logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2015 > listopad > 2015-11-23
Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych.

          

                                                                                                                     Brzeg, dnia 10 grudnia 2015 r.

OR.IV.271.1.12.2015                           

 

dot. postępowania pn.:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

               Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Burmistrz Brzegu - informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10 grudnia 2015 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez   Wykonawcę Security & Cleaning System Sp. z o.o.,  ul. Racławicka 15/19, 53-149 Wrocław za cenę łączną:

518.962,68 zł netto

607.186,44 zł brutto

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena -95% oraz kryterium Termin płatności-5%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena 95%

 Liczba punktów w kryterium Termin płatności-5%

Łączna liczba punktów

1

Security & Cleaning System

Sp. z o.o.

ul. Racławicka 15/19

53-149 Wrocław

95,00 pkt

5 pkt

100 pkt

2

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

TOP-SERVICE Mirosław Bąk

39-331 Chorzelów 196

76,43 pkt

5 pkt

81,43 pkt

 

                                                                                                                      Z up. Burmistrza

                                                                                                                      Z-ca Burmistrza

                                                                                                                      Tomasz Witkowski

                                                                                                    

                                                                                                                   Brzeg, dnia 30 listopada 2015 r.

OR.IV.271.1.12.2015

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW KTÓRZY POBRALI

SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający – Burmistrz Brzegu informuje, że w dniu 27.11.2015 r. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  W związku z powyższym Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytania do SIWZ:

Pytanie 1.

W związku z nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19 października 2014 r. wnoszę o zmianę treści SIWZ oraz wzoru umowy (w przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy zgodnie z art. 142 pkt. 5 ustawy Pzp), a tym samym dodanie zapisu „o zmianie wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:

- stawki od towarów i usług,

- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę”.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający informuje, że w powyższym zakresie dokona stosownej zmiany treści SIWZ i zapisów wzoru umowy.

 

           Mając powyższe na uwadze, Zamawiający – Burmistrz Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 30 listopada 2015 r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez:

- dopisanie w § 8 wzoru umowy, ust. 4 w następującej treści:

„Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadkach i na zasadach określonych w § 15” oraz poprzez:

- zmianę § 15 wzoru umowy z zapisu:

„1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikającej z przepisów prawa. W takim wypadku zmianie ulegnie cena brutto, zaś cena netto pozostanie bez zmian.

b) zmiany danych adresowych i teleadresowych” na zapis:

  1. „Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

1) zmiany danych adresowych i teleadresowych lub zmiany danych dotyczących kont bankowych stron umowy,

2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:

a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,

b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2) lit. a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy oraz wykazanie rzeczywistego wpływu zmiany stawki podatku na zwiększenie kosztów realizacji umowy.  W przypadku wykazania przez Wykonawcę wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT, w wysokości wynikającej z przepisów określających zmianę stawki podatku VAT.

4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2 lit b) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać rzeczywisty związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.

5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2 lit c) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać rzeczywisty związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 lit c), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 lit. c).

6. Zamawiający w przypadku zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust.3, ust. 4 lub ust. 5 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy.

7.  Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 3, ust. 4 i ust. 5, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy Zamawiającego.

Jednocześnie zmianie ulega zapis pkt. 17 siwz w zakresie dopuszczalności zmian umowy na zapis wskazany powyżej.

       Wskutek wprowadzonych zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zapisów wzoru umowy,  Zamawiający – Burmistrz Brzegu, decyzją Komisji Przetargowej z dnia 30.11.2015 r. działając na podstawie art. 12 a ust.2   ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża terminy:

  • składania ofert z dnia 2 grudnia 2015 r. godz. 9.30 na dzień 4 grudnia 2015 r. godz. 9.30
  • otwarcia ofert z dnia 2 grudnia 2015 r. godz. 10.20 na dzień 4 grudnia 2015 r. godz. 10.20

        Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom oraz dokonane zmiany w treści SIWZ stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

    Zmieniona SIWZ oraz wzór umowy zamieszczone zostaną na stronie Zamawiającego www.bip.brzeg.pl.

 

                                                                                                       

                                                                                                                            Burmistrz Brzegu

                                                                                                                            Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 1787
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Tatarzynska
Data wytworzenia informacji: 2015-11-23 14:58:56
Data udostępnienia informacji: 2015-11-23 14:58:56
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-11 09:18:46

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner