logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   minus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2017 > styczeń > 2017-01-26
Przebudowa ulic Ofiar Katynia (etap I) i Piwowarskiej.

                                                                                                          Brzeg, dnia 1 marca 2017 roku

OR.IV.042.1.2017                                                                                            

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulic Ofiar Katynia (etap I) i Piwowarskiej”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 1 marca 2017r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3, złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp.J., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg z ceną łączną:

netto:     2.273.079,56 zł

brutto:  2.795.887,86 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena -60% Doświadczenie kierownika budowy -20% oraz kryterium Liczba pracowników posiadających min.
10-letnie doświadczenie w branży drogowej
-20%.

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium- Cena-60%

Liczba punktów w kryterium- Doświadczenie kierownika budowy-20%

Liczba punktów

w kryterium- Liczba pracowników posiadających

min. 10-letnie doświadczenie w branży drogowej -20%

Łączna

liczba

punktów

 

1

P.U.H. „DOMAX”

Arkadiusz Mika,

ul. Grabińska 8

42-283 Boronów

58,49 pkt

20,00 pkt

20,00 pkt

98,49 pkt

 

2

STRABAG Infrastruktura
Południe Sp. z o.o.

Wysoka, ul. Lipowa 5A

52-200 Wrocław

49,27 pkt

20,00 pkt

20,00 pkt

89,27 pkt

 

3

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J.

ul. Korfantego 33

49-305 Brzeg

60,00 pkt

20,00 pkt

20,00 pkt

100 pkt

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 7 lutego 2017r.

OR.IV.042.1.2017

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulic Ofiar Katynia (etap I) i Piwowarskiej”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 2 i 3 lutego br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

Czy Brzeskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. podczas realizacji remontu sieci będą partycypować w kosztach Tymczasowej Organizacji Ruchu?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tymczasowa Organizacja Ruchu jest kosztem Wykonawcy zadania i koszt jej opracowania, zatwierdzenia, wprowadzenia i likwidacji należy uwzględnić w ofercie, BPEC Sp. z o.o. oraz PWiK w Brzegu Sp. z o.o. nie będą partycypować w kosztach związanych z tymczasową organizacją ruchu.

Pytanie 2

Czy Gestorzy sieci wymienieni w pytaniu nr 1 będą zobligowani do odtworzenia istniejącej podbudowy w tym ułożenie kostki kamiennej, na której Wykonawca robót zgodnie z Dokumentacją Projektową ma wykonać warstwy bitumiczne?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Wykonawca zadania będącego przedmiotem zamówienia jest zobowiązany (zgodnie z warunkami umownymi) do rozebrania istniejących nawierzchni w ul. Piwowarskiej i przekazania dla BPEC Sp. z o.o. terenu budowy w celu wykonania robót na sieci ciepłowniczej. Wykonawca sieci ciepłowniczej wykona roboty ziemne, ułoży projektowaną sieć cieplną oraz zasypie i zagęści wykop do poziomu projektowanej podbudowy przebudowywanej ul. Piwowarskiej. W ul. Ofiar Katynia (etap I), zgodnie z dokumentacją, BPEC Sp. z o.o. nie przewiduje robót w obrębie jezdni. Roboty budowlane wykonywane przez PWiK Sp. z o.o. będą prowadzone na warunkach określonych umową i na warunkach określonych w protokole przekazania placu budowy przez Wykonawcę dla PWiK w Brzegu Sp. z o.o. Dla robót wykonywanych w obrębie jezdni ul. Ofiar Katynia PWiK odtworzy podbudowę łącznie z kostką kamienną w miejscu wykonywanych przekopów, zaś w obrębie chodnika – zasypie i zagęści wykop do poziomu podbudowy.

Pytanie 3

Czy Gestorzy sieci mają określony czas na wykonanie zadania?

Odpowiedź na pytanie nr 3:

PWiK nie ma określonego czasu na wykonywanie swoich robót, jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą zadania i wykonywania robót w uzgodnieniu i zgodnie z warunkami ustalonymi z Wykonawcą zamówienia w trakcie realizacji. BPEC jest zobowiązane do przekazania terenu budowy (ul. Piwowarskiej) po remoncie sieci najpóźniej do 10 czerwca 2017r.

Pytanie 4

Kto będzie odpowiadał w okresie gwarancyjnym za uszkodzenia nawierzchni w śladzie remontowanej sieci wodnej i ciepłowniczej wykonywanej przez zewnętrzne firmy?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Wykonawca zadania będącego przedmiotem zamówienia będzie odpowiedzialny za wszelkie wady przedmiotu zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę, również za jakiekolwiek uszkodzenia ułożonej nawierzchni.

Pytanie 5

Proszę o uszczegółowienie dokumentacji projektowej dotyczącej peronów oraz wiat przystankowych.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Konstrukcja podbudowy w obrębie peronów jest taka sama jak konstrukcja przylegających do nich chodników bez jakichkolwiek zmian wysokościowych w obrębie peronu autobusowego. Typ wiat przystankowych przewidzianych do zamontowania został opisany w opisie technicznym projektu wykonawczego branży drogowej. W załączeniu przykładowa konstrukcja wymaganej  wiaty przystankowej (Zał. Nr 1).

Pytanie 6

Czy zamawiający dysponuje szczegółowymi badaniami geologicznymi gruntów zalegających w podłożu?

Odpowiedź na pytanie nr 6:

W załączeniu opinia geotechniczną jaką dysponuje Zamawiający (Zał. Nr 2).

Pytanie 7

Czy krawężniki kamienne pochodzące z rozbiórki przed ich ponownym wbudowaniu mają być docinane czy spoinowane po ułożeniu?

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Krawężniki kamienne po ułożeniu mają być spoinowane.

Pytanie 8

Jaki zakres ma obejmować remont studni piwnicznych. Proszę o przekazanie szczegółowej dokumentacji projektowej.

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Roboty przy studniach piwnicznych mają mieć jedynie charakter remontowy wobec powyższego nie ma potrzeby opracowywania specjalnej dokumentacji projektowej. Ze względu na zróżnicowany stan techniczny istniejących studzienek piwnicznych należy przewidzieć roboty remontowe studni w następującym zakresie, w zależności od potrzeb:

  • oczyszczenia studni z gruzu i śmieci,
  • przemurowania luźnych i wymiany uszkodzonych elementów ceglanych,
  • wykonania koniecznych robót remontowych murarskich i tynkarskich,
  • zabezpieczenia i uzupełnienia brakujących krat.

Pytanie 9

Podczas wykonywania chodników nastąpi odsłonięcie ścian fundamentowej przyległych budynków. Czy Zamawiający przewiduje ich zabezpieczenie przed wilgocią. Jeśli tak, to w jakim zakresie?

Pytanie 10

W przypadku zmiany niwelety i spadków poprzecznych chodników nastąpi lokalne odsłonięcie ścian budynków. Czy Zamawiający przewiduje odtworzenie elewacji budynków? Jeśli tak, to w jakiej formie?

Odpowiedź na pytanie nr 9 i nr 10:

Przy wykonywaniu chodników nie powinno wystąpić odsłonięcie ścian przyległych budynków, dlatego nie przewiduje się ich zabezpieczenia ani odtworzenia elewacji. Zamawiający nie przewiduje odtworzenia elewacji, za wyjątkiem sytuacji określonych zapisami umownymi zawartymi w projekcie umowy.

Pytanie 11

Przy posesjach znajdują się mury i murki oporowe ceglane. Czy Zamawiający przewiduje ich remont?

Odpowiedź na pytanie nr 11:

Mury i murki oporowe nie znajdują się w pasie drogowym przebudowywanych dróg, są one zlokalizowane na terenie nieruchomości przyległych do pasa drogowego. Zamawiający nie przewiduje ich remontu w ramach przedmiotowego zamówienia.

Pytanie 12

W jaki sposób odtworzyć istniejącą nawierzchnię w ciągu ul. Ofiar Katynia po wykonaniu wpustów i przykanalików deszczowych?

Odpowiedź na pytanie nr 12:

Wykonawca zadania po wykonaniu wpustów i przykanalików deszczowych jest zobowiązany odtworzyć konstrukcję jezdni w miejscu przekopów oraz ponownie ułożyć nawierzchnię ulicy z kostki kamiennej. Koszty odtworzenia konstrukcji oraz nawierzchni należy ująć w ofercie. Koszt ten został uwzględniony w wycenie zadania w kosztorysie inwestorskim.

Pytanie 13

Czy Zamawiający dostarczy Wykonawcy nowe włazy kanalizacyjne oraz skrzynki na zawory do regulacji pionowej? Czy Wykonawca ma zastosować istniejące włazy i skrzynki?

Odpowiedź na pytanie nr 13:

W kosztorysie przyjęto koszty regulacji wysokościowej włazów kanalizacyjnych i skrzynek ulicznych. Nie zakłada się wymiany istniejących urządzeń na nowe.

Pytanie 14

Czy jako warstwę wzmacniającą można użyć mieszanki z cementem o uziarnieniu 0/2 mm?

Odpowiedź na pytanie nr 14:

Do warstwy wzmacniającej nie można użyć mieszanki o uziarnieniu 0/2mm.

Pytanie 15

Czy Zamawiający posiada wiedzę na temat stanu technicznego studni teletechnicznych, które zgodnie z dokumentacją mają pozostać w jezdni ronda?

Pytanie 16

W kosztorysie ofertowym w dziale teletechnika brak pozycji dotyczącej zabezpieczenia sieci w rejonie ronda oraz wymiany pokryw studni na typ ciężki. Proszę o informację czy wykonanie zabezpieczenia sieci należeć będzie do obowiązków Wykonawcy?

Odpowiedź na pytanie nr 15 i nr 16:

W ramach przedmiotowego zamówienia nie będą wykonywane roboty budowlane w obrębie ronda. Zakres robót etapu I przebudowy ul. Ofiar Katynia został pokazany na graficznym załączniku: „Zakres realizacji I etap ul. Ofiar Katynia.”

Pytanie 17

W pozycji nr 46 w dziale drogowym zapis: „Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 25*35cm i (15-17)*30 cm (z odzysku)” oznacza, że wszystkie krawężniki są z odzysku czy tylko te o wymiarach (15-17)*30?

Odpowiedź na pytanie nr 17:

Wszystkie krawężniki kamienne są z odzysku.

Pytanie 18

Prosimy o uszczegółowienie elementów aktywnych tarcz znaków D-6 planowanych do wbudowania na skrzyżowaniu ulic Ofiar Katynia / Bohaterów Monte Cassino. Czy ma to być tarcza z tzw. „kroczącym ludzikiem”, czy np. tarcza z sygnalizacją typu „Sign Flash”?

Odpowiedź na pytanie nr 18:

Elementem aktywnym ma być tarcza z „kroczącym ludzikiem”

Pytanie 19

Prosimy o jednoznaczne określenie technologii w jakiej ma zostać wykonane projektowane oznakowanie poziome. W opisie technicznym projektu stałej organizacji ruchu brak informacji odnośnie technologii. Pozycje przedmiaru robót sugerują oznakowanie w technologii cienkowarstwowej, natomiast STWiOR D-07.01.01 „Oznakowanie poziome” mówi zarówno o technologii grubowarstwowej jaki i cienkowarstwowej.

Odpowiedź na pytanie nr 19:

Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii cienkowarstwowej.

Pytanie 20

W opisie technicznym projektu branży drogowej oraz na przekrojach konstrukcyjnych na wykonanie ław betonowych pod krawężniki i ścieki przewidziany jest beton kl. C16/20, natomiast na ławy pod obrzeża obramowania chodników- beton kl. C12/15. Pozycje przedmiarowe dot. wykonania ław betonowych wskazują tylko na beton kl. C16/20, natomiast STWiOR D-08.01.01b oraz D-08.01.02a „Ustawienie krawężników betonowych/kamiennych” przewiduje na wykonanie ław beton kl. C12/15 lub C8/10. Prosimy o sprecyzowanie z jakich klas betonu maja być wykonane poszczególne ławy. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie betonu kl. C12/15 w odniesieniu do wszystkich ław?

Odpowiedź na pytanie nr 20:

Zamawiający informuje, że ławy mają być wykonane zgodnie z projektem, tj.: ławy pod krawężniki – beton klasy C16/20, natomiast ławy pod obrzeża – beton klasy C12/15.

Pytanie 21

Po wizji w terenie stwierdzono lokalne braki oraz uszkodzenia elementów kamiennych (krawężników, kostek, płyt) czy Zamawiający przewiduje dostawę materiałów staroużytecznych w sytuacji gdy ilość elementów z rozbiórki okaże się niewystarczająca do realizacji zadania?

Odpowiedź na pytanie nr 21:

Zgodnie z przeprowadzoną szczegółową inwentaryzacją istniejących elementów kamiennych, przeprowadzoną przez autorów dokumentacji projektowej, nie przewiduje się dostawy nowych materiałów kamiennych staro użytecznych. W przedmiarze uwzględniono konieczność dowiezienia przez Wykonawcę ze składu Zamawiającego kostki kamiennej z rozbiórki, która po inwentaryzacji materiału kamiennego z ul. Ofiar Katynia okazała się konieczna do wykorzystania przy przebudowie tej drogi.

Pytanie 22

W terenie stwierdzono rynny niepodłączone do kanalizacji deszczowej, czy Zamawiający przewiduje wpięcie rynien do sieci kanalizacyjnej czy pozostawienie spływu wód bezpośrednio na chodnik?

Odpowiedź na pytanie nr 22:

W ramach robót wykonywanych przy przedmiotowym zamówieniu nie przewiduje się podłączenia rynien do kanalizacji. Wykonanie robót budowlanych związanych z podłączeniem rynien zostało potwierdzone przez zarządcę Wspólnoty Mieszkaniowej, który opracował dokumentację projektową w przedmiotowym zakresie. Roboty zostaną wykonane w trakcie przebudowy ul. Ofiar Katynia przez Wspólnotę Mieszkaniową.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 2993
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-01-26 14:35:14
Data udostępnienia informacji: 2017-01-26 14:35:14
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-01 10:16:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner