logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2014 > lipiec > 2014-07-02
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014 r. w kwocie 2.400.0000 zł

                                                                                                           Brzeg, dnia 23 lipca 2014r.

OR.IV.271.1.14.2014                                                                    

                                                                                            

dot. postępowania pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014 r. w kwocie 2.400.000 zł.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

            Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu  informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 23 lipca 2014r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 6, złożoną przez: Bank Spółdzielczy w Oławie, ul. Pałacowa 13, 55-200 Oława, za cenę łączną:

netto:     231.096,20 zł

brutto:  231.096,20 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 100%

1

Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie

Opolskie Centrum Korporacyjne

ul. Damrota 2

45-064 Opole

       92,71 pkt

2

Bank Spółdzielczy „Bank Rolników” w Opolu

ul. Książąt Opolskich 36A

45-005 Opole

97,40 pkt

3

Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie

ul. Kilińskiego 2/4

57-100 Strzelin

79,33 pkt

4

Bank Spółdzielczy w Leśnicy

Ul. Gogolińska 2

47-100 Strzelce Opolskie

 

55,24 pkt

 

5

Bank Gospodarstwa Krajowego O/Opole

Ul. Żeromskiego 1

45-053 Opole

92,71 pkt

6

Bank Spółdzielczy w Oławie

Ul. Pałacowa 13

55-200 Oława

100 pkt

 

 

                         Z poważaniem

                        Burmistrz Brzegu

            Wojciech Huczyński

 

 

 

Brzeg, dnia 10 lipca 2014r.

OR.IV.271.1.14.2014

 

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014 r. w kwocie 2.400.000 zł”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

Zamawiający – Burmistrz Brzegu informuje, iż zmiana treści siwz dokonana dnia 09.07.2014 r.  na podstawie udzielonych odpowiedzi na zapytania od Wykonawców, które wpłynęły w dniach 03.07.2014 r. i 07.07.2014 r. do siedziby Zamawiającego, zawiera błąd polegający na niezgodnym z Zarządzeniem Nr 2480/2014 Burmistrza Brzegu w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2014 r. , zapisem umowy zamieszczonym w § 3 ust. 1 wzoru umowy. Zgodnie z § 3 przywołanego wyżej Zarządzenia „Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową”.

W wyniku zmiany treści siwz dokonanej dnia 09.07.2014 r., Zamawiający wprowadził do wzoru umowy zapis o treści: „Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się rygorowi egzekucji do wysokości 150 % kwoty udzielonego kredytu przy kontrasygnacie Skarbnika”.  Powyższy zapis pozostaje w sprzeczności z ww. § 3 Zarządzenia.

 

Mając powyższe na uwadze Zamawiający - Burmistrz Brzegu, ponownie decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10.07.2014 r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) dokonuje zmiany treści siwz poprzez zmianę:

- zapisu § 3 ust. 1 wzoru umowy  na następujący:

„Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową              z kontrasygnatą Skarbnika”

oraz

- zapisu umieszczonego - w pkt 3 ppkt 1) SIWZ z: „Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz  oświadczenie o  poddaniu się rygorowi egzekucji do wysokości 150 %  kwoty udzielonego kredytu przy kontrasygnacie Skarbnika” na zdanie: „Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika”.

           

Jednocześnie Zamawiający, w oparciu o art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, udziela ponownie odpowiedzi na następujące pytania od Wykonawców:

 

Pytanie nr 3:

Czy na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji będzie kontrasygnata Skarbnika ?

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Nie

 

Pytanie nr 35:

Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby dodatkowym zabezpieczeniem kredytu było oświadczenie o poddaniu się egzekucji opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy do wysokości 150% kwoty udzielonego kredytu? Jeśli tak – prosimy o uwzględnienie tego zapisu w projekcie umowy kredytu stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Odpowiedź na pytanie Nr 35:

Zamawiający nie wyraża zgody na oświadczenie o poddaniu się rygorowi egzekucji opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy do wysokości 150% kwoty udzielonego kredytu. Jedyne zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową                            z kontrasygnatą Skarbnika.

 

Ponadto, Zamawiający Burmistrz Brzegu informuje, że w dniu 10.07.2014 r. wpłynęły do siedziby Zamawiającego kolejne pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych udziela odpowiedzi na następujące pytania:

 

Pytanie Nr 43.

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia do wzoru umowy kredytowej zapisu dotyczącego (precyzującego) wysokości odsetek „karnych” należnych od przeterminowanego kapitału kredytu? Jeżeli tak, to czy w § 8 wzoru umowy możliwe jest dodanie pkt. 8                                 w brzmieniu: „Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości 4 x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego”?

Odpowiedź na pytanie Nr 43:

Zamawiający nie dopuszcza do wzoru umowy kredytowej zapisu dotyczącego (precyzującego) wysokości odsetek „karnych” należnych od przeterminowanego kapitału kredytu.

 

Pytanie Nr 44.

Czy w związku z wprowadzeniem przez Zamawiającego do wzoru umowy kredytowej nowego brzmienia zapisu § 4 pkt. 7, przewidującego możliwość zmiany wysokości i terminu spłaty kredytu/raty kredytu w uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego                                         z jednoczesnym określeniem, iż „oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 1 roku kalendarzowego w poszczególnych latach kredytowania”, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany „terminu wykonania zamówienia” do dnia 31.12.2020 r.? Jeżeli nie, to czy Zamawiający wyraża zgodę na doprecyzowanie wprowadzonego zapisu § 4 pkt 7, poprzez następujące określenie:

„Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 1 roku kalendarzowego w poszczególnych latach kredytowania, jednakże nie może przekroczyć ostatecznej daty spłaty kredytu tj. 31.12.2019 r.”?

Odpowiedź na pytanie 44:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany „terminu wykonania zamówienia” do dnia 31.12.2020r.

 

Pytanie Nr 45.

Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę określenia Gminy Brzeg w treści wzoru umowy kredytowej, w miejscu oznaczenia stron tej umowy poprzez zmianę z „Kredytobiorca” na Zamawiający”? Konieczność takiej zmiany podyktowana jest zapisami wzoru umowy kredytowej, w której pomimo wprowadzenia określenia dla Gminy Brzeg jako Kredytobiorca nazwa taka nie pojawia się nigdzie w dalszej części umowy, zaś Gmina Brzeg określana jest jako „Zamawiający”.

Odpowiedź na pytanie 45:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę określenia Gminy Brzeg w miejscu oznaczenia stron umowy w treści wzoru umowy kredytowej z „Kredytobiorcy” na „Zamawiający”.

 

            W wyniku udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający - Burmistrz Brzegu, decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10.07.2014 r.  działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje zmiany w treści siwz polegającej na zmianie słowa „Kredytobiorca” na słowo „Zamawiający” we wzorze umowy.

 

 

W skutek wprowadzonych zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający – Burmistrz Brzegu, decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10.07.2014 r. działając na podstawie art. 12a ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża terminy:

  • składania ofert z dnia 16 lipca 2014 r. godz. 9.30 na dzień 18 lipca 2014 r. godz. 9.30
  • otwarcia ofert z dnia 16 lipca 2014 r. godz. 10.00 na dzień  18 lipca 2014 r. godz. 10.00

 

Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom oraz dokonane zmiany w treści SIWZ stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Zmieniony wzór umowy i SIWZ zamieszczone są na stronie Zamawiającego www.bip.brzeg.pl. Jednocześnie Zamawiający zamieszcza na stronie BIP opinię RIO dotyczącą możliwości spłaty kredytu długoterminowego, którą przez omyłkę wcześniej nie zamieścił.

 

 

 

 

                                                                                                          Z up. Burmistrza

                                                                                                          Zastępca Burmistrza

                                                                                                          Barbara Iwanowiec

Załączniki do pobrania:

2014-07-02 12:30:35 - siwz (157.50 kB)
2014-07-02 12:30:53 - ogłoszenie o zamówieniu (16.62 kB)
2014-07-02 12:31:07 - wzór oferty (45.50 kB)
2014-07-02 12:31:23 - zał. nr 1 do oferty (36.00 kB)
2014-07-02 12:31:37 - zał. nr 2 do oferty (28.50 kB)
2014-07-02 12:31:49 - zał. nr 3 do oferty (26.00 kB)
2014-07-02 12:32:00 - zał. nr 4 do oferty (33.50 kB)
2014-07-02 12:32:13 - wzór umowy (74.50 kB)
2014-07-02 12:32:30 - zał. nr 1 do wzoru umowy (12.80 kB)
2014-07-02 12:33:00 - opinia RIO ws. długu (519.98 kB)
2014-07-02 12:33:24 - opinia RIO w sprawie projektu budżetu 2014 (573.15 kB)
2014-07-02 12:33:41 - opinia RIO ws. WPF (604.53 kB)
2014-07-02 12:34:01 - opinia RIO w sprawie wykonania budżetu 2013 (776.10 kB)
2014-07-02 12:34:18 - Rb - 27S (4.67 MB)
2014-07-02 12:34:41 - Rb - 28S (9.69 MB)
2014-07-02 12:35:03 - Rb - N (923.09 kB)
2014-07-02 12:35:45 - Rb - NDS (817.49 kB)
2014-07-02 12:36:04 - Rb - Z (909.42 kB)
2014-07-02 12:43:47 - zaświadczenie GB str. 2 (257.22 kB)
2014-07-02 12:44:04 - zaświadczenie UM str. 1 (279.21 kB)
2014-07-02 12:44:20 - zaświadczenie UM str. 2 (262.40 kB)
2014-07-02 12:44:37 - zaświadczenie ZUS (194.64 kB)
2014-07-02 12:45:47 - zaświadczenie GB str. 1 (266.88 kB)
2014-07-09 14:48:34 - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (15.64 kB)
2014-07-09 14:49:22 - odpowiedzi na pytania (28.98 kB)
2014-07-09 14:50:33 - tabela - zobowiązania Gminy (40.00 kB)
2014-07-09 14:51:41 - uchwała - powołanie Skarbnika (144.36 kB)
2014-07-09 14:52:17 - zaświadczenie o wyborze Burmistrza (103.63 kB)
2014-07-09 14:52:46 - NIP2- s.1 (491.61 kB)
2014-07-09 14:53:21 - NIP2 - s.2 (476.06 kB)
2014-07-09 14:53:41 - NIP2 - s.3 (405.40 kB)
2014-07-09 14:53:59 - NIP2 - s.4 (432.11 kB)
2014-07-09 14:54:18 - NIP4 (170.96 kB)
2014-07-09 14:54:44 - REGON (248.04 kB)
2014-07-09 14:55:48 - Sprawozdanie RbN - za 2012 r. (354.14 kB)
2014-07-09 14:56:16 - Sprawozdanie RbN - za 2013 r. (353.05 kB)
2014-07-09 14:56:51 - Sparwozdanie RbZ - za 2012 r. (353.61 kB)
2014-07-09 14:57:47 - Sprawozdanie RbZ - za 2013 r. (95.89 kB)
2014-07-09 14:58:39 - Sprawozdanie Rb- NDS - za 2012 r. (244.02 kB)
2014-07-09 14:59:58 - Sprawozdanie Rb - NDS - za 2013 r. (244.32 kB)
2014-07-09 15:00:28 - Sparwozdanie Rb - 27S - za 2012 r. (1.05 MB)
2014-07-09 15:01:12 - Sprawozdanie Rb - 27S - za 2013 r. (1007.22 kB)
2014-07-09 15:01:53 - Sprawozdanie Rb- 28S - za 2012 r. (1.38 MB)
2014-07-09 15:02:38 - Sprawozdanie Rb - 28S - za 2013 r. (1.37 MB)
2014-07-09 15:03:49 - opinia RIO dot. sprawozdania z wykonania budżetu - 2012 r. (123.14 kB)
2014-07-09 15:04:33 - opinia RIO dot. sprawozdania z wykonania budżetu -2012 r. s.2 (329.38 kB)
2014-07-09 15:05:30 - opinia RIO dot. sprawozdania z wykonania budżetu - 2012 r. s.3 (402.79 kB)
2014-07-09 15:14:35 - zarządzenie Nr 2480/2014 w sprawie zaciągnięcia kredytu (660.13 kB)
2014-07-09 15:15:31 - wzór umowy kredytowej po zmianie (76.50 kB)
2014-07-09 15:16:36 - siwz po zmianie 09.07.2014r. (162.50 kB)
2014-07-10 12:26:51 - opinia RIO dot. mozliwości spłaty kredytu s.1 (327.60 kB)
2014-07-10 12:27:22 - opinia RIO dot. mozliowści spłaty kredytu s.2 (218.12 kB)
2014-07-10 15:04:10 - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 10.07.14 r. (12.77 kB)
2014-07-10 15:05:48 - odpowiedzi na pytania + zmiana treści siwz-10.07.14 r. (19.09 kB)
2014-07-10 15:06:37 - siwz po zmianie 10.07.2014 r. (163.00 kB)
2014-07-10 15:07:12 - wzór umowy kredytowej po zmianie 10.07.2014 r. (76.50 kB)
2014-07-23 11:38:41 - rozstrzygnięcie postępowania (13.50 kB)

Ilość odwiedzin: 4342
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzyńska
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Tatarzynska
Data wytworzenia informacji: 2014-07-02 12:29:44
Data udostępnienia informacji: 2014-07-02 12:29:44
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-23 11:38:49

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner