logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2014 > listopad > 2014-11-03
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg.

      Brzeg, dnia 20 listopada 2014r.

 OR.IV.271.1.18.2014                                         

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”

PAKIET I -Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)         

Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 20 listopada 2014r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3, złożoną przez: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych z siedzibą w Katowicach, ul. Zabrska 10, 40-083 Katowice, za łączną cenę:

netto: 535 998,00 zł, brutto: 535 998,00zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała łączną ilość punktów- 95,48pkt w kryteriach oceny ofert: cena łączna ubezpieczenia 80%, zaakceptowanie klauzul dodatkowych -20%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty: 

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów
w kryterium

cena łączna ubezpieczenia

80%

Liczba punktów
w kryterium

warunki ubezpieczenia przyjęcie klauzul dodatkowych

20%

 

Łączna liczba punktów

 

 

 

 

3

Towarzystwo Ubezpieczeń
i Reasekuracji WARTA S.A.

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych
z siedzibą w Katowicach

ul. Zabrska 10, 40-083 Katowice

 

80,00

 

15,48

 

95,48

  

Burmistrz Brzegu

Wojciech Huczyński

 

      Brzeg, dnia 20 listopada 2014r.

 OR.IV.271.1.18.2014  

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”

PAKIET II –Ubezpieczenia komunikacyjne

                                                (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)                                                   

Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 20 listopada 2014r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1, złożoną przez: UNIQA TU S.A. Przedstawicielstwo w Radomiu, ul. Szklana 60, 26-600 Radom, za łączną cenę:

netto: 6 324,00 zł, brutto: 6 324,00zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała łączną ilość punktów- 85,00 pkt w kryteriach oceny ofert: cena łączna ubezpieczenia 80%, zaakceptowanie klauzul dodatkowych -20%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu: 

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów
w kryterium

cena łączna ubezpieczenia

80%

Liczba punktów
w kryterium

warunki ubezpieczenia przyjęcie klauzul dodatkowych

20%

 

Łączna liczba punktów

 

 

 

1

UNIQA TU S.A.

Przedstawicielstwo w Radomiu

ul. Szklana 60

26-600 Radom

80,00

5,00

85,00

 

 

2

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

TUW BR

ul. Wł. Reymonta 14

45-066 Opole

 

63,21

 

15,00

 

78,21

                                                                           

Burmistrz Brzegu

Wojciech Huczyński

 

 

Brzeg, dnia 14 listopada 2014 r.

OR.IV.271.1.18.2014

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Brzeg”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 6, 7 i 10 listopada br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1: Czy w okresie od 1997 roku (włącznie) wystąpiła powódź lub podniesie się poziomu wód gruntowych spowodowane powodzią w sąsiedztwie miejsc zgłoszonych do ubezpieczenia? Jeżeli zdarzenia te miały miejsce, prosimy o podanie: daty (roku) wystąpienia i miejsca wystąpienia; charakteru zdarzenia (zalanie wodami powierzchniowymi, podtopienie, podniesienie się poziomu wód gruntowych); wielkości poniesionych szkód.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że na terenie Gminy Brzeg wystąpiła powódź w lipcu 1997r. oraz w maju/czerwcu 2010r. Teren bezpośredniego podtopienia i zalania obejmował gminne drogi- ulice na Wyspie - ul. Krakusa, Plac Drzewny, Cegielniana, Strzelecka, Błonie, Wał Śluzowy, Grobli, oraz ul. Oławska, Prochowa, Filozofów i tereny Parku Nadodrzańskiego w bezpośredniej styczności z rzeką Odrą.

W celu ograniczenia skutków powodzi i podtopień przeprowadzono modernizację instalacji kanalizacyjnej na terenie ulic: Grobli, Cegielniana i Plac Drzewny.

Pytanie nr 2: Prosimy o potwierdzenie, że zabezpieczenia przeciwpożarowe
i przeciwkradzieżowe w budynkach zgłoszonych do ubezpieczenia są zgodne z przepisami.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza w odniesieniu do budynku Urzędu Miasta
i Ratusza.

Pytanie nr 3: Czy wśród budynków i budowli  zgłoszonych do ubezpieczenia są takie o konstrukcji i wypełnieniu ścian i dachu z pianki poliuretanowej lub styropianu – jeśli tak, prosimy o podanie wartości.

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że TAK- budynek „B” Urzędu Miasta o wartości- 1.337.043,10 zł.

Pytanie nr 4: Czy wszystkie budynki/budowle posiadają zabezpieczenia przeciw przepięciowe, instalację odgromową?

Odpowiedź:  Zamawiający informuje, że TAK w odniesieniu do budynku Urzędu Miasta i Ratusza.

Pytanie nr 5: Czy na okres ubezpieczenia planowane są remonty mienia zgłoszonego do ubezpieczenia – jakie, kiedy?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w najbliższych latach, w miarę posiadanych środków w budżecie, planowane są do wykonania remonty w budynku Urzędu Miasta: elewacja i izolacja budynku, wymiana instalacji c.o. oraz wymiana instalacji wtykowej.

Pytanie nr 6: Czy na okres ubezpieczenia planowane są inwestycje typu rozbudowa, budowa, przebudowa obiektów istniejących lub nowych. Jeśli tak, prosimy o informację szczegółową.

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że NIE w odniesieniu do budynku Urzędu Miasta i Ratusza.

Pytanie nr 7: Czy w chwili obecnej trwają jakieś inwestycje budowlane, remontowe, modernizacje na terenie istniejących i działających lokalizacji? Czy teren prac jest wyłączony z użytkowania, czy jest tam prowadzona działalność? Jeśli tak, prosimy o informację szczegółową.

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w chwili obecnej zakończył się remont dachu i stropu budynku „A” Urzędu Miasta.

Pytanie nr 8: Prosimy o informację czy w obecnym programie ubezpieczeń poziom franszyz i udziałów własnych jest na tym samym poziomie, co w dokumentacji przetargowej? Jeżeli nie – prosimy o wskazanie różnic.

Odpowiedź:  Zamawiający informuje, że poziom franszyz i udziałów jest na podobnym poziomie.

Pytanie nr 9: Prosimy o informację, czy wśród budynków zgłoszonych do ubezpieczenia są budynki wyłączone z eksploatacji, czy we wszystkich takich budynkach jest ochrona / monitoring?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie w odniesieniu do budynków Urzędu Miasta i Ratusza.

Pytanie nr 10: Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia OC nie obejmuje zdarzeń / szkód objętych ochroną ubezpieczeniową polisami obowiązkowego ubezpieczenia OC i obowiązkowego zawodowego ubezpieczenia OC.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.

Pytanie nr 11: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający nie oczekuje pokrycia odpowiedzialności cywilnej zawodowej (zarządca nieruchomości, pielęgniarka, lekarz, rehabilitant, sędzia sportowy, itd.) oraz obowiązkowej odpowiedzialności organizatora imprezy masowej – w rozumieniu ustawy.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.

Pytanie nr 12: Prosimy o uzupełnienie danych o szkodowości o opis przyczyn szkód, czego dotyczyły, jakie były okoliczności ich powstania.

Odpowiedź: Wszystkie dane zostały wykazane w załączniku nr 10 Szkodowość

Pytanie nr 13: Prosimy o uzupełnienie danych o szkodowości i  podanie ilości odmów.

Odpowiedź: Wszystkie dane zostały wykazane  w załączniku nr 10 Szkodowość

Pytanie nr 14: Czy ostatnich trzech latach Zamawiający posiadał ubezpieczenie w zakresie OC zarządcy dróg? Czy franszyza redukcyjna w dotychczasowym ubezpieczeniu (ostatnie 3 lata) była analogiczna jak obecnie wnioskowana?

Odpowiedź: Tak. Wysokość franszyzy jest na podobnym poziomie.

Pytanie nr 15: Prosimy o potwierdzenie, że w dotychczasowym przebiegu szkodowości ujęte zostały wszystkie roszczenia i szkody związane z odpowiedzialnością cywilną za drogi i decyzje administracyjne ? (i czy zostały tu uwzględnione rezerwy?) Jeżeli nie – prosimy o uzupełnienie szkodowości.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, wszystkie dane odnośnie szkodowości otrzymane od Towarzystw Ubezpieczeniowych zostały wykazane w załączniku nr 10 Szkodowość.

Pytanie nr 16: Prosimy o potwierdzenie, że w kwestiach nie uregulowanych w SIWZ, np. odnośnie wyłączeń, mają zastosowanie OWU Wykonawcy.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.

Pytanie nr 17: W odniesieniu do wykazu pojazdów prosimy o informację czym spowodowana jest specjalność pojazdów o następujących numerach rejestracyjnych:

- OB0041

- OB6059

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że oba pojazdy to ciągniki rolnicze.

Pytanie nr 18: W odniesieniu do wykazu pojazdu MER przyczepa lekka prosimy o podanie ładowności.

Odpowiedź: 600 kg

Pytanie nr 19: W odniesieniu do zapisu: „zamawiający wymaga aby oględziny uszkodzonego pojazdu przez wyznaczonego przez Ubezpieczyciela likwidatora odbyły się nie później niż w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia szkody. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający może przystąpić do naprawy uszkodzonego pojazdu a Ubezpieczyciel zobowiązuję się do wypłaty odszkodowania w pełnej wysokości wynikającej z kosztorysów i faktur VAT za koszty poniesione z tytułu naprawy szkody” prosimy o zmianę na: „zamawiający wymaga aby oględziny uszkodzonego pojazdu przez wyznaczonego przez Ubezpieczyciela likwidatora odbyły się nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia szkody. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający może przystąpić do naprawy uszkodzonego pojazdu a Ubezpieczyciel zobowiązuję się do wypłaty odszkodowania w pełnej wysokości wynikającej z kosztorysów i faktur VAT za koszty poniesione z tytułu naprawy szkody”  .

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 20: W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance prosimy o zmniejszenie limitu kilometrów dla holowania na terenie RP z 150 km na 100 km.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 21: W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance prosimy o zmianę limitu kilometrów holowania poza terenem RP z 800 km na zapis: „w przypadku unieruchomienia pojazdu na terenie Europy poza granicami RP zorganizowanie i pokrycie kosztów holowania pojazdu do najbliższej stacji obsługi”

Odpowiedź:  Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 22: Prosimy o skrócenie okresu ubezpieczenia z trzech na dwa lata.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 23: Prosimy o zmianę sposobu płatności z trzech rat na dwie

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 24: W odniesieniu do podanej szkodowości prosimy o podanie:

- informacji na jaki dzień została sporządzona szkodowość

- przyczyny szkód

- szkodowość za ostatnie pięć lat

- informacje jakie franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w dotychczasowych umowach

Odpowiedź: Wszelkie dane zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Szkodowosć jest przygotowana na dzień 09.10 2014r. Franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w dotychczasowych umowach są na podobnym poziomie, jak te wykazane w SIWZ.

Pytanie nr 25: W celu oceny dotychczasowego przebiegu ubezpieczeń prosimy o odpowiedź – czy zamawiający w okresie ostatnich 3 lat był ubezpieczony w zakresie określonym w SIWZ? W przypadku istotnych różnic w zakresach poszczególnych ubezpieczeń – prosimy o ich wskazanie.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że w okresie ostatnich 3 lat był ubezpieczony w zakresie określonym w SIWZ

Pytanie nr 26: Prosimy o potwierdzenie, że wyłączenia w OWU ubezpieczyciela będą miały zastosowani, chyba że zamawiający włączył je do zakresu ubezpieczenia w niniejszej SIWZ.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza

Pytanie nr 27: Czy zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z zakresu ubezpieczenia budynków nieużytkowych, pustostanów, przeznaczonych do rozbiórki?

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 28: Prosimy o informację czy budynki i ich instalacje oraz zabezpieczenia przeciwpożarowe posiadają aktualne przeglądy wymagane przepisami prawa co jest każdorazowo potwierdzone pisemnymi protokołami

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza

Pytanie nr 29: Prosimy o podanie zabezpieczeń przeciw kradzieżowych oraz przeciwpożarowe dla każdego z budynków.

Odpowiedź: Dane odnośnie zabezpieczeń przeciw kradzieżowych wykazane są w rejestrach majątku poszczególnych jednostek w załączniku nr 9.

Pytanie nr 30: Prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla szkód w wyniku naporu śniegu lub lodu w wysokości 300 000 zł lub innego odpowiedniego dla zamawiającego.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 31: Prosimy o zmniejszenie limitu odpowiedzialności dla szkód w wyniku powodzi z 1 000 000 zł na 500 000 zł

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 32: Dla szkód w wyniku zalania prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności w wysokości 250 000 zł lub innego odpowiedniego dla zamawiającego.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na limit w wysokości 300 000 zł. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 33: W odniesieniu do klauzuli robót budowlano-montażowych prosimy o rozszerzenie o zapis; „Ubezpieczyciel obejmuje ochroną ubezpieczeniową szkody powstałe w związku z prowadzonymi przez ubezpieczonego w obrębie ubezpieczonych lokalizacji drobnymi pracami remontowo-budowlanymi pod warunkiem, że prace te:

  1. nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę;
  2. nie naruszają stabilności konstrukcji nośnej i dachowej budynku/budowli, w którym są prowadzone
  3. nie maja wpływu na sprawność urządzeń przeciwpożarowych lub innych zabezpieczeń, których istnienie ubezpieczający zadeklarował we wniosku o ubezpieczenie

Odpowiedź:

Pytanie nr 34: W odniesieniu do klauzuli prac budowlanych prosimy o zmniejszenie limitu odpowiedzialności z 3 000 000 zł na 1 000 000 zł lub innego akceptowanego przez zamawiającego

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 35: Z uwagi na fakt, że na terenie Gminy Brzeg występowała powódź (w latach 1997, 2010) prosimy o informacje jakie mienie zostało dotknięte powodzią i jakie były wysokości wypłat z tego tytułu w okresie ostatnich 20 lat

Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 1.

Pytanie nr 36: Prosimy o podanie wartości poszczególnych budynków wyłączonych z użytkowania.

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wartości budynków wyłączonych z użytkowania zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ.

Pytanie nr 37: Prosimy o zmniejszenie limitu odpowiedzialności dla budynków wyłączonych z użytkowania do limitu 500 000 PLN lub innego akceptowalnego przez zamawiającego.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 38:Prosimy o zmianę limitu dla szkód spowodowanych przez „graffiti” do wysokości 5 000 PLN lub innego akceptowalnego przez zamawiającego.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 39: W odniesieniu do klauzuli składowania prosimy o rozszerzenie o zapis: „w przypadku szkód powstałych w wyniku zalania ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność również za mienie składowane bezpośrednio na podłodze pod warunkiem, że sposób składowania mienia bezpośrednio na podłodze był uzasadniony specyfiką lub właściwościami tego mienia”

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 40: W odniesieniu do klauzuli katastrofy budowlanej prosimy o rozszerzenie o zapis: „ Z odpowiedzialności wyłączone są szkody:

  1. wynikłe ze zdarzeń powstałych w budynkach będących w trakcie przebudowy lub remontu wymagającego uzyskania pozwolenia na budowę
  2. powstałe w przypadku braku zamocowania elementów nośnych w ich podporach
  3. w budynkach przeznaczonych do rozbiórki

Odpowiedź: Zamawiają wyraża zgodę na rozszerzenie o zapis „ Z odpowiedzialności wyłączone są szkody:

  1. wynikłe ze zdarzeń powstałych w budynkach będących w trakcie przebudowy lub remontu wymagającego uzyskania pozwolenia na budowę
  2. powstałe w przypadku braku zamocowania elementów nośnych w ich podporach

w budynkach przeznaczonych do rozbiórki

Pytanie nr 41: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej: W odniesieniu do podanej szkodowości prosimy o podanie:

- informacji na jaki dzień została sporządzona szkodowość

- przyczyny szkód

- szkodowość za ostatnie pięć lat

- informacje jakie franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w dotychczasowych umowach

Odpowiedź: Wszelkie dane zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Szkodowosć jest przygotowana na dzień 09.10 2014r. Franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w dotychczasowych umowach są na podobnym poziomie, jak te wykazane w SIWZ.

Pytanie nr 42: Prosimy o potwierdzenie, że wyłączenia w OWU Ubezpieczyciela będą miały zastosowanie, chyba że zamawiający wprost włączył je do zakresu ubezpieczenia w niniejszej SIWZ.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza

Pytanie nr 43: Odnośnie „OC z tytułu organizacji imprez masowych” prosimy o:

  1. przedstawienie wykazu planowanych imprez
  2. potwierdzenie, że ochroną nie będą objęte imprezy obejmujące sporty motorowe, motorowodne, lotnicze, ekstremalne i takie gdzie celem jest uzyskanie maksymalnej prędkości
  3. odnośnie pokazów sztucznych ogni, prosimy o potwierdzenie, że pokazy będą organizowane przez firmy profesjonalne zajmujące się organizowaniem takich pokazów.

Odpowiedź:

a) wykaz planowanych imprez przygotowywany jest corocznie na bazie uchwały budżetowej. Projekt uchwały budżetowej wpływa do Rady Miejskiej Brzegu do
15 listopada, a potem jest uchwalany przez radnych. W związku z tym nie mamy możliwości podania dokładnego wykazu planowanych imprez. Tradycją od lat jest organizowanie imprez pn. Dni Księstwa Brzeskiego (1-3 maja), Music Camp (sierpień), mecze i imprezy sportowe. Natomiast szczegółowy plan takich imprez na dany rok jest ustalany na podstawie podjętej przez radnych uchwały budżetowej

b) Zamawiający potwierdza, że ochroną nie będą objęte imprezy obejmujące sporty motorowe, motorowodne, lotnicze, ekstremalne i takie, gdzie celem jest uzyskanie maksymalnej prędkości.

c) Zamawiający potwierdza, że pokazy sztucznych ogni będą organizowane przez firmy profesjonalne, zajmujące się organizowaniem takich pokazów.

Pytanie nr 44: Odnośnie rozszerzenia OC z tyt. Administrowania drogami prosimy o informację – jaki jest stan techniczny zgłoszonych do ubezpieczenia odcinków? Ile wynosi fundusz remontowy w roku ubiegłym i jaki jest zaplanowany na lata kolejne?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że stan techniczny dróg jest następujący:

- dobry- 24,13%

- zadowalający- 47,67%

- niezadowalający- 18,77%

- zły- 9,43%

Fundusz remontowy w 2013r. wynosił 750.000,00 zł, w 2014r. – 821.000,00 zł, natomiast zaplanowany na 2015r.- 800.000,00 zł.

Pytanie nr 45: Prosimy o dopisanie franszyzy redukcyjnej w OC pracodawcy w wysokości świadczenia ZUS

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 46: W odniesieniu do szkód wynikających z zatruć pokarmowych, zakażeń i przeniesienia choroby zakaźnej prosimy o wyłączenie z zakresu ochrony szkód związanych z przeniesieniem choroby Creutzfelda-Jakoba i innych encefalopatii gąbczastych.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie nr 47: Prosimy o uzupełnienie zapisów dot. odpowiedzialności na podstawie art. 417 i 417 k.c. następująco: Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody:

  1. związane z popełnieniem przestępstwa przez funkcjonariusza władzy publicznej,
  2. które ubezpieczony jest zobowiązany naprawić, jeżeli przemawiają za tym przewidziane przez prawo cywilne względy słuszności
  3. wyrządzone wskutek ujawnienia wiadomości poufnej
  4. powstałych w wyniku niewypłacalności
  5. wynikłych z decyzji podjętych przez funkcjonariusza władzy publicznej w zakresie sprawowanej przez niego funkcji, za które uzyskał korzyść osobistą lub dążył do jej uzyskania”.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 48: W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance prosimy o potwierdzenie, że pojazd zastępczy ma być na terenie RP.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza.

Pytanie nr 49: Wyłączenie czystej starty finansowej z ryzyka odpowiedzialności  cywilnej lub zmniejszenie limitu w wysokości 50 000 zł

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmniejszenie limitu do wysokości 50 000 zł dla czystej straty finansowej. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 50: Zmianę franszyzy redukcyjnej w ryzyko odpowiedzialności cywilnej z 5% maksymalnie 500 zł na 5%

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 51: Zamianę franszyzy integralnej na redukcyjną w ryzyku mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 52: Wprowadzenie udziały własnego 10% dla kradzieży zwykłej

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 53: Wyłączenie czystej starty finansowej z ryzyka odpowiedzialności  cywilnej z tytułu administrowania drogami.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 54: Zmianę franszyzy redukcyjnej w ryzyku odpowiedzialności  cywilnej z tytułu administrowania drogami z 5% maksymalnie 500 zł na 5%

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 55: Wyłączenie z definicji powodzi ryzyka podniesienia się poziomu wód gruntowych.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 56: Wyłączenie z ubezpieczeń mienia od innych zdarzeń losowych oraz dewastacji obiektów zlokalizowanych pod adresem, ul. Kępa 2,3,4,6

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 57: Doprecyzowanie, że nieruchomości ujęte w rejestrze mienia, które nie posiadają określonej sumy ubezpieczenia objęte są ochrona w zakresie ubezpieczanym wyłączenie na pierwsze ryzyko

Odpowiedź: Nie dotyczy.

Pytanie nr 58: Zmianę franszyzy redukcyjnej w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych żywiołów z 5% maksymalnie 500 zł na 5%

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 59: W odniesieniu do ryzyka Assistance prosimy o zmianę limitu kilometrów dla holowania pojazdu poza terenem RP z 800 km , do najbliższego warsztatu lub do dowolnego miejsca wskazanego przez Ubezpieczającego na odległość nie większą niż 150 km (lub opcjonalnie 300).

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie nr 60: Prosimy o uzupełnienie zapisów dotyczących zakresu AC:

Pakt.4 – kradzież pojazdu pod warunkiem zastosowania zabezpieczeń pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji i obowiązujących OWU oraz uruchomienia wszystkich zabezpieczeń przeciwkradzieżowych wymaganych przy zawarciu umowy ubezpieczenia

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Niniejsza odpowiedź modyfikuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi oraz zmiany zapisów SIWZ przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

 

Burmistrz Brzegu

Wojciech Huczyński

 

Ilość odwiedzin: 2132
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2014-11-03 13:26:22
Data udostępnienia informacji: 2014-11-03 13:26:22
Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 12:13:37

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner