2018 > styczeń > 2018-01-30
Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu (4 części).

Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00

Przedsięwzięcie pn.:Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”

Brzeg, dnia 28 lutego 2018r.

OR.IV.042.4.2018 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”

Część nr 1: „Zagospodarowanie nieurządzonej części dawnej fosy miejskiej pomiędzy ul. Kamienną i Piastowską wraz z dojściami od strony ul. Piastowskiej, B. Chrobrego, Kamiennej i Powstańców Śląskich w Brzegu, jako parku miejskiego”.

Część nr 2:  „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Wolności w Brzegu”.

Część nr 3: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Centralnego, Parku im. Bolesława Chrobrego, Parku nad Odrą i skweru przy pl. Bramy Wrocławskiej w Brzegu”.

Część nr 4: „Rewaloryzacja zieleni przy gminnych ciągach komunikacyjnych i pobocznych zespołów zieleni w Brzegu”.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 22 i 23 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1 (dotyczy części nr 1)

Rysunek nr 2 w zestawieniu dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego dotyczącego drogi technologicznej na końcu działki nr 311 w odległości około 32,5m od drogi ul. Powstańców Śląskich jest zakreślony nasyp drogi technologicznej wchodzącej już bezpośrednio na teren projektowanej fosy. Przekrój konstrukcyjny D-D droga technologiczna również posiada zakreślony nasyp.

W przedmiarze robót dotyczący drogi technologicznej dział 3 w pozycjach od 19 do 30 nie jest zawarte wykonanie nasypu.

Różnice wysokości wynikające zaś ze schematu przekroju podłużnego schodów terenowych nr 1 pomiędzy rzędną terenu pobliskich dróg, a rzedną dołu fosy wynosi 145,02-140,74, co daje 4,28m.

Analogicznie można domniemywać, że w przypadku drogi technologicznej na granicy wejścia jej do fosy wysokości nasypu w szczytowym jego punkcie wynosić będzie 4,28m.

Czy należy dodać pozycję kosztorysową i doliczyć wykonanie nasypu drogi technologicznej umożliwiający zjazd i wykonanie projektowanej drogi? Jeśli tak to jaki materiał użyć do w/w prac?

Odpowiedź na pytanie nr 1

Tak, należy dodać pozycję kosztorysową i doliczyć wykonanie nasypu drogi technologicznej. Nasyp o objętości nie mniejszej niż 77 m3. Nasyp należy wykonać z ziemi z urobku na budowie jako formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 0,5 m spycharkami w gruncie kat. III-IV lub w razie niepełnego bilansu robót ziemnych na budowie, nasyp należy wykonać ze żwiru i pospółki zagęszczonej.

Pytanie nr 2 (dotyczy części nr 1)

Rysunek nr 2. Przy wjeździe na drogę technologiczną ul. Powstańców Śląskich projekt przewiduje wymianę istniejącego krawężnika na krawężnik najazdowy betonowy 15x22x100.

Przedmiar robót w swoich pozycjach nie przewiduje ww/prac.

Czy należy dodać pozycję kosztorysową rozbiórki istniejących krawężników, wykonanie ławy betonowej i wymianę krawężników na betonowe?

Odpowiedź na pytanie nr 2

Tak, należy dodać pozycję kosztorysową rozbiórki istniejących krawężnikó wraz z utylizacją oraz wykonaniem ławy betonowej i wymianą krawężników na betonowe 15x22x100 – ilość nie mniej niż 18,6 mb.

Pytanie nr 3 (dotyczy części nr 1)

Przekrój konstrukcyjny A-A zjazd publiczny od ulicy Powstańców Śląskich przewiduje regulację istniejących płyt granitowych. Przedmiar robót nie zawiera regulacji płyt.

Czy należy dodać pozycję kosztorysową regulacji płyt chodnikowych?

Odpowiedź na pytanie nr 3

Tak, należy dodać pozycję kosztorysową regulacji płyt chodnikowych.

Pytanie nr 4 (dotyczy części nr 1)

Rysunek nr 2. Wzdłuż całej drogi technologicznej przewidziany jest krawężnik granitowy 15x30x100 w ilości 418,37mb.

Przedmiar robót w pozycji 30 KNR 2-312 0403-03 w jedn. obm. występuje ilość 1mb.

Czy należy zmienić obmiar kosztorysowy w poz. 30 na ilość 418,37mb?

Odpowiedź na pytanie nr 4

Tak, należy zmienić obmiar kosztorysowy w poz. 30 na ilość 418,37 mb.

Pytanie nr 5 (dotyczy części nr 1)

Punkt 3. SIWZ Zdolności technicznej lub zawodowej:

  1. doświadczenie:

część nr 1

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:

  1. co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
  2. co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej w obrzeżu z kostki granitowej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 każde, w tym co najmniej 1 zadanie dotyczące ciągu pieszego lub pieszo-rowerowego o długości nie mniejszej niż 100 mb.
  3. budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.

Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.

Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.

Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.

Czy Zamawiający uzna następujące referencje:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:

  1. co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
  2. co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 i o długości nie mniejszej niż 100 mb.
  3. budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.

Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.

Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.

Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.

Odpowiedź na pytanie nr 5

Zamawiający wprowadza zaproponowaną zmianę.

Pytanie nr 6 (dotyczy części nr 1)

Na działce nr 390/1 zaprojektowano drogę technologiczna jako wjazd od ulicy Powstańców Śląskich.

W dokumentacji załączonej do przetargu na stronie Zamawiającego względem drogi technologicznej ograniczono się do załączenia dwóch przekrojów konstrukcyjnych C-C oraz D-D, natomiast brak jest profilu podłużnego drogi oraz rozwiązania technicznego wykonania drogi z działki 390/1 o rzędnej wysokości 146,88 do połączenia z działka 301/18 o rzędnej wysokości 142,68. Na długości drogi 18,75m różnica wysokości wynosi 4,2m co stanowi 22% spadku.

Proszę o uzupełnienie projektu o profil podłużny drogi oraz technologię wykonania.

Odpowiedź na pytanie nr 6

W załączeniu uzupełnienie w postaci następujących dokumentów:

1. Opis zjazd ul. Powstańców Śląskich w Brzegu.

2. Plan zagospodarowania zjazd l. Powstańców Śląskich w Brzegu.

3. Rys. nr 4 przekroje.

4. Rys. nr 10 niweleta drogi technologicznej.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 28 lutego 2018r., działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Zamawiający zmienia treść punktu V ppkt 3.1) lit. b) SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu, który otrzymuje brzmienie: 

„3. zdolności technicznej lub zawodowej:

1) doświadczenie:

część nr 1

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:

  1. co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
  2. co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 i o długości nie mniejszej niż 100 mb.
  3. budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.

Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.

Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.

Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.

2) Zamawiający zmienia treść punktu VII ppkt 1. SIWZ- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, poprzez dodanie zapisu: 

po zapisie:

„7)  wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.”

w miejsce kropki stawia się przecinek i dodaje następujący zapis:

„8)  wykaz pracowników (odpowiednio do wybranej części załącznik nr 7/1, 7/2, 7/3 lub 7/4 do SIWZ).

3) Zamawiający zmienia treść punktu XII ppkt 1.-3. SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, który otrzymuje brzmienie: 

„ 1. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 16 marca 2018 roku, do godziny 9:30.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

 

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”

Część nr: …. pn.: …………………………………………………...

 

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16.03.2018r. godz. 10:00.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 16 marca 2018 roku, o godzinie 10:00.”

       Na podstawie art. 12a ust. 1 i ust. 2 pkt 1) oraz art. 38 ust. 4a pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się -o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach- terminy:

  • składania ofert z dnia 8 marca 2018r. do godz. 9:30 na dzień 16 marca 2018r. do godz. 9:30.
  • otwarcia ofert z dnia 8 marca 2018r.  o godz. 10:00 na dzień 16 marca 2018r. o godz. 10:00.

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.

Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl  zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: ogłoszenie przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, SIWZ oraz dokumenty wymienione w odpowiedzi na pytanie nr 6.                                                                 

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

1) Dokumentacja - Fosa Kamienna - Piastowska

2) Dokumentacja - Główne zespoły zieleni

3) Dokumentacja - Park Wolności

4) Dokumentacja - Poboczne zespoły zieleni

5) Dokumentacja - Program opis

6) Dokumentacja - Program Plansze graficzne

7) Dokumentacja - Program Przedmiary

Nazwa dokumentu: Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu (4 części).
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2018-01-30 09:15:47
Data udostępnienia informacji: 2018-01-30 09:15:47
Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-28 12:58:51

Wersja do wydruku...

corner   corner