logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   minus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2017 > lipiec > 2017-07-06
„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy ulicy Wolności w Brzegu.

         Brzeg, dnia 10 sierpnia 2017 roku

OR.IV.042.7.2017                                            

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie

Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy ulicy Wolności w Brzegu.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10 sierpnia 2017r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2, złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp.J., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg z ceną łączną:

netto:    3.070.530,00 zł,

brutto: 3.776.751,90 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena- 60% i kryterium Organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie - 40%.

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu: 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 60%

Liczba pkt w kryterium

Organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie- 40% (doświadczenie kierownika budowy i 6-ciu robotników)

Łączna liczba punktów

1

STRABAG INFRASTRRUKTURA POŁUDNIE Sp. z o.o.

Wysoka, ul. Lipowa 5a

55-200 Wrocław

 

 

43,03 pkt

 

 

20 pkt

 

 

20 pkt

 

 

83,03 pkt

2

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Spółka Jawna

ul. Korfantego 33

49-305 Brzeg

 

 

60 pkt

 

 

20 pkt

 

 

20 pkt

 

 

100 pkt

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

                                                                                                            Brzeg, dnia 21 lipca 2017r.

OR.IV.042.7.2017                                    

                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie

Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy ulicy Wolności w Brzegu.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 17 lipca br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

Zmiana zaprojektowanego materiału.

W związku z projektowaną wymianą sieci wodociągowej w ul. Wolności w Brzegu zwracamy się z zapytaniem o możliwość zmiany zaprojektowanego rozwiązania z wykorzystaniem rur PVC na rury z żeliwa sferoidalnego łączonego kielichowo i będącego kompatybilnym z rurami tworzywowymi. Argumentując tą zmianę należy uwzględnić mocno agresywny grunt, który dodatkowo jest niestabilny. Można to zauważyć po obecnym stanie nawierzchni ul. Wolności (nierównomierne osiadanie gruntu). Zwłaszcza w okresie zimowym występują znaczne naprężenia, co może powodować awarie w przyszłości. Rurociąg z żeliwa sferoidalnego łączony jest za pomocą kielichów, których elastyczne łącza adaptują się do ruchów gruntu. Jest też zabezpieczony przed agresywnym działaniem gruntu (utwory gliniaste ilaste), który występuje w ulicy Wolności. Posiada również podwyższony stopień wytrzymałości mechanicznej co jest wskazane przy budowie rurociągów w trudnych warunkach gruntowych występujących w zakresie opracowania.

Uwzględnienie składowania urobku w przedmiarze dotyczącym budowy sieci i przyłączy wodociągowych.

W przedmiarze dotyczącym budowy sieci i przyłączy wodociągowych w pozycjach 3,5,51 zwracamy się z prośbą o uwzględnienie oprócz transportu urobku z wykopów również jego składowanie, którego koszt należy uwzględnić.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zmiana zaprojektowanego materiału.

Zgodnie z warunkami PWiK w Brzegu Sp. z o.o. (pismo nr TT/4/I/4170/2015 z dnia 12-03-2015r - załącznik) oraz zatwierdzeniem projektu (pismo nr TT/48/I/8119/2015 z dnia 08-06-2015r) do wykonania przebudowy wodociągu należy zastosować rury PVC, a jedynie wpięcia do nowego wodociągu (Wpięcia do istniejącego wodociągu - węzły W1 i W16) należy wykonać przy pomocy kształtek i zasuw z żeliwa sferoidalnego.

Uwzględnienie składowania urobku.

W pozycjach nr 3,5,51 Tomu 03 " Sieci i przyłącza wodociągowe" należy uwzględnić utylizację urobku z wykopów (składowanie na wysypisku).

Pytanie 2

Czy nie należy zmienić w pozycjach przedmiaru robót nr 69,71,72 tabele KNR 2-31 302-05 na tabelę KNR 2-31 302-03. Wg tabeli 302-5 jest liczona kostka nieregularna 10 a powinno być jak w tabeli 302-03 kostka rzędowa 18. Zgodnie z dokumentacją w poz. 69,71,72 nawierzchni z kostki granitowej z rozbiórki po obróbce cięcia i płomieniowania górnej powierzchni- w/w pozycja nie obejmuje tych robót oraz brak możliwości wykonania tych robót na budowie. Czy nie należy obróbki cięcia i płomieniowania wykonać poza budową na piłach stacjonarnych o możliwości cięcia na grubość do 20 cm i o odpowiednim mocowaniu, eliminując zagrożenie wypadku oraz otwarty ogień płomieniarki przy płomieniowaniu. Ze względu na hałas oraz otwarty ogień, wyklucza się wykonywanie tych robót na budowie.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający wyjaśnia, iż pozycje nr 69,71,72 dotyczą ułożenia kostki granitowej rzędowej z rozbiórki (o wymiarach 17-19) po wcześniejszej obróbce cięcia i płomieniowania górnej powierzchni. Dodatkowo nadmienia się, iż przygotowanie materiału do ponownego wbudowania może być wykonywane poza budową, jak również na budowie, po zapewnieniu przez wykonawcę odpowiednich procesów technologicznych nie powodujących zagrożeń dla życia lub zdrowia oraz środowiska i zgodnie z zasadami BHP.  Dopuszcza się wykonywanie obróbki powierzchniowej materiałów kamiennych w zakładzie kamieniarskim, z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z przygotowaniem materiału zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej.

Pytanie 3

W pozycji przedmiaru robót nr 34 wywiezienie materiałów kamiennych z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i wyładunku uwzględniono wywóz płyt granitowych 46,8% natomiast 53,2% do ponownego wbudowania po obróbce cięcia i płomieniowania. Ponieważ płyta granitowa o gr. od 8-12 cm i powierzchni 1m2 waży 237 kg. Grubość płyt z oflisem o różnej grubości nawet 20 cm. Obróbka cięcia i płomieniowania ze względu technologicznych na budowie jest niemożliwa i należy wykonać w warsztatach przystosowanych do cięcia i płomienowania. (kalkulacja własna). Czy nie należy wywieźć wszystkich płyt tzn. 100 % wykonać obróbkę poza placem budowy 1149*0,12=137,88 ton a nie jak przedmiar (1149*0,12)*46,8/100=64,53

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Pozycja nr 34 dotyczy odwiezienia materiałów kamiennych z rozbiórki bez obróbki (z terenu budowy) na wskazane przez Inwestora składowisko (zlokalizowanego do 5km od budowy). Dodatkowo nadmienia się, iż przygotowanie materiału do ponownego wbudowania (zgodnie z pozycją 103) może być wykonywane poza budową, jak również na budowie, po zapewnieniu przez wykonawcę odpowiednich procesów technologicznych nie powodujących zagrożeń dla życia lub zdrowia oraz środowiska i zgodnie z zasadami BHP.  Dopuszcza się wykonywanie obróbki powierzchniowej materiałów kamiennych w zakładzie kamieniarskim, z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z przygotowaniem materiału zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej. Przedmiar podaje założenie konieczności wywiezienia około 64,53m3(sześciennych) płyt z rozbiórki na składowisko Inwestora.  Reszta płyt musi być ponownie wbudowana po wcześniejszej selekcji.

Pytanie 4

W pozycji 103 przedmiaru robót nawierzchnia z płyt granitowych gr 8-12 cm – materiał z rozbiórki po obróbce cięcia i płomieniowania za podsypce z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo piaskową 53,2% materiał z rozbiórki m2 611. Pozycja nie obejmuje obróbki cięcia i płomieniowania i układanie chodnika przy użyciu ładowarki, ponieważ płyta o gr. 12cm waga 284 kg. W poz. 103 KNR 2-31 502 08 przyjęto wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych gr. 5 cm. układanie ręcznie, zastosowano analogię do istniejącej pozycji bez uwzględnienia stanu faktycznego. Katalogi w swoich pozycjach nie ma ujętych nakładów rzeczowych oraz technologii wykonania robót chodnikowych z płyt kamiennych o gr. 12 cm a ciężarze 284 kg mechanicznie. Wobec powyższego nie ma możliwości wykonania cięcia i płomieniowania bezpośrednio na budowie hałas, kurz, błoto po cięciu płyt, cięcie płyt należy wykonać w warsztacie kamieniarskim.

Czy nie należy wykonać kalkulacji:

- cięcie i płomieniowanie płyt kamiennych poza terenem budowy.

- na układanie mechaniczne płyt o gr. 12 cm i wadze 284 kg przy pomocy koparko-ładowarki i samochodu ilość bmaszynogodzin również ilości roboczogodzin jak przy układaniu ręcznym (kalkulacja własna).

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Zgodnie z pozycją nr 103 należy wbudować około 53 ,2 % materiału kamiennego z rozbiórki (611 m2 płyt granitowych) po ówczesnej obróbce cięcia krawędzi i płomieniowania górnej powierzchni płyty. Dodatkowo nadmienia się, iż przygotowanie materiału do ponownego wbudowania może być wykonywane poza budową, jak również na budowie, po zapewnieniu przez wykonawcę odpowiednich procesów technologicznych nie powodujących zagrożeń dla życia lub zdrowia oraz środowiska i zgodnie z zasadami BHP.  Dopuszcza się wykonywanie obróbki powierzchniowej materiałów kamiennych w zakładzie kamieniarskim, z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z przygotowaniem materiału zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej. Cięcie, płomieniowanie układanie ręczne, mechaniczne przy pomocy koparek, koparko-ładowarek, ładowarek, HDS pozostawia się w gestii wykonawcy. Pozycja nr 103 powinna uwzględniać wszystkie nakłady zmierzające do prawidłowego wbudowania materiału.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

                                                                                                      Brzeg, dnia 12 lipca 2017r.

OR.IV.042.7.2017

                                              

                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie

Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy ulicy Wolności w Brzegu.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następująco:

- w pkt 4 SIWZ - Termin wykonania zamówienia, który otrzymuje brzmienie: „do 31 sierpnia 2018r.”  

- w pkt 12 ppkt 1)-3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, który otrzymuje brzmienie: 

„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 28 lipca 2017 roku, do godziny 9:30.

          2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim

na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz”

w zakresie przebudowy ulicy Wolności w Brzegu”.

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 28.07.2017r. godz. 10:00.

 

3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju
nr 109A, w dniu 28 lipca 2017 roku, o godzinie 10:00.

- w załączniku nr 1 do SIWZ- Wzór oferty-- w pkt 2 ppkt 2) Termin realizacji zamówienia, który otrzymuje brzmienie: „do 31 sierpnia 2018r.”

- w załączniku nr 2 do SIWZ –Wzór umowy- w § 2, który otrzymuje brzmienie:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy i zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy potwierdzoną przez powołanych przez Zamawiającego Inspektorów nadzoru budowlanego w terminie: do dnia 31 sierpnia 2018r.”

       W związku z dokonaniem powyższych zmian treści SIWZ, zmianie ulega także treść ogłoszenia
o zamówieniu.

       Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 21 lipca 2017r. do godz. 9:30 na dzień 28 lipca 2017r. do godz. 9:30.
  • otwarcia ofert z dnia 21 lipca 2017r.o godz. 10:00 na dzień 28 lipca 2017r.  o godz. 10:00.

       Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ, wzór oferty, wzór umowy oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.                                                                                                                                                                                                                     

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 4419
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-07-06 12:17:20
Data udostępnienia informacji: 2017-07-06 12:17:20
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-10 13:53:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner