logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


OGŁOSZENIE

 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 20.12.2018 r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Wnioski do porządku obrad.
  3. Wręczenie nagród laureatom plebiscytu „Złote Kotwice 2018”
  4. Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 20.11.2018 r, 03.12.2018 r i 05.12.2018 roku.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
  7. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Brzegu i Burmistrza Brzegu o oświadczeniach majątkowych za 2017 rok złożonych przez radnych i osoby do tego zobowiązane.
  8. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z autopoprawkami Burmistrza (druk nr 1):
    1. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
    2. odczytanie stanowiska Komisji Budżetu, Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego;
    3. odczytanie stanowiska Burmistrza Brzegu w sprawie stanowiska Komisji Budżetu, Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego;
    4. dyskusja i głosowanie nad zgłoszonymi zmianami do projektu budżetu;
    5. głosowanie projektu uchwały budżetowej.
  9. Przyjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 2),
  10. Podjęcie uchwał w sprawie:
  1. zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2018 r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2018 rok ( druk nr 3),
  2. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej ( druk nr 4),
  3. wykazu wydatków zamieszczonych w budżecie Gminy Brzeg na rok 2018, które nie wygasają z upływem roku budżetowego (druk nr 5),
  4. przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami (druk nr 6),
  5. zmiany uchwały Nr L/331/14 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 7 marca 2014 r., w sprawie maksymalnej wysokości wynagrodzenia dziennego opiekuna oraz zasad jego ustalenia (druk nr 7),
  6. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki I Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Brzeg na rok 2019 (druk nr 8),
  7. zmiany Uchwały Nr XXXV/259/05 Rady Miejskiej Brzegu dnia 25 lutego 2005 r. w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej przyznane pod warunkiem zwrotu (druk nr 9),
  8. podwyższenia kwot dochodów uprawniających do przyznania świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (druk nr 10),
  9. ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie zapewnienia posiłku na terenie Miasta Brzegu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023

(druk nr 11),

  1. przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2019-2021 (druk nr 12),
  2. uchwalenia programu współpracy Gminy Brzeg z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2019 (druk nr 13),
  1. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 14),
  1. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 15),
  2. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 16),
  3. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu pomieszczenia piwniczego stanowiącego własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy                   (druk nr 17),
  4. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu lokali użytkowych stanowiącego własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 18)
  5. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 19),
  6. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 20),
  7. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 21),
  8. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 22),
  9. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 23),
  1. Wolne wnioski i informacje.
  2. Zamknięcie obrad IV sesji Rady Miejskiej Brzegu.

 

                                                                        Serdecznie zapraszam mieszkańców miasta do wzięcia udziału

                                                                                         Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu

 

                                                                                                        Jacek Niesłuchowski

Załączniki do pobrania: 2018-12-18 09:44:48 - projekty uchwał wg druku 3-5 (11.85 MB)
2018-12-18 09:46:57 - projekty uchwał wg druku 6-13 (20.05 MB)
2018-12-18 09:48:49 - projekty uchwał wg druku 14-23 (5.52 MB)

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej w dniu 20 grudnia 2018 rok
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Ewa Miller
Data wytworzenia informacji: 2018-12-18 09:30:54
Data udostępnienia informacji: 2018-12-18 09:30:54
Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-18 09:49:02

Wersja do wydruku...

corner   corner