logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   minus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2017 > styczeń > 2017-01-23
Przebudowa sanitariatów w budynku biurowym przy ul. Sukiennice 2 w Brzegu.

 

     Brzeg, dnia 20 lutego 2017r.

OR.IV.271.1.2.2017                                                                                                                                                                

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa sanitariatów w budynku biurowym przy ul. Sukiennice 2 w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 20 lutego 2017r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2, złożoną przez: Zakład Usługowo-Produkcyjny „TAKAR” Andrzej Karaś, ul. Dąbrowskiego 28, 49-340 Lewin Brzeski, z ceną łączną:

netto:     158.000,00 zł,

brutto:  194.340,00 zł.

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryteriach: Cena -60%, oraz Doświadczenie zawodowe personelu (kierownika budowy)- 40%.

W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena 60%

Liczba punktów w kryterium Doświadczenie zawodowe personelu (kierownika budowy)- 40%

Łączna liczba punktów

 

1

EL-SOL INSTALACJE

Robert Szlachcikowski

ul. Brzeska 18

49-313 Lubsza

55,19 pkt

0,00 pkt

55,19 pkt

 

2

Zakład Usługowo -Produkcyjny „TAKAR” Andrzej Karaś

ul. Dąbrowskiego 28

49-340 Lewin Brzeski

60,00 pkt

40,00 pkt

100 pkt

 

3

Zakład Remontowo-Usługowy

„STO-KARZ” Józef Stokłosa

ul. Zawadzkiego 1

49-200 Grodków

42,87 pkt

0,00 pkt

42,87 pkt

 

4

„TOM-BUD” Usługi Ogólnobudowlane   Tomasz Karaś

ul. Aleja Wojska Polskiego 38

49-340 Lewin Brzeski

55,48 pkt

40,00 pkt

95,48 pkt

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

 

Brzeg, dnia 30 stycznia 2017r.

OR.IV.271.1.2.2017

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa sanitariatów w budynku biurowym przy ul. Sukiennice 2 w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 25 stycznia br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

Proszę o określenie wymagań dla płytek ściennych oraz podłogowych- przykładowy produkt, wymiary, parametry, itp.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Płytki w pomieszczeniach sanitarnych układamy do wysokości min. 2,0m

Wymagania dla płytek ściennych:
- nasiąkliwość wodna 3%≤E≤6%
- wytrzymałość na zginanie (N/mm2) min 15
- odporność na ścieranie PEI 3-4
- odporność na szok termiczny – odporne
- odporność na środki czyszczące i sole – min. klasa GB
- odporność na plamienie min. kl. 3.

Wymagania dla gresów podłogowych :
przeciwpoślizgowości min. R10 - R11
- nasiąkliwość wodna  max 3 % lub mniejsza
- odporność na ścieranie min. PEI 4 lub większa
- wytrzymałość na zginanie (N/mm2) min 35
- odporność na działanie kwasów i zasad o słabym stężeniu: klasa ULA UHA
- odporność na środki czyszczące i sole – klasa UB.

Do wykonania posadzek gresowych używać płytek o wymiarach np. 30cm x 30cm  lub innych o podobnych wymiarach – kwadratowe.

Do wykonania ścian używać płytki o wym. 20 x 25 cm lub o podobnych wymiarach – prostokątne w układzie poziomym.

Ostatecznego wyboru koloru i wzoru płytek dokona Inwestor z asortymentu dostępnego i dopuszczonego do sprzedaży na rynku krajowym.

Zaleca się wykonanie płytek w kolorystyce jasnej pastelowej.

Pytanie 2

Proszę o określenie wymagań dla drzwi i ościeżnic wewnętrznych- przykładowy produkt, parametry, itp.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Drzwi do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności, pełne w  kolorze białym.

Drzwi  wejściowe do pomieszczeń oraz pomiędzy przedsionkiem, a głównym pomieszczeniem wc
w świetle ościeżnicy 90cm i wysokość 200 cm, drzwi do pomieszczeń wc w świetle ościeżnicy 80cm
i wysokości 200cm.

W kolorze białym drzwi wewnętrzne, drzwi drewnopodobne wejściowe do pomieszczeń.

W dolnej części drzwi kratka nawiewna, otwory w drzwiach lub szczelina dolna o powierzchni min. 220 cm2.

Drzwi otwierane na zewnątrz pomieszczenia.

Ościeżnica jeśli  metalowa, to  zabezpieczona antykorozyjnie.

Stosować produkt dostępny i dopuszczony do sprzedaży na rynku krajowym.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Ilość odwiedzin: 2880
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-01-23 12:55:20
Data udostępnienia informacji: 2017-01-23 12:55:20
Data ostatniej aktualizacji: 2017-02-20 13:39:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner