logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > marzec > 2011-03-18
Termomodernizacja budynków Przedszkoli Nr 2,3,4,5,6,7,10,11 - w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola Nr 3

 

OR.IV.271.1.5.2011                                                                         Brzeg, dnia 20.04.2011r.
 
 
 
 
dot. postępowania pn.:
Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11 – w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 3.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego )
 
 
Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu, decyzją Komisji Przetargowej z dnia               20 kwietnia 2011 r. działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2010 r., Dz.U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wybrał jako najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu ofertę nr 4 złożoną przez Firmę MARBUD Marcin Kowalczyk, ul. Zygmuntowska 76/2, 44-113 Gliwice za cenę :    
 
netto: 95.382,22 zł
brutto: 117.320,13 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała maksymalną ilość 100 punktów w kryterium oceny ofert – cena 100 %.
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
 
1
 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe „DOMUS”
Kazimierz Sewioło
Ul. Grunwaldzka 6
49-200 Grodków
 72,81 pkt
 
 
2
 
Usługi Remontowo-Budowlane
„Ciepły Dom”
Dariusz Pożuczek
Karnków 15 A
57-130 Przeworno
84,17 pkt
 
 
3
P.U.H. Instalacyjno-Budowlane
Mikołaj Zychowicz
Ul. Kutrowskiego 13
55-200 Oława
73,80 pkt
 
4
 
MARBUD Marcin Kowalczyk
ul. Zygmuntowska 76/2
44-113 Gliwice
 
100 pkt
 
5
Zakład Remontowo-Budowlany i Betoniarski
Ul. Krzywoustego 1
48-385 Otmuchów
87,31 pkt
 
7
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DARTER Sp. z o.o.
Ul. J. Cygana 4
45-131 Opole
85,48 pkt
 
9
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych
„FERU” Marek Rus
Ul. Oławska 25b
49-300 Brzeg
70,36 pkt
 
11
Firma Handlowo-Usługowa ARTREM
Artur Mitka
Ul. Cmentarna 6
32-080 Zabierzów
77,17 pkt
 
12
Firma Usługowo-Handlowa
NOWIX Mariusz Nowak
ul. Krakowska 31
32-065 Krzeszowice
70,27 pkt

 
 
 
 
                                                                                  Burmistrz Miasta Brzeg
                                                                                 
                                                                                     Wojciech Huczyński
 

 

OR.IV.271.1.5.2011
                     Brzeg dn. 29.03.2011r.
 
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania pn.:
Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11 – w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 3.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego )
 
 
            Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzegu, działając w oparciu o art. 38 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2010 r., Dz. U, Nr 113, poz.759 z późn. zm.) udziela odpowiedzi na następujące zapytania do siwz, jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy dokonuje modyfikacji siwz w niżej podanym zakresie:
 
Pytanie 1
 
Projekt dopuszcza zastosowanie innych systemów dociepleń niż BOLIX, czy to również dopuszczacie? Projekt przewiduje zastosowanie tynku akrylowego gr. 1 mm metodą natryskową, czy można zastosować tynk akrylowy gr. 1,5 mm nakładany ręcznie?
 
Odpowiedź
 
W pkt. 13 dokumentacji projektowej UWAGI jest informacja o możliwości zastosowania innych producentów systemów dociepleniowych.
 
Pytanie 2
 
Czy parapety zewn. mają być tak jak przewiduje projekt aluminiowe białe a w okienkach piwnicznych brązowe?
 
Odpowiedź
Tak, parapety zewnętrzne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym.
 
Pytanie 3.
 
Odgromy – przedmiar robót w poz. 12 i 13 przewiduje wymianę instalacji odgromowej na dachu, czy nie jest to pomyłka i nie chodzi o instalację odgromową pionową na ścianach obiektu? Jeżeli pionowa ma być nowa, to czy ma być schowana w dociepleniu w rurkach osłonowych z wykonaniem puszek kontrolnych w cokole budynku?
 
Odpowiedź
 
Pozycja 12 i 13 przedmiaru robót dotyczy wymiany pionowej instalacji odgromowej. Montaż instalacji odgromowej wykonać zgodnie z PT na zewnątrz elewacji.
 
Pytanie 4.
Rynny i rury spustowe:
-   czy obróbki blacharskie podrynnowe i rynny mają być wymieniane bo widać, że niedawno były wymieniane,
-   na obiekcie są rynny śr. 150 mm i rury spustowe śr. 110 mm, a w przedmiarze jest wymiana na nowe z blachy ocynk śr. 150 mm.
-   jeżeli rynny mają być wymieniane to czy ich uchwyty również, bo będzie to utrudnieniem ponieważ obecne uchwyty są zamocowane pod dociepleniem dachu,
-   w przedmiarze nie uwzględniono czyszczaków i rewizji rur spustowych,
-   jeżeli rury spustowe mają być śr. 150 mm to konieczna będzie przeróbka podłączenia do kanalizacji – nie uwzględniono w przedmiarze robót.
 
Odpowiedź
Istniejące rury spustowe budynku głównego są do demontażu i ponownego montażu z uwzględnieniem wymiany uchwytów. Rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie dotyczą wymiany w budynku przybudówki.
W przedmiarze nie ujęto czyszczaków i rewizji rur spustowych , ponieważ w ubiegłym roku były wymienione na nowe.
 
Pytanie 5.
W poz. nr 18 przedmiaru jest wykucie i ponowny montaż dwóch okien piwnicznych,   prawdopodobnie w celu wymiany nadproży. Czy jest to konieczne bo na ścianach nie widać żadnych uszkodzeń?
 
Odpowiedź
Poz. 18 dotyczy wymiany okien na nowe z PCV uchylno-rozwieralne o wym. 0,96 x 0,74 x 2 = 1,421 m2
 
Pytanie 6.
Które drzwi mają być zlikwidowane i otwory zamurowane?
 
Odpowiedź
Poz. 16 przedmiaru robót należy pominąć w kosztorysie ofertowym, ponieważ w trakcie remontu pomieszczeń kuchni drzwi zostały zlikwidowane.
 
Pytanie 7.
W przedmiarze nie uwzględniono wykonania dylatacji pomiędzy przedszkolem, a przybudówką.
 
Odpowiedź.
Budynek główny przedszkola i przybudówka nie tworzą jednolitej budowli, z tego względu nie jest wymagane wykonanie dylatacji.
 
Pytanie 8.
W przedmiarze nie uwzględniono przeróbki dwóch furtek i trzech pól ogrodzenia a tylko ich demontaż i ponowny montaż.
 
Odpowiedź.
Zamawiający nie przewiduje przeróbek furtek jedynie demontaż i ponowny montaż w celu ustawienia rusztowań i dostępu do obiektu.
 
Pytanie 9.
W przedmiarze nie uwzględniono czyszczenia elementów ogrodzenia a są one w fatalnym stanie i ich malowanie bez oczyszczenia do czystego metalu jest bez sensu. Jeżeli mają być czyszczone i malowane wszystkie ogrodzenia przy obiekcie to ich ilość w przedmiarze malowania jest zaniżona ok. 100%.
 
Odpowiedź.
W pozycji katalogowej KNR 4-01 wyceny remontu ogrodzenia (poz. 64 i 65 przedmiaru) jest uwzględnione przygotowanie podłoża do malowania co mieści się w założeniach ogólnych i w założeniach szczegółowych rozdziału.
 
Pytanie 10.
 
Drzwi zewnętrzne – w odpowiedzi na pytania (24.03.2011 r.) informujecie, że oba skrzydła każdych drzwi mają być częściowo przeszklone, a na ich rysunku jest przeszklenie tylko jednego skrzydła. Proszę podać wymiar przeszklenia.
Co oznacza następująca treść w opisie techn. projektu ( p-kt 8.4.);
W każdym skrzydle drzwiowym należy przewidzieć nawiew grawitacyjny o powierzchni  
ponad 0,65m2, a w skrzydle na klatce z zamurowanym otworem drzwiowym –
ponad 1,30m2.
 
Odpowiedź.
 
W wyjaśnieniach z dnia 24 marca 2011 r. nic nie pisaliśmy o nawiewach, znakiem tego nie należy ich wykonywać. Natomiast pisaliśmy, że drzwi należy wykonać zgodnie z rysunkiem, a na rysunku szklenie jest tylko w skrzydłach szer. 90 cm.
 
Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzegu informuje, że w modyfikacji siwz zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brezg.pl i wysłanej do wykonawców, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia dnia 24 marca 2011 r., w części odpowiedzi do pytania 1, wystąpił błąd pisarski, polegający na niewłaściwym podaniu m2 powierzchni okien do wymiany. Podano 4,476 m2, a winno być tak jak w przedmiarze robót zamieszczonym wraz z siwz – 4,576 m2.
 
Zamawiający przypomina iż w/w zmiany siwz stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.
 
 
 
                 Z up. Burmistrza
                 Zastępca Burmistrza
                 Barbara Iwanowiec
 
 

 

OR.IV.271.1.5.2011
                     Brzeg dn. 24.03.2011r.
 
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania pn.:
Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11 – w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 3.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego )
 
 
            Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzegu, działając w oparciu o art. 38 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2010 r., Dz. U, Nr 113, poz.759 z późn. zm.) udziela odpowiedzi na następujące zapytania do siwz, jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy dokonuje modyfikacji siwz w niżej podanym zakresie:
 
Pytanie 1
 
Dotyczy poz. przedmiaru nr 19 i opisu technicznego punkt 8.4:
- brak rysunku do drzwi,
- czy mają być drzwi pełne czy z szybą,
- czy ma być zamontowany samozamykacz,
- w części otwierania drzwi pochwyt stalowy z obu stron lub z jednej,
- czy klamka z obu stron czy z jednej od zewnątrz do wewnątrz gałka,
- czy szyba u góry oraz panel dolny z pełnym ociepleniem,
- ilość zamków w drzwiach,
- oraz czy jeden z zamków może być z zapadką kulkową ?
 
Odpowiedź
 
Zaplanowano drzwi zewnętrzne o konstrukcji aluminiowej, ocieplane (współczynnik izolacyjności max 2,6 W (m2xK) ), dwuskrzydłowe o szerokości 120 cm ( 90 + 30 ) wys. 200 cm, o jednym nie blokowanym skrzydle szer. 90 cm, w kolorystyce maksymalnie zbliżonej do koloru A (6540 ).
Każde ze skrzydeł należy wyposażyć w :
- samozamykacz,
- przeszklenie szybą bezpieczną P2,
- dwa atestowane zamki,
- klamki z szyldami przystosowanymi do zamontowania domofonu,
Drzwi należy wykonać zgodnie z załączonym rysunkiem, który Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.brzeg.pl
 
W pozycji 17- tej przedmiaru robót należy wycenić – wykucie z muru i wstawianie nowych okien z PCV z szybami bezpiecznymi P2 - 4.476 m2
 
Do przedmiaru robót dodaje się poz. nr 66 i 67 którą należy ująć w kosztorysie ofertowym o następującej treści:
             

Lp.
Podstawa
Opis i wyliczenia
jm.
Poszcz
Razem
 
66.
KNR 4-01 0305-08
analogia
Rozebranie płyt dachowych żelbetowych gr. 15 cm
( 1,70*0,75*0,15 )*33
 
m3
 
 
               0,574
 
 
 
 
 
 
               0,574
67.
KNR 4-01 0320-03
analogia
Osadzenie systemowych daszków ochronnych zewnętrznych nad drzwiami zewnętrznymi
( 1,50*0,60) * 3
 
m 2
 
 
                2,700
 
 
 
 
 
 
                2,700

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pytanie 2.
Proszę udostępnić przedmiar na „Termomodernizację przedszkoli Nr 2 i 3 „ w rozszerzeniu ATH.
 
Odpowiedź.
 
Zamawiający nie ma możliwości zamieszczenia przedmiaru w rozszerzeniu ATH.
 
 
Zamawiający przypomina iż w/w zmiany siwz stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.
 
 
 
              Burmistrz Miasta Brzeg
              Wojciech Huczyński
Załączniki do pobrania:

2011-03-18 13:39:29 - ogłoszenie o zamówieniu (23.94 kB)
2011-03-18 13:39:53 - siwz (212.50 kB)
2011-03-18 13:40:15 - wzór oferty (44.50 kB)
2011-03-18 13:41:14 - zał. nr 1 do oferty - oświadczenie z art. 22 (32.50 kB)
2011-03-18 13:42:08 - zał. nr 2 do oferty - wykaz robót (36.00 kB)
2011-03-18 13:43:04 - zał. nr 3 do oferty - wykaz osób (35.00 kB)
2011-03-18 13:43:46 - zał. nr 4 do oferty - oświadcz. o uprawnieniach (27.50 kB)
2011-03-18 13:44:18 - zał. nr 5 do oferty - ośw. o braku podstaw do wykluczenia (27.00 kB)
2011-03-18 13:44:59 - zał. nr 6 do oferty - ośw. os. fizycznej (24.50 kB)
2011-03-18 13:45:34 - zał. nr 7 do oferty - zobowiązanie podmiotów (32.50 kB)
2011-03-18 13:45:59 - wzór umowy (113.50 kB)
2011-03-18 13:46:51 - zał. do umowy - karta gwarancyjna (26.50 kB)
2011-03-18 13:47:50 - opis techniczny (76.28 kB)
2011-03-18 13:48:44 - projekt - elewacja boczna (37.85 kB)
2011-03-18 13:49:11 - projekt - elewacja boczna 2 (42.36 kB)
2011-03-18 13:49:40 - projekt - elewacja frontowa (77.80 kB)
2011-03-18 13:50:05 - projekt - elewacja ogrodowa (46.13 kB)
2011-03-18 13:50:51 - przedmiary PP Nr 3 (64.21 kB)
2011-03-18 13:52:18 - specyfikacja techn. wykonania i odbioru robót (248.46 kB)
2011-03-18 13:53:17 - mapa sytuacyjna (1.63 MB)
2011-03-18 13:54:04 - rys.1 - detal cokół (177.67 kB)
2011-03-18 13:54:33 - rys. 2 - detal dylatacja (126.96 kB)
2011-03-18 13:55:02 - rys. 3 - detal gzyms (134.89 kB)
2011-03-18 13:56:41 - rys.4 - detal mocowania elementów zewn. (195.41 kB)
2011-03-18 13:57:10 - rys. 5 - detal naroże (178.71 kB)
2011-03-18 13:58:25 - rys. 6 - detal parapet, nadproże (113.65 kB)
2011-03-18 13:59:08 - rys. 7 - detal połączenie z daszkiem (159.61 kB)
2011-03-18 13:59:44 - rys.8 - detal zamurowane drzwi (64.78 kB)
2011-03-18 14:00:57 - inwentaryzacja - elewacja frontowa (58.18 kB)
2011-03-18 14:01:38 - inwentaryzacja - elewacja ogrodowa (29.43 kB)
2011-03-18 14:02:40 - inwentaryzacja - elewacja boczna (27.46 kB)
2011-03-18 14:03:18 - inwentaryzacja - elewacja boczna 2 (28.36 kB)
2011-03-18 14:04:21 - kolorystyka - elewacja frontowa (123.88 kB)
2011-03-18 14:05:06 - kolorystyka - elewacja boczna (82.39 kB)
2011-03-18 14:05:42 - kolorystyka - elewacja boczna 2 (88.35 kB)
2011-03-18 14:06:18 - kolorystyka - elewacja ogrodowa (93.66 kB)
2011-03-18 14:08:13 - zdjęcia Przedszkola Publicznego Nr 3 (3.58 MB)
2011-03-24 13:30:18 - modyfikacja siwz, odpowiedzi na zapytania do siwz - 24.03.2011 (48.50 kB)
2011-03-24 13:31:21 - rys. drzwi PP3 - po modyfikacji (49.00 kB)
2011-03-29 11:59:46 - modyfikacja siwz, odpowiedzi na zapytania do siwz - 29.03.2011 (53.50 kB)

Ilość odwiedzin: 3257
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Tatarzynska
Data wytworzenia informacji: 2011-03-18 13:36:55
Data udostępnienia informacji: 2011-03-18 13:36:55
Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-20 15:17:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner