logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2012 > luty > 2012-02-24
"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg" w części dotyczącej termomodernizacji budynku Przedszkola Publicznego nr 6.

 

Brzeg, dnia 28 marca 2012r.
OR.IV.271.1.12.2012                                                                    
 
 
 
dot. postępowania pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Przedszkola Publicznego nr 6.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzeg- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 28 marca 2012r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez LP INS-STAL, Konradowa 3C, 48-303 Nysa, za cenę łączną:
netto:     110.246,20 zł
brutto: 135.602,83 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowo -Usługowe „DOMUS”
Kazimierz Sewioło
ul. Grunwaldzka 6, 49-200 Grodków
 
74,92 pkt
2
“DAKAD” Przedsiębiorstwo Budowlano -Handlowe
Andrzej Dąbkiewicz
ul. Parkowa 18, 46-113 Wilków
 
74,14 pkt
3
Spółdzielnia Rzemieślnicza
ul. Cukrownicza 6
57-200 Ząbkowice Śląskie
 
95,70 pkt
4
AK INVESTMENT
ul. Karłowicza 5/1, 49-300 Brzeg
 
92,26 pkt
5
LP INS-STAL
Konradowa 3C, 48-303 Nysa
 
100 pkt
6
Zakład Remontowo-Usługowy „STO-KARZ”
ul. Zawadzkiego 1, 49-200 Grodków
 
89,43 pkt

        
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Brzeg, dnia 7 marca 2012 r.
 
     OR.IV.271.1.12.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Przedszkola Publicznego nr 6.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 5 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Wykucia podokienników zew. całość wynosi 75,50 m.b. W przedmiarze podano 31,20 m.b. Brakuje 44,30 m.b.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Poz. 7 przedmiaru robót uwzględnia wykucie podokienników zew. w ilości 31,2 m . Pozostałe podokienniki nie podlegają wymianie ponieważ ich szerokość uwzględnia grubość ocieplenia.
 
Pytanie nr 2
Obsadzenie podokienników zew. z blachy aluminiowej- podana pozycja kosztorysowa w przedmiarze robót poz. 8 wg cennika KNR 2-02 0506-01 występuje jako jednostka miary- m2 – a nie –m- jak podano w przedmiarze robót.
Przeliczając podokienniki na -m2 – wg cennika powyższego wynosi: 75,50 m x 0,38 cm= 28,65 m2
 
Odpowiedź na pytanie nr 2
Poz. 8 przedmiaru przyjęto wycenę montażu aluminiowych podokienników zewnętrznych malowanych proszkowo wg cennika KNR 2-02 0506-01 jako analogię, w związku z powyższym należy wycenić zamontowanie 31,20 m podokienników na podstawie kalkulacji indywidualnej.
 
Pytanie nr 3
Występuje konieczność wykonania dodatkowych wzmocnień obróbek blacharskich przy ociepleniu ścian gr. 13 cm, polegające na wykonaniu i montażu wsporników kątowych celem usztywnienia obróbek przed podrywaniem i wibracją. Odległość między wspornikami co
60 cm. Ilość wsporników wyniosłaby: 24,54 : 0,30 = 81,80 m:0,60= 136 szt.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3
     Obróbki w ścianach szczytowych budynku mocować do ściany budynku z uwzględnieniem wykonania dodatkowych wsporników usztywniających obróbkę blacharską o rozstawie co
      60 cm w ilości ok. 136 szt.
 
Pytanie nr 4
Występuje konieczność zastosowania dodatkowego pasa 2x papa termozgrzewalna o szer. do 50 cm przy wyżej wymienionej obróbce blacharskiej i wynosi:
81,80 x 0,50 = 40,90 m2.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4
Nie ma potrzeby wykonania dodatkowego pasa papy, obróbkę szczytową należy zamontować z osadzeniem odgięcia pod istniejącą obróbkę stojącą dachu.
 
Pytanie nr 5
Brak obmiaru dot. ocieplenia ościeży drzwiowych ze. o szer. 15 cm styropianem o gr. 2 cm przy użyciu gotowych zapraw na mokro.
[(0,80 + 2,00 x 2) x 0,15] x4 = 2,88 2
(0,70 + 2,00 x 2) x 0,15 = 0,71 m2
Razem: 3,59 m2.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5
Zamawiający przewiduje do wykonania ocieplenie ościeży drzwiowych styropianem grubości 2 cm i szerokości 15 cm w drzwiach o wymiarach (0,80+2*2,00)*0,15*2 = 1,44 m2 oraz o wym. (0,70+2*2,00)*0,15 = 0,70 m2 razem: 2,14 m2, w pozostałych drzwiach nie ma możliwości zamontowania styropianu na ościeżach drzwiowych.
 
Pytanie nr 6
Brak w przedmiarze naprawy tynków zew. Od strony wschodniej elewacji polegające na skuciu i ponownym uzupełnieniu w granicach 10 m2.
Pytanie nr 7
Naprawa tynków jak wyżej lecz cokołu ok. 2,50 m2.
 
Odpowiedź na pytanie nr 6 i 7
Odbicie i naprawa odparzonego tynku są to roboty przygotowawcze do ocieplenia elewacji i należy je uwzględnić w ofercie. Zamawiający przewiduje do naprawy łącznie 12,5 m2 tynków zewnętrznych.
 
Pytanie nr 8
Czy należy zmienić (przerobić) nakrywy– ruszty piwniczne ze stali płaskiej przy wejściu głównym. Niniejsze ruszta blokują ocieplenie ścian?
 
Odpowiedź na pytanie nr 8
Zamawiający przyjął montaż listwy startowej, którą należy zamontować na wysokości umożliwiającej swobodny demontaż krat na studzienkach piwnicznych. Należy uwzględnić przerobienie włazów zsypowych do piwnicy o wymiarach 90*97 cm w ilości 2 szt.
 
Pytanie nr 9
Czy należy zmienić (przerobić) inst. gazową od strony elewacji wschodniej, ponieważ blokują ocieplenie ścian?
 
Odpowiedź na pytanie nr 9
Ponieważ norma dopuszcza chowanie rur gazowych spawanych bez szwu w bruzdach po uprzednio wykonanej próbie przykrytych lekką zaprawą nie powodującą korozji, rury przykryć styropianem podczas ocieplania ścian.
 
Pytanie nr 10
Brak w przedmiarze demontażu starych pionów żeliwnych fi 150 o dł. 2,00m 5 szt.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10
Rury spustowe żeliwne fi 150 pozostawić we wnękach.
 
Pytanie nr 11
Brak w przedmiarze dodatkowych odsadzek kolan przy pionach rur spustowych przy gzymsach w ilości 3 szt. na 1 pion co daje razem 15 szt.
Wymienione rury spustowe blokują wykonanie ocieplenia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 11
Ponieważ rury spustowe pozostają we wnękach nie ma potrzeby wykonywania dodatkowych odsadzek.
 
Pytanie nr 12
Brak w przedmiarze dodatkowych odsadzek przy wejściu rur spustowych do kanalizacji burzowej 5 szt.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12
Nie ma potrzeby wykonania dodatkowych odsadzek na podejściach kanalizacji deszczowej
(burzowej).
 
Pytanie nr 13
Brak dodatkowych rewizji przy pionach jw. w ilości 5 szt.
 
Odpowiedź na pytanie nr 13
Istniejące rewizje żeliwne pozostawić bez zmian.
 
Pytanie nr 14
Wbudowane luxfery od strony południowej elewacji są uszkodzone i niebezpieczne dla tego obiektu. Co należy z tym zrobić?
 
Odpowiedź na pytanie nr 14
Dokumentacja projektowa nie zakłada ani remontu, ani wymiany ścianek z luxferów.
 
Pytanie nr 15
Brak demontażu kratek wentylacyjnych w ilości 3 szt. oraz ponowne zamontowanie jako nowe.
 
Odpowiedź na pytanie nr 15
Demontaż kratek wentylacyjnych należy traktować jako element robót przygotowawczych do ocieplenia elewacji. Zamawiający przewiduje demontaż i ponowny montaż nowych kratek wentylacyjnych w ilości 3 szt.
 
Pytanie nr 16
Brak wykonania i montażu wsporników do mocowania lamp hermetycznych na elewacjach ścian szt. 7. 
 
Odpowiedź na pytanie nr 16
Zamawiający uwzględnił w poz. 21 przedmiaru robót wymianę opraw ( demontaż i ponowny montaż) 7 szt. opraw hermetycznych. Należy wycenić dodatkowe wsporniki pod lampy na elewacji w ilości 7 szt. o grubość ocieplenia z przedłużeniem przewodów zasilających i montaż puszek rozgałęźnych hermetycznych.
 
W ofercie należy dodatkowo uwzględnić i wycenić demontaż i ponowny montaż drabiny włazowej na dach z przedłużeniem wsporników drabiny o grubość ocieplenia w ilości 6 szt. 
                                                                                 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

Ilość odwiedzin: 3011
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-02-24 10:05:36
Data udostępnienia informacji: 2012-02-24 10:05:36
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-28 13:38:29

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner