Wersja dla niedowidzących
Gmina Brzeg
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
ORGANA WŁADZY
Burmistrz Brzegu
Rada Miejska
PRAWO LOKALNE
Statut Brzegu
Budżet miasta na 2006 rok
Budżet miasta na 2007 rok
Budżet miasta na 2008 rok
Budżet miasta na 2009 rok
Budżet miasta na 2010 rok
Budżet miasta na 2011 rok
Budżet miasta na 2012 rok
Budżet miasta na 2013 rok
Budżet miasta na 2014 rok
Budżet Gminy na 2015 rok
Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
Uchwały
Zarządzenia - wykazy
Podatki i opłaty lokalne
Zagospodarowanie przestrzenne
Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
OCHRONA ŚRODOWISKA
Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
INSTYTUCJE KULTURY
Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
URZĄD MIASTA
Dane podstawowe
Regulamin organizacyjny
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
Biuro Informatyki
Audytor
Główny specjalista ds. kontroli i nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy Brzeg
Biuro Bezpieczeństwa
Biuro Budownictwa i Inwestycji
Biuro Budżetu i Księgowości
Biuro Gospodarki Nieruchomościami i Lokalami
Biuro Oświaty
Biuro Organizacyjno-Prawne
Biuro Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki
Biuro Podatków i Opłat
Biuro Rady Miejskiej
Biuro Spraw Społecznych i Zdrowia
Biuro Urbanistyki i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Straż Miejska
Urząd Stanu Cywilnego
Sporządzanie aktu urodzenia dziecka
Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego: urodzeń, zgonów, małżeństw
Sporządzanie aktu zgonu
Transkrypcja aktów sporządzonych za granicą
Złożenie wniosku na dowód osobisty
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 3 miesiące obywateli polskich
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad trzy miesiące obywateli polskich i cudzoziemców
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców
Zgłoszenie wyjazdu poza granicę RP na pobyt ponad 6 miesięcy i zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granicę
Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu
Złożenie dokumentów do zawarcia małżeństwa
Zgłoszenie zgromadzenia
Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL
Udzielanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo za granicą
Wydanie zaświadczenia o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa - do zawarcia małżeństwa wyznaniowego ze skutkami cywilnymi
Przyjęcie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa
Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
Przyjęcie oświadczenia o powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa
Zmiana imienia lub nazwiska
Jubileusz pożycia małżeńskiego
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych)
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego i ustawą z dnia 17 października 2008 r. (...)
Godziny pracy Urzędu Miasta
Rejestry, ewidencje i archiwa
Ewidencja działalności gospodarczej
Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Kontrole
Kontrole wewnętrzne
Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
Lobbing
Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
Pomiar satysfakcji klientów urzędu
PETYCJE
Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
INNE
Gminne jednostki organizacyjne
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi biuletynu
Informacje nieudostępnione
Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
Monitor Polski w wersji elektronicznej
Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
WYBORY
WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
EUROWYBORY 2019
WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Informacja o przetwarzaniu danych
Wzór oświadczenia majątkowego radnego
Wzór oświadczenia majątkowego
Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
Urzędy Centralne
Spis adresów
Informacje
Zarz–dzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A
A
A
URZĄD MIASTA
>
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
>
Urząd Stanu Cywilnego
>
Przyjęcie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa
Rejestr zmian - dokumenty zaktualizowane
Dokument
Osoba wprowadzająca
Data zmiany
Przyjęcie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa
Kamila Rosińska
2019-12-05 11:10:53
Przyjęcie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa
Kamila Rosińska
2019-12-05 11:10:24
Wersja do wydruku...