logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > sierpień > 2011-08-16
GRUPOWE UBEZPIECZENIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO.

 

        Brzeg, dnia 26 sierpnia 2011r.
 OR.IV.271.1.35.2011  
                                                                                             
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków
oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
                                                                                    
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 25 sierpnia 2011r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A. Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, Pion Klienta Korporacyjnego Oddział w Opolu ul. Ozimska 5, 45-057 Opole, za łączną cenę :
netto: 173 880,00 zł, brutto: 173 880,00zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 94,80pkt w kryteriach oceny ofert: cena łączna ubezpieczenia-20%, wysokość świadczeń-60%, zaakceptowanie klauzul dodatkowych-20%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu : 
 
 
Numer oferty
 
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt
w kryterium
cena łączna ubezpieczenia 
20%
Liczba pkt
w kryterium
wysokość świadczeń
60%
Liczba pkt
w kryterium
zaakceptowanie klauzul dodatkowych
20%
 
Łączna liczba punktów
 
 
1
Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie
„WARTA” S.A.
ul. Modrzewiowa 15a
85-631 Bydgoszcz
 
 
19,71
 
 
0,00
 
 
 
9,60
 
 
29,31
 
2
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A.
Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
Pion Klienta Korporacyjnego Oddział w Opolu
ul. Ozimska 5, 45-057 Opole
20,00
 
 60,00
 
14,80
 
94,80
 

 

Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 
 

 

 
Brzeg, 22 sierpnia 2011 r.
 
 
nr sprawy: OR.IV.271.1.35.2011
                                              
Do wszystkich Wykonawców,
 którzy pobrali specyfikację
istotnych warunków zamówienia
 
 
Dot.:     postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr OR.IV.271.1.35.2011, prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków i pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego”
 
 
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 
 
         Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków i pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego”,wpłynęły zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
            Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759) udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedstawiając treść pytań wraz z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami:
 
Pytanie 1
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, pkt. 19 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia oferty
Jak Zamawiający rozumie zapis:
„Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium C) dla każdej oferty zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty będący średnią arytmetyczną oceny wszystkich członków komisji.”?
 
Odpowiedź: Każdy z członków komisji będzie oceniał ofertę w celu niedopuszczenia do błędów. Średnia arytmetyczna z arkusza oceny wszystkich członków komisji powinna dać taki sam wynik jak członkowi.
 
Pytanie 2
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 2, II. Umowa § 6, pkt.1
W nawiązaniu do fragmentu ze str. 24 SIWZ Załącznik nr 3, tj: „W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń ZAMAWIAJĄCEGO na podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy firma Maximus Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Wykonawca wynagradza prowizyjnie firmę Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres obowiązywania umowy wynikający ze specyfikacji” prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający miał na myśli wynagrodzenie za bieżącą obsługę umowy ubezpieczenia oraz pośrednictwo w zawieraniu umowy w łącznej wysokości 6 % inkasa miesięcznego.
 
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że miał na myśli wynagrodzenie za bieżącą obsługę umowy ubezpieczenia oraz pośrednictwo w zawieraniu umowy w łącznej wysokości 6 % inkasa miesięcznego.
 
Pytanie 3
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 3, II. Założenia, pkt.2
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość stworzenia odrębnej grupy dla wszystkich małżonków i pełnoletnich dzieci ubezpieczonych?
Zakres i warunki byłby takie same jak w polisach dla pracowników. Takie rozwiązanie ułatwiłoby obsługę
 
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na stworzenie odrębnej grupy dla wszystkich małżonków i pełnoletnich dzieci ubezpieczonych.
 
Pytanie 4
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 3, II. Założenia, pkt.11
W przypadku ryzyka leczenie specjalistycznego oraz operacji ubezpieczonego, czy Zamawiający zaakceptuje zaliczenie chorób i skutków wypadków zaistniałych przed zawarciem umowy ubezpieczenia? Ubezpieczyciel poniesie odpowiedzialność w zakresie operacji oraz leczenia specjalistycznego wskutek choroby stwierdzonej przez lekarza w okresie obowiązywania na rzecz danego ubezpieczonego poprzedniej umowy ubezpieczenia lub wypadku zaistniałego w tym okresie.
 
Odpowiedź: Zamawiający zaakceptuje powyższy zapis
 
Pytanie 5
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 3, II. Założenia, pkt.21.9
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający oczekuje wypłaty z tytułu poważnego zachorowania jeden raz za pierwszy przypadek zachorowania na daną ciężką chorobę w wysokości 100% sumy ubezpieczenia za to świadczenie , które nie jest w związku przyczynowo-skutkowym z poprzednim poważnym zachorowaniem, powodującym wypłatę świadczenia
 
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższy zapis
 
Pytanie 6
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 3, II. Założenia, pkt.21.10
Prosimy o potwierdzenie, że świadczenie będzie wypłacone za pobyt powyżej 3 dni hospitalizacji w przypadku choroby, natomiast w sytuacji pobytu ubezpieczonego w szpitalu w wyniku wypadku świadczenie będzie wypłacone za pobyt trwający minimum 1 dzień.
 
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższy zapis związany z wypłatą świadczenia za pobyt w szpitalu.
 
Pytanie 7
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr 3, II. Założenia, pkt.21.12
Czy Zamawiający akceptuję definicję operacji doprecyzowującej miejsce gdzie powinna być wykonywana, tj. operacja – „zabieg chirurgiczny wykonany w szpitalu przez zespół lekarzy i pielęgniarek w celu przywrócenia prawidłowych czynności chorego narządu lub układu, usunięcia chorej tkanki, narządu lub jego części, usunięcia przyczyny choroby, ogniska chorobowego, dokonania przeszczepu, powiązany z koniecznością przecięcia skóry i innych tkanek. Operacją nie są zabiegi przeprowadzane w celach diagnostycznych (np.: biopsja, punkcja, pobranie wycinków, zabiegi endoskopowe i inne), jak również drobne zabiegi chirurgiczne nie wymagające hospitalizacji (np.: szycie ran powierzchniowych, usunięcie ciał obcych i inne)”
 
Odpowiedź: Zamawiający akceptuje powyższą definicję Operacji Chirurgicznej.
 
Pytanie 8
Dot. Szczegółowe Warunki Zamówienia, Załącznik nr IV, Struktura zawodowo-płciowa
Prosimy o potwierdzenie, że wskazane w strukturze osoby mające wpisane w rubryce charakter pracy literę „r” należą do grupy współmałżonków i pełnoletnich dzieci.
 
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że w rubryce charakter pracy literą „r” oznaczona jest grupa współmałżonków i pełnoletnich dzieci.
 
Pytanie 9
W załączniku nr 1 Oferta str. 2 część B klauzule dodatkowe pkt 5 znalazł się zapis
Wyrażamy zgodę na objęcie ubezpieczeniem pracowników innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, jeżeli ich struktura wiekowo – zawodowa nie będzie odbiegała znacząco od struktury zamieszonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Zgodnie z ustawą art. 29 o Prawa zamówień publicznych zamawiający musi przedmiot zamówienia określić w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, a na podstawie art. 32 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający ma obowiązek ustalenia z należytą starannością wartości zamówienia, którego podstawą ustalenia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy bez podatku od towarów i usług.
Do precyzyjnego sporządzenia oferty i rzetelnego wyliczenia składki za dane ubezpieczenie potrzebne są sprecyzowane parametry ubezpieczenia w tym czas trwania umowy.  
 Wykonawca prosi o wykreślenie tego zapisu.
 
Odpowiedź: Zamawiający wykreśla zapis w załączniku nr 1 Oferta str. 2 część B klauzule dodatkowe pkt.5
 
Pytanie 10
W załączniku nr 1 Oferta str. 2 część B klauzule dodatkowe zakres ubezpieczenia pkt 18  - leczenie szpitalne ubezpieczonego zawałem serca lub wylewem - Czy Zamawiający przyjmuje zgodnie z owu Wykonawcy ryzyko: leczenie szpitalne spowodowane zawałem serca lub krwotokiem śródmózgowym?
onego w związku z z
 
Odpowiedź: Zamawiający przyjmie „leczenie szpitalne spowodowane zawałem serca lub krwotokiem śródmózgowym” zgodnie z owu Wykonawcy.
 
Pytanie 11
SIWZ, załącznik nr 3 , pkt. 18, str. 26 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na  doprecyzowanie wskazanego punktu, na następujący zapis: „Wykonawca wykonuje zobowiązania najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o zdarzeniu objętym odpowiedzialnością Wykonawcy. W przypadku, gdy wyjaśnienie w powyższym terminie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności Wykonawcy w stosunku do ubezpieczonego albo wysokości zobowiązania okazało się niemożliwe, Wykonawca wykonuje zobowiązania w ciągu 14 dni od dnia w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe.
 
Odpowiedź: Zamawiający zmienia treść pkt. 18, str. 26, SIWZ, załącznika nr 3 na poniższy zapis:
 
„Wykonawca wykonuje zobowiązania najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o zdarzeniu objętym odpowiedzialnością Wykonawcy. W przypadku, gdy wyjaśnienie w powyższym terminie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności Wykonawcy w stosunku do ubezpieczonego albo wysokości zobowiązania okazało się niemożliwe, Wykonawca wykonuje zobowiązania w ciągu 14 dni od dnia w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe”
 
 
Zamawiający przypomina, iż w/w wyjaśnienia i odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Ilość odwiedzin: 2789
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-08-16 14:38:40
Data udostępnienia informacji: 2011-08-16 14:38:40
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-26 10:57:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner