logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   minus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2016 > kwiecień > 2016-04-28
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 5 w Brzegu przy ul. Robotniczej 22, nr działki 463.

 

     Brzeg, dnia 1 czerwca 2016r.

OR.IV.271.1.3.2016                                                                                       

dot. postępowania pn.:

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 5”

w Brzegu przy ul. Robotniczej 22, nr działki 463

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 1 czerwca 2016r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg, z ceną łączną:

netto:     635.643,04 zł

brutto:  781.840,94 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena -95% oraz kryterium Termin płatności faktury-5%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena 95%

 

Liczba punktów w kryterium Termin płatności faktury -5%

Łączna liczba punktów

 

3

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J.

ul. Korfantego 33

49-305 Brzeg

95,00 pkt

5,00 pkt

100 pkt

 

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 12 maja 2016r.

OR.IV.271.1.3.2016

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 5”

w Brzegu przy ul. Robotniczej 22, nr działki 463.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 5 i 9 maja br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Zamawiający w STWiOR podaje rozwiązanie dla nawierzchni poliuretanowej dla boiska i bieżni. Zamawiający wymaga aby była to nawierzchnia typu EPDM grubości 10mm i podaje jej minimalne parametry.

Informujemy Zamawiającego, że nie ma aktualnie na rynku nawierzchni typu EPDM, która spełnia takie wymagania. Czołowi producenci wycofali ten produkt z rynku. W związku z powyższym proponujemy zastosować nawierzchnie typu 2S o grubości 8+8 mm. Jest to nawierzchnia grubsza a co za tym idzie bardziej elastyczna i bezpieczna.

Pragniemy zauważyć, iż nawierzchnia EPDM nie nadaje się jako nawierzchnia bieżni. Naszym zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest nawierzchnia typu natrysk, która jest rekomendowana na bieżnie (jest ona odporna na buty z kolcami).

Dodatkowo proponujemy aby dokumenty potwierdzające spełnienie warunków jakościowych dla nawierzchni sportowych składane były wraz z ofertą. Zamawiający uniknie w ten sposób ewentualnych zawirowań związanych z terminowym i jakościowym odbiorem zadania.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Nawierzchnia natryskowa na bieżni i rozbiegu skoczni w dal:

Projektowany zespół boisk stanowi zaplecze sportowe przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Brzegu. Zakłada się, że prowadzone tam będą gównie zajęcia z wychowania fizycznego, dlatego szczególną uwagę przykładamy do bezpieczeństwa użytkowania. Bieżnia stanowiąca rozbieg do skoczni w dal użytkowana będzie przez dzieci we wczesnym wieku szkolnym, które na zajęciach nie używają obuwia specjalistycznego typu kolce i dla tego zaprojektowaliśmy nawierzchnię jednowarstwową typu EPDM. Posiada ona o wiele mniej szorstką powierzchnię niż nawierzchnia z natryskiem i w razie upadku dziecka jest bezpieczniejsza.

W projekcie znajduje się zapis który mówi, o minimalnej grubości nawierzchni wynoszącej 10mm. Nie wyklucza się wiec nawierzchni o większej grubości spełniających normę PN-EN 14877:2014

Minimalne wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej określa norma PN-EN 14877:2014.

a dodatkowo określa się parametry dla nawierzchni:

  • Wydłużenie względne przy zerwaniu: nie mniejsze niż 70 %
  • Wytrzymałość na rozdzieranie: nie mniejsza niż 110 N
  • Ścieralność aparat Stuttgart: nie większa niż 0,09 mm
  • Wytrzymałość na rozciąganie: nie mniejsza niż 0,80 N/mm2
  • Współczynnik tarcia kinematycznego:

w stanie suchym nie mniejsza niż 0,50

w stanie mokrym nie mniejsza niż 0,30

  • Zmiana wymiarów po działaniu temperatury + 60ºC nie większe niż 0.02 %
  • Mrozoodporność – przyrost masy nie większy niż 0,6 %
  • Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotermicznych – przyrost masy nie większy niż 0,4 %

         W celu potwierdzenia, że oferowane nawierzchnia odpowiada wyżej określonym  wymaganiom , do oferty należy dołączyć : 

 - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni;

-  Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta, zawierająca parametry nawierzchni poliuretanowej;

-   Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni;

- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta.

Pytanie nr 2:

Proszę o jednoznaczne określenie kolorystyki boiska i bieżni ponieważ są rozbieżności pomiędzy częścią opisową a rysunkową.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Kolorystyka

Linie segregacyjne boisk – szer. 5 cm malowane natryskowo w kolorze białym

Kolor nawierzchni:

- wybiegi                                              - kolor zielony

- boiska BK; BS; BR;                           - kolor ceglasty

- bieżnia lekkoatletyczna                      - kolor ceglasty

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 2514
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2016-04-28 13:46:12
Data udostępnienia informacji: 2016-04-28 13:46:12
Data ostatniej aktualizacji: 2016-06-01 14:38:37

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner