logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2013 > marzec > 2013-03-04
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialnosci Gminy Brzeg.

 

          Brzeg, dnia 18 marca 2013r.
 OR.IV.271.1.6.2013  
                                                                                             
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”
PAKIET I -Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
                                                                                    
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 18 marca 2013r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A., ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa, Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych z siedzibą w Katowicach, ul. Zabrska 10, 40-083 Katowice, za łączną cenę:
netto: 594 294,00 zł, brutto: 594 294,00zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała łączną ilość punktów- 88,28pkt w kryteriach oceny ofert: cena łączna ubezpieczenia 80%, zaakceptowanie klauzul dodatkowych -20%. 
 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu: 

 
Numer oferty
 
Nazwa Wykonawcy
Liczba punktów
w kryterium
cena łączna ubezpieczenia
80%
Liczba punktów
w kryterium
warunki ubezpieczenia przyjęcie klauzul dodatkowych
20%
 
Łączna liczba punktów
 
 
 
1
Towarzystwo Ubezpieczeń
i Reasekuracji „WARTA” S.A.
ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych
z siedzibą w Katowicach
ul. Zabrska 10, 40-083 Katowice
 
80,00
 
8,28
 
88,28

                                                                           
Burmistrz Brzegu
Wojciech Huczyński
 
          Brzeg, dnia 18 marca 2013r.
 OR.IV.271.1.6.2013  
 
  
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”
PAKIET II-Ubezpieczenia komunikacyjne.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
                                                                                    
                             
Działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 18 marca 2013r. unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Burmistrz Brzegu
Wojciech Huczyński
 
 
Brzeg, dnia 8 marca 2013 r.
OR.IV.271.1.6.2013
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 7 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Prosimy o potwierdzenie w stosunku do budynków wyłączonych z użytkowania następujących postanowień:
1) maszyny i urządzenia znajdujące się w budynkach są oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2) teren jest ogrodzony, dozorowany, oświetlony w porze nocnej,
3) gaśnice oraz inne instalacje ppoż. znajdują się w wyznaczonym miejscu , są sprawne technicznie i gotowe do użycia,
4) z urządzeń (instalacji) wodno-kanalizacyjnych i technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para.
Mienie wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczone do likwidacji pozostaje poza zakresem ubezpieczenia.
Jeżeli któreś z postanowień nie jest spełnione prosimy o informację w jakim zakresie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Na dzień dzisiejszy Zamawiający potwierdza, że:
1). We wszystkich lokalizacjach wyłączonych z użytkowania, w których znajdują się maszyny i urządzenia są one oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2). Budynki nie są bezpośrednio oświetlone ani ogrodzone,
3). W lokalizacjach wyłączonych z użytkowania brak instalacji ppoż.,
4). Z instalacji wodno-kanalizacyjnych i technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para, 
5). Mienie (środki trwałe, pozostałe wyposażenie) wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczone do likwidacji pozostaje poza zakresem ubezpieczenia. 
 
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nieużytkowanych?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 3:
Prosimy o wprowadzenie franszyzy redukcyjnej w wysokości 10% nie mniej niż 5.000,00 zł dla mienia wyłączonego z eksploatacji.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 4:
Prosimy o wprowadzenie udziału własnego na ryzyko powodzi w wysokości 5% wartości odszkodowania nie mniej 5.000,00 zł.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 5:
Prosimy o potwierdzenie, że podlimit odpowiedzialności w wys. 200.000 zł w ramach limitu dla ryzyka powodzi dotyczy: szkód na skutek przerwania tam, zabezpieczeń przeciwpowodziowych, także wskutek obfitych opadów atmosferycznych ( w tym deszczu nawalnego), topnienia mas śniegu i lodu, oraz podtopień mienia na skutek obfitych opadów atmosferycznych (w tym deszczów nawalnych), topnienia mas śniegu oraz wystąpienia powodzi w sąsiednim otoczeniu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający nie potwierdza. Limit 200 000 zł dotyczy szkód związanych z topnieniem mas lodu i śniegu.
 
Pytanie nr 6:
Prosimy o potwierdzenie, że z zakresu ubezpieczenia wyłączone są szkody powstałe na skutek podniesienia się wód gruntowych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający potwierdza, że z zakresu ubezpieczenia wyłączone są szkody powstałe na skutek podniesienia się wód gruntowych
 
Pytanie nr 7:
Prosimy o potwierdzenie, że limit odpowiedzialności w wysokości 1 mln zł dla ryzyka powodzi jest górną granicą odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu tych zdarzeń i nie zwiększają go zapisy jakichkolwiek klauzul czy zapisy SIWZ i/lub OWU.
 
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Zamawiający potwierdza powyższe.
 
Pytanie nr 8:
Prośba o zmianę zapisów o udziale własnym w ubezpieczeniach OC z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk na: 500 zł.
 
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 9:
Klauzula prac budowlanych – prosimy o potwierdzenie, że ochroną nie są objęte prace związane z naruszeniem konstrukcji nośnej budynku i/lub konstrukcji dachu oraz wymagające pozwolenia na budowę.
 
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający potwierdza, że ochroną nie są objęte prace związane z naruszeniem konstrukcji nośnej budynku i/lub konstrukcji dachu oraz wymagające pozwolenia na budowę.
 
Pytanie nr 10:
Klauzula nowych miejsc ubezpieczenia – prosimy o modyfikację treści przez dodanie zapisu: „pod warunkiem, że w nowej lokalizacji spełnione są minimalne wymogi dotyczące zabezpieczeń określone w warunkach lub wymagane przez Ubezpieczyciela na podstawie indywidualnych postanowień. Automatyczna ochrona w stosunku do lokalizacji, które były dotknięte powodzią w okresie od 1997 roku włącznie ograniczona jest do limitu 100.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia ”.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 11:
Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych – prosimy o dodanie zapisu: „pod warunkiem, że są spełnione przepisy prawa w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz pożarowego zaopatrzenia w wodę”.
 
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 12:
Klauzula przetężenia – zapis „ oraz związane z tym szkody następcze” – prosimy o potwierdzenie, że przez szkody następcze rozumie się inne ubezpieczone zdarzenia np. pożar, natomiast nie chodzi w żadnym przypadku o utratę zysku, utratę rynku i inne tego typu straty.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Zamawiający potwierdza powyższe.
 
Pytanie nr 13:
Prosimy o weryfikację szkodowości zwłaszcza w zakresie OC w roku 2010. Dane znacznie odbiegają od danych podawanych w przetargu w roku 2012.
 
Odpowiedź na pytanie nr 13:
Zamawiający informuje, że szkodowość zamieszczona w załączniku do SIWZ jest prawidłowa.
 
Pytanie nr 14:
Prosimy o podanie ilości wózków widłowych
Odpowiedź na pytanie nr 14:
Zamawiający informuje, że nie posiada wózków widłowych.
 
Pytanie nr 15: 
Prosimy o informację na temat ilości osób skierowanych do prac społecznie użytecznych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 15:
15 osób.
 
Pytanie nr 16:
Prosimy o informację na temat ilości uczniów/wychowanków
 
Odpowiedź na pytanie nr 16:
Zamawiający informuje, że ilość uczniów/ wychowanków została podana w załączniku nr 9 do SIWZ- rejestry majątku.
 
Pytanie nr 17:
Prosimy o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 14.03.2013.
 
Odpowiedź na pytanie nr 17:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 18:
Proszę o zmianę terminu zamówienia z 24 miesięcy na 12 miesięcy.    
 
Odpowiedź na pytanie nr 18:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 19:
W przypadku braku zgody na skrócenie terminu wykonania zamówienia do 12 miesięcy, prosimy o wprowadzenie zapisu o możliwości wypowiedzenia umowy przez każdą ze stron najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia, lub zgodę na wypowiedzenie umowy przez Ubezpieczyciela  najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia w przypadku szkodowości wyższej lub równej 65%.( szkodowość rozumiana jako  stosunek wypłaconych odszkodowań powiększonych o stan rezerw do opłaconej składki).
 
Odpowiedź na pytanie nr 19:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 20:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nieużytkowanych?
 
Odpowiedź na pytanie nr 20:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 21:
Proszę o modyfikację zapisów SIWZ poprzez wprowadzenie zastrzeżenia do klauzuli przezornej sumy ubezpieczenia, że nie ma ona zastosowania  dla budynków starszych niż 50 lat
 
Odpowiedź na pytanie nr 21:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 22:
Proszę o modyfikację zapisów SIWZ poprzez wprowadzenie zastrzeżenia do klauzuli wartości księgowej brutto zastrzeżenia, że nie ma ona zastosowania  dla budynków starszych niż 50 lat
 
Odpowiedź na pytanie nr 22:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
 
Pytanie nr 23:
Proszę o obniżenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka powodzi na 300 000,00 zł
 
Odpowiedź na pytanie nr 23:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 24:
Proszę o obniżenie limitu odpowiedzialności dla Klauzuli Przezornej Sumy Ubezpieczenia na 300 000,00 zł.
 
Odpowiedź na pytanie nr 24:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 25:
Proszę o obniżenie limitu odpowiedzialności dla Klauzuli Dewastacji na 30 000,00 zł oraz 5 000,00 zł dla ryzyka graffiti
 
Odpowiedź na pytanie nr 25:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 26:
Proszę o wprowadzenie udziału własnego na ryzyko powodzi w wysokości 20% wartości odszkodowania  
 
Odpowiedź na pytanie nr 26:
Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 4.
 
Pytanie nr 27:
Proszę o potwierdzenie że zakres ubezpieczenia OC z tytułu organizowania imprez masowych nie obejmuje szkód związanych z organizacją imprez obejmujących sporty motorowe, motoro-wodne, lotnicze i ekstremalne.
 
Odpowiedź na pytanie nr 27: 
Zamawiający potwierdza powyższe.
Pytanie nr 28:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie klauzuli wartości księgowej brutto do klauzul fakultatywnych?
 
Odpowiedź na pytanie nr 28:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 29:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie klauzuli prac budowlanych do klauzul fakultatywnych?
 
Odpowiedź na pytanie nr 29:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie nr 30:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę treści klauzuli Leeway, na zaproponowaną poniżej teść :
Klauzula ograniczenia zasady proporcji wg sumy ubezpieczenia (klauzula leeway)
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia, ustala się, że nie ma zastosowania zasada proporcjonalnego zmniejszenia wypłaty odszkodowania, jeżeli wartość przedmiotu ubezpieczenia, przy uwzględnieniu rodzaju zadeklarowanej wartości będącej podstawą do ustalenia sumy ubezpieczenia, w dniu szkody nie przekracza 120% sumy ubezpieczenia tego przedmiotu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 30:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 31:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę treści klauzuli ograniczenia zasady proporcji, na zaproponowaną poniżej teść :
Klauzula ograniczenia zasady proporcji wg szkody
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia iinnych postanowień umowy ubezpieczenia, ustala się, że nie ma zastosowania zasada proporcjonalnego zmniejszenia wypłaty odszkodowania w przypadku, gdy wysokość szkody nie przekracza 20% sumy ubezpieczenia danego przedmiotu ubezpieczenia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 31:
Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Pytanie nr 32:
Proszę o przesunięcie terminu składania ofert na 15-03-2013.
 
Odpowiedź na pytanie nr 32:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi oraz zmiany zapisów SIWZ przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

Ilość odwiedzin: 2224
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2013-03-04 13:50:17
Data udostępnienia informacji: 2013-03-04 13:50:17
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-18 11:55:38

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner