logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   minus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2016 > listopad > 2016-11-28
Budowa obiektu lekkoatletycznego przy PG nr 3 w Brzegu przy ul. Bohaterów Monte Cassino 14, dz. Nr 385/2.

     Brzeg, dnia 2 stycznia 2017r.

OR.IV.042.8.2016                                                                                                                                                   

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa obiektu lekkoatletycznego przy PG nr 3 w Brzegu

przy ul. Bohaterów Monte Cassino 14, dz. Nr 385/2”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

     Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 2 stycznia 2017r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1, złożoną przez: MORIS-POLSKA Sp. z o.o., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, z ceną łączną:

netto:     1.137.166,32 zł,

brutto:   1.398.714,57 zł.

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryteriach: Cena -60%, oraz Organizacja, kwalifikacje i doświadczenie personelu-40%.

W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena 60%

Organizacja, kwalifikacje i doświadczenie personelu 40%

Łączna liczba punktów

 

1

MORIS-POLSKA Sp. z o.o.

ul. Równoległa 1

02-235 Warszawa

60,00 pkt

40,00 pkt

100 pkt

 

2

SALTEX EUROPA Sp. z o.o.

ul. Sudecka 106A

53-129 Wrocław

37,95 pkt

40,00 pkt

77,95 pkt

 

3

Spółdzielnia „SUR PRÓSZKÓW”

ul. Kościuszki 23

46-060 Prószków

55,43 pkt

40,00 pkt

95,43 pkt

 

4

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J.

ul. Korfantego 33

49-305 Brzeg

57,98 pkt

40,00 pkt

97,98 pkt

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

 

 

 

Brzeg, dnia 9 grudnia 2016r.

OR.IV.042.8.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa obiektu lekkoatletycznego przy PG nr 3 w Brzegu

przy ul. Bohaterów Monte Cassino 14, dz. Nr 385/2”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 2, 6 i 8 grudnia br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1:

Proszę o podanie prawidłowej długości ogrodzenia terenu. W przedmiarze w poz. 133 jest tylko
30 m2, zaś na rys. A1-74,64 + 124,42 = 199,05 mb.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Ze względu na brak środków finansowych Zamawiający nie wykonuje pełnego zakresu robót objętych dokumentacją, dlatego w poz. 133 przyjęto tylko 30 m2 montażu ogrodzenia systemowego.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający posiada prawomocną decyzję do wycinki drzew. W przypadku braku decyzji o wycince drzew, czy zamawiający przewiduje przedłużenie realizacji inwestycji o czas uzyskania prawomocnej decyzji i kto ma się zwrócić o decyzję.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Oczywiście Gmina Brzeg posiada prawomocną decyzję na usunięcie drzew z dnia 29.01.2016 r.

Pytanie 3:

Prosimy o korektę w przedmiarze, w poz. 51 ilości koszy na śmieci. Na rys. A1 jest 6 szt.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

W przedmiarze ujęto 8 szt. koszy na śmieci, 6 zobrazowanych na rys A1 i 2 szt. dodatkowe, po jednej przy wejściu głównym do szkoły i przy placu apelowym. Należy przyjąć 8 szt., zgodnie z poz. 51.

Pytanie 4:

Prosimy o korektę poz. 83 w przedmiarze. Wg projektu przesadzeń żywopłotu jest 15 szt.

Odpowiedź na pytanie nr 4:

W poz. 83 przedmiaru ujęto: przesadzenie 15 szt. żywotników, nasadzenie 8 szt. buku zwyczajnego Dawyck Purple (odmiana kolumnowa), i 20 szt. pnączy winobluszczu pięciolistkowego. Takie ilości należy przyjąć w ofercie.

Pytanie 5:

W przedmiarze nie ujęto nowych nasadzeń tj. 35 szt. pnączy i 8 szt. buku. Prosimy o dodanie nowej pozycji.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

W ofercie należy przyjąć nasadzenia jak w poz. 83 w ilościach opisanych powyżej.

Pytanie 6:

Zamawiający podaje w SIWZ wymagania dotyczące nawierzchni pu:

“Minimalne wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1) Wydłużenie względne przy zerwaniu: 62 % -64%,
2) Wytrzymałość na rozdzieranie: 0,70- 072 Mpa,
3) Odkształcenie pionowe w temp. 23o C: 1,6-1,8 mm,
4) Tłumienie energii w temp. 23o C: 37-39%

5) Współczynnik tarcia (poślizg) kinetycznego EN 13036-4-FT:
- w stanie suchym: 0,83-0,85
- w stanie mokrym: 0,55-0,58
6) grubość nawierzchni: 14 mm.”

oraz

„Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowane roboty
budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zostanie wezwany do
złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów):
a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2015-02,
b) certyfikat IAAF CLASS 1 dla obiektu, na którym została zainstalowana oferowana nawierzchnia
    wymaganej grubości z oferowanego systemu nawierzchniowego zgodny z żądaną grubością
    nawierzchni,
c) rekomendacja Techniczna ITB lub dokument równoważny wydany przez instytucję upoważnioną
    do badań nawierzchni sportowych w celu sprawdzenia wszystkich wymaganych parametrów
    proponowanej nawierzchni.
d) atest PZH lub dokument równoznaczny dla oferowanej nawierzchni,
e) autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej, wydana wykonawcy i dotycząca
    przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji,
f) badania potwierdzające trudno zapalność nawierzchni wg PN-EN13501.

Informujemy, że ww. wymagane parametry techniczne nawierzchni pu są niezgodne z aktualnie obowiązującą w Unii Europejskiej normą na nawierzchnie sportowe pu otwartych obiektów sportowych – norma PN-EN 14877:2014 oraz niezgodne z normą IAAF.

W tabeli poniżej przedstawiamy wymagania wg aktualnej normy PN-EN 14877:2014 dla nawierzchni pu.

parametr

wartość wymagana wg normy

PN-EN 14877:2014

Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2 (MPa)

³ 0,4

Wydłużenie podczas zerwania, %

³ 40

Tarcie/opór poślizgu, stopnie PTV:

- nawierzchnia sucha

- nawierzchnia mokra

 

80÷110

55÷110

Przepuszczalność wody, mm/godz (dotyczy tylko wersji przepuszczalnej dla wody)

³ 150

Odporność na zużycie/ścieranie aparatem Tabera, g

≤ 4

Odporność po przyśpieszonym starzeniu:

- wytrzymałość na rozciąganie, N/mm²

- wydłużenie podczas zerwania, %

- amortyzacja, %

  - multisport

  - lekkoatletyczna

- odporność nawierzchni lekkoatletycznych na kolce:

- wytrzymałość na rozciąganie po kolcach, N/mm²

- zmniejszenie wytrzymałości, %

- wydłużenie podczas zerwania po kolcach, %

- zmniejszenie wydłużenia podczas zerwania, %

 

≥ 0,4

≥ 40

 

35÷44 typ SA35÷44

35÷50 typ SA35÷50

 

≥ 0,4

≤ 20

≥ 40

≤ 20

Odporność po sztucznym starzeniu:

- odporność na zużycie (ścieranie Tabera), mm

- zmiana barwy, stopnie skali szarej

 

≤ 4

≥ 3

Amortyzacja, %:

  - multisport

 

35÷44 typ SA35÷44

Odkształcenie pionowe, mm:

- multisport

- lekkoatletyczna

 

≤ 6

≤ 3

Zachowanie się piłki odbitej pionowo:

- piłka koszykowa, m/% (w stosunku do betonu) multisport                 

 

≥ 0,89/≥ 85

Powyższe dowodzi, że wymagane przez Zamawiającego parametry są niezgodne z aktualną normą PN-EN 14877:2014.

Jednocześnie informujemy, że Zamawiający podaje błędny opis normy „PN-EN 14877:2015-02”.

Właściwy opis normy to PN-EN 14877:2014.

Poniżej przedstawiamy wymagania wg IAAF (International Association of Athletics Federations - pol. Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych – jedyna na świecie jednostka upowaznioina do standaryzacji i certyfikacji nawierzchni lekkoatletycznych):

parametr

wartość wymagna wg IAAF

Zmniejszenie siły (amortyzacja), % 

35÷50

Odkształcenie pionowe, mm

0,6÷2,5

Tarcie (współczynnik tarcia)

≥ 0,5

Wytrzymałość na rociąganie, Mpa                               

≥ 0,5

Wydłużenie, %

≥ 40

Powyższe dowodzi, ze wporwadzone przez Zamawiającego wymagania dotyczące parametrów są niezgodne z normą i wytycznymi IAAF.

Informujemy, że jeśli wg wyników badań (przeprowadzonych przez akredytowane przez IAAF laboratorium) będą spełnione ww. w tabeli wymagania to nawierzchnia otrzymuje certyfikat IAAF (Product Certificate), który jako jedyny uprawnia do stosowania nawierzchni na każdym stadionie lekkoatletycznym na świecie.

Informujemy, że wg wytycznych PZLA dot. nawierzchni dopuszczonych do zastosowania na obiektach lekkoatletycznych nawierzchnia musi być zgodna z normą PN-EN 14877 i wytycznymi IAAF.                     

W związku z powyższym wnosimy o dopuszczenie nawierzchni poliuretanowych zamawianego typu zamawianego (typu PEŁEN SYSTEM PU) o charakterystyce warstw zgodnie z opisem technicznym projektu pkt. 3.2.6, posiadających parametry zgodne z normą PN-EN 14877:2014 oraz posiadających parametry zgodne z wymogami IAAF oraz posiadających:

a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014,

b) certyfikat IAAF (Product Certificate),                 

c) certyfikat IAAF CLASS 1 dla obiektu, na którym została zainstalowana oferowana nawierzchnia pu,

d) rekomendacja Techniczna ITB,

e) atest PZH lub dokument równoznaczny dla oferowanej nawierzchni,

f)  badania potwierdzające zgodność parametrów ekologicznych wg normy DIN 18035-6:2014,

g) badania potwierdzające trudno zapalność nawierzchni wg PN-EN13501.

h) autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej, wydana wykonawcy i dotycząca

    przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji.

Zaznaczamy, że nie chodzi o to aby Zamawiający obniżył jakość zamawianej nawierzchni pu tylko           o to aby opisał wymagania dotyczące nawierzchni w sposób zgodny z obowiązującą w Unii Europejskiej normą PN-EN 14877:2014 oraz z standardami IAAF.

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Zamawiający podtrzymuje wymagania i zapisy dotyczące nawierzchni poliuretanowej.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż doszło do omyłki pisarskiej dotyczącej błędnego opisu normy. Właściwy opis normy to EN 14877:2013 lub PN-EN 14877:2014-02.

Parametry wskazane przez Zamawiającego spełniają wymagania normy EN 14877:2013 / PN-EN 14877:2014-02 mieszcząc się w wymaganych wartościach. Zamawiający określił parametry nawierzchni w taki sposób, by mieć pewność, że otrzyma produkt wysokiej jakości spełniającej wymagania i potrzeby Zamawiającego.

Pytanie 7:

W odpowiedziach dla Wykonawców z dnia 06.12.2016r., w odpowiedzi na pytanie nr 3 Zamawiający prawdopodobnie omyłkowo udziela informacji na temat grubości nawierzchni lekkoatletycznej. Uprzejmie informujemy, że nie istnieje na rynku nawierzchnia poliuretanowa nieprzepuszczalna, wylewana tzw. TARTAN FULL PUR o grubości 13 mm. Nawierzchnie wszystkich producentów mają minimalną grubość 14 mm i dla takiej grubości wykonywane są też badania i raporty.

Zwracamy także uwagę, że w opisie technicznym str. 14 punkt jest zapis:

3.2.6. NAWIERZCHNIA SPORTOWA, Zamawiający opisuje:

Projektowana bezspoinowa nawierzchnia sportowa, poliuretanowo -gumowa o grubości warstwy
14 mm o jednolitej barwie przekroju poprzecznego, wykonywana bezpośrednio na placu budowy.

Podobnie w STWiOR str. 103:

2.2.2. Nawierzchnia.

Zastosować nawierzchnię poliuretanową sportową bez spoinową, z pełnego poliuretanu, grubość
14 mm.

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Istotnie w odpowiedzi na pytania z dnia 06.12.2016r. omyłkowo opisano grubość nawierzchni jako
13 mm, właściwa grubość nawierzchni to 14 mm. W ofertach należy przyjąć nawierzchnię o grubości 14 mm zgodnie z pkt. 3.2.6 opisu technicznego i pkt. 2.2.2. Specyfikacji STWiOR (str. 103).

 

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 6 grudnia 2016r.

OR.IV.042.8.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa obiektu lekkoatletycznego przy PG nr 3 w Brzegu

przy ul. Bohaterów Monte Cassino 14, dz. Nr 385/2”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 1 grudnia br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1:

Czy nie należy zastosować prawidłowej wyceny w poz. 35wg. KNNR6 t 0308 poz. 1? Nawierzchnia
z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o  grubości 4cm (warstwa wiążąca) bez krotność 0,4 zgodnie z przekrojem A-A dokumentacji technicznej zał. nr 2 oraz kosztorysem załącznik nr 1.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tak do wyceny poz. 35 przedmiaru robót należy zastosować:

- jako podstawę wyceny KNNR 6 t 0308 poz. 1. Opis: Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) w ilości 1905 m2.

Pytanie 2:

Czy nie należy zastosować prawidłowej wyceny w poz. 36 wg. KNNR6 t 0309 poz. 2? Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o  grubości 4cm (warstwa ścieralna) analogia jak wyżej. Zgodnie z przekrojem A-A dokumentacji technicznej załącznik nr 2 oraz kosztorysem załącznik nr 1.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Tak do wyceny poz. 36 przedmiaru robót należy zastosować:

- jako podstawę wyceny KNNR6 t 0309 poz.2. Opis: Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) w ilości 1905 m2 .

Pytanie 3:

W pozycji 37 kalkulacja własna nawierzchnia poliuretanowa o grubości 14mm natomiast w projekcie technicznym 13mm. Jaką grubość nawierzchni przyjąć do wyceny?

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Do wyceny poz. 37 przedmiaru robót należy przyjąć:

- jako podstawę wyceny kalkulację własną. Opis: nawierzchnia poliuretanowa  grubość 13 mm  w ilości 1905 m2.

Pytanie 4:

W pozycji 54 dostawa i montaż urządzeń STREET WORKOUT jednostka obmiaru metr. Czy do wyceny nie należy przyjąć jednostkę obmiaru szt. wg ilości katalogowych?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Do wyceny poz. 54 przedmiaru robót należy przyjąć jednostkę obmiaru w sztukach wg ilości katalogowych.

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 1 grudnia 2016r.

OR.IV.042.8.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa obiektu lekkoatletycznego przy PG nr 3 w Brzegu

przy ul. Bohaterów Monte Cassino 14, dz. Nr 385/2”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 30 listopada br. Wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

W rozdziale 5 pkt 3 ppkt a) SIWZ Zamawiający opisuje wymagania odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej. Prosimy o wyjaśnienia, co Zamawiający rozumie przez pojęcie „boisko lekkoatletyczne”

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający przez pojęcie „boisko lekkoatletyczne” rozumie budowę obiektu lekkoatletycznego,  boiska lekkoatletycznego służącego do uprawiania dyscyplin lekkoatletycznych.

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 4169
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2016-11-28 14:10:01
Data udostępnienia informacji: 2016-11-28 14:10:01
Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-02 12:09:08

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner