logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > lipiec > 2011-07-19
"Budowa turystycznej przystani na rzece Odrze" w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg".


 

Brzeg, dnia 12 sierpnia 2011r.

OR.IV.271.1.23.2011                                                                   
 
 
 
dot. postępowania pn.:
„Budowa turystycznej przystani na rzece Odrze” w ramach zadania „Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg”.
  (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 12 sierpnia 2011 r. działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2010 r., Dz. U., Nr 113, poz.759 z późn. zm) wybrał jako najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu ofertę nr 1 złożoną przez NAVIMOR -INVEST S.A., ul. Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk cenę łączną:    
 
netto: 2.694.980,54 zł
brutto: 3.314.826,06 zł
Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, uzyskała max ilość punktów 100 w kryterium oceny ofert cena -100%.
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
 
1
           NAVIMOR - INVEST S.A.
            Ul. Grunwaldzka 212
               80-266 Gdańsk
 
100 pkt
 
 
2
Konsorcjum firm: Lider: Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych „EKO-WOD” Sp. z o.o.
ul. Towarowa 12-14
58-100 Świdnica
Partner:
„NAVIGA – STAL” Sp. z o.o.
Ul. Wilczycka 18
55-093 Kiełczów
 
95,41 pkt

 
                                                                                                         
Z up. Burmistrza
                                                                                                                                              Z-ca Burmistrza
                                                                                                                                             Stanisław Kowalczyk
 

  Brzeg, dnia 4 sierpnia 2011r.

 
OR.IV.271.1.23.2011
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Budowa turystycznej przystani na rzece Odrze” w ramach zadania
„Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 03.08.2011r. działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1) Zamawiający zmienia treść wzoru umowy w zakresie § 1 ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
                                                                                 
„1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.:  
„Budowa turystycznej przystani na rzece Odrze” w ramach zadania „Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg”. „
 
2) Zamawiający zmienia treść wzoru umowy w zakresie § 2, który otrzymuje brzmienie:
                                                                                 
„1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość robót określonych niniejszą umową w terminie do 30 listopada 2012 roku.      
2. Termin, o którym mowa w ust. 1 może ulec zmianie z uwagi na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót ze względów technologicznych, w szczególności w przypadku wystąpienia wysokiego poziomu wody na rzece Odrze, niskich temperatur, wystąpienia intensywnych opadów deszczu lub śniegu.
3. W trakcie wykonywania robót ziemnych Wykonawca może natrafić na zabytkowe przedmioty o znaczeniu historycznym lub archeologicznym. Znalezione na terenie budowy przedmioty pozostają własnością Skarbu Państwa.
4. Wykonawca jest zobowiązany poczynić niezbędne kroki, aby zabezpieczyć przedmioty, o których mowa w ust. 3 przed kradzieżą lub zniszczeniem oraz winien zawiadomić niezwłocznie właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru odnośnie właściwego ich zabezpieczenia.
5. W przypadkach opisanych w ust. 2, 3 i 4 Wykonawca zobowiązuje się wstrzymać wykonywane roboty do czasu:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych umożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 lub,
b) wydania decyzji wojewódzkiego konserwatora zabytków pozwalającej na kontynuację przerwanych robót, w przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, 3 i 4, przedłużenie terminu wykonania umowy o okres odpowiadający okresowi, na jaki wstrzymane zostały roboty, może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny,umotywowany wniosek Wykonawcy,. zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru, na podstawie §18 ust. 1 pkt 5 lit f) niniejszej umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić prace określone decyzją - pozwoleniem wodnoprawnym poza okresem lęgowym tj. od 01.03.do 31.08.”
 
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczony został ujednolicony wzór umowy.                                                                   
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

 

 

Brzeg, dnia 29 lipca 2011r.
OR.IV.271.1.23.2011
                                               
                                                                                 
                                                                                  DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                                  KTÓRZY POBRALI                                                                                                                                  SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH                                                                                                     WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Budowa turystycznej przystani na rzece Odrze” w ramach zadania
„Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 20, 22 i 25 lipca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych na słupy oświetleniowe wykonane z innego materiału np.: słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych wzmacnianych włóknem węglowym?
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania słupów oświetleniowych z innego materiału niż słupy przyjęte w dokumentacji projektowej z uwagi na to, iż w całym mieście Brzegu istniejące słupy oświetleniowe to słupy aluminiowe stożkowe. Podyktowane jest to jednorodnością w utrzymaniu i estetyce miasta.
 
Pytanie nr 2:
Pytanie odnośnie punktu 5.1b. „(…) wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót w zakresie prac dotyczących budowy, odbudowy, przebudowy lub remontu, w którym występowały następujące grupy robót: ziemne, kafarowe, przystań dla sprzętu pływającego z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich o wartości min. 1.500.000 zł brutto.
Czy Wykonawca, który będzie startował w tym zamówieniu musi posiadać prace wyżej wymienione ( odniesienie do punktu 5.1b zamówienia) w swoim zakresie, chodzi o prace związane z wykonaniem przystani dla sprzętu pływającego (...) o wartości min. 1.500.000 zł brutto.
(…) czy zamiast tych wymienionych prac, zamawiający dopuszcza prace związane z robotami hydrotechnicznymi?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający rozumie jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonanie robót takiego samego rodzaju, czyli wykonanie robót w zakresie prac dotyczących budowy, odbudowy, przebudowy lub remontu, w których występowały następujące grupy robót: ziemne, kafarowe, przystań dla sprzętu pływającego z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich, czyli nie chodzi tylko o prace wykonane przy budowie przystani dla sprzętu pływającego, ale o grupy robót, jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość nie jest niższa niż 1.500.000 zł.  
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez firmy w przypadku gdy roboty wykonywane były na budowlach hydrotechnicznych takich jak: zapory ziemne i betonowe, jazy, budowle upustowe z przelewami i spustami, przepusty wałowe i mnichy, śluzy żeglugowe, wały przeciwpowodziowe, siłownie i elektrownie wodne, ujęcia śródlądowych wód powierzchniowych, wyloty ścieków, czasze zbiorników wodnych wraz ze zboczami i skarpami, pompownie, kanały, sztolnie, rurociągi hydrotechniczne, syfony, lewary itd. zgodnie z definicją pojęcia budowli hydrotechnicznej określonej w paragrafie 3 punkcie 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 86, poz. 579).    
 
Pytanie nr 3:
W nawiązaniu do określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia (dotyczy pkt.5.1.b SIWZ) wnosimy o zmianę tych warunków poprzez usunięcie słów: „z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich”. Aktualnie sformułowane warunki utrudniają uczciwą konkurencję, gdyż eliminują z postępowania wykonawców, którzy wykonali przystań dla jednostek pływających na jeziorze lub na akwenie morskim.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zmawiający utrzymuje słowa „z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich” oraz dodatkowo dopisuje słowa „oraz z pomostami pływającymi na jeziorach lub akwenach morskich.”  
 
Jednocześnie Zamawiający-Burmistrz Miasta Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 29.07.2011r. działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 1 lit. b) w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia , który otrzymuje brzmienie:  
„posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót w zakresie prac dotyczących budowy, odbudowy, przebudowy lub remontu, w którym występowały następujące grupy robót: ziemne, kafarowe, przystań dla sprzętu pływającego z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich oraz z pomostami pływającymi na jeziorach lub akwenach morskich o wartości min. 1.500.000 zł brutto;”
 
2) Zamawiający zmienia treść wzoru oferty w zakresie punktu 2 ppkt 3, który otrzymuje brzmienie:
Termin realizacji zamówienia:  do dnia 30 listopada 2012r.” 
 
3) Zamawiający zmienia treśćpunktu 2 w załączniku nr 1 do oferty tj. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzpw zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, który otrzymuje brzmienie:
 
„2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia         postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie zrealizowaliśmy co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót w zakresie prac dotyczących budowy, odbudowy, przebudowy lub remontu, w którym występowały następujące grupy robót: ziemne, kafarowe, przystań dla sprzętu pływającego z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich oraz z pomostami pływającymi na jeziorach lub akwenach morskich o wartości min. 1.500.000 zł brutto;
 
4) Zamawiający zmienia treść załącznika nr 2 do oferty –Doświadczenie w zakresie wykonawstwa- w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia, który otrzymuje brzmienie:
 
„wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie,  Zamawiający przyjmuje, że będzie to zrealizowanie co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu robót w zakresie prac dotyczących budowy, odbudowy, przebudowy lub remontu, w którym występowały następujące grupy robót: ziemne, kafarowe, przystań dla sprzętu pływającego z pomostami pływającymi na rzekach lub potokach górskich oraz z pomostami pływającymi na jeziorach lub akwenach morskich o wartości min. 1.500.000 zł brutto;z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.”
 
Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·składania ofert z dnia 3 sierpnia 2011r. do godz. 10.30 na dzień 9 sierpnia 2011r. do godz. 10.30.
·otwarcia ofert z dnia 3 sierpnia 2011r. do godz. 11.00 na dzień 9 sierpnia 2011r. o godz. 11.00.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: wzór oferty, załącznik nr 1 i nr 2 do oferty.                                                                    
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

 

Załączniki do pobrania:

2011-07-19 11:25:09 - ogłoszenie o zamówieniu (35.15 kB)
2011-07-19 11:25:29 - siwz (575.00 kB)
2011-07-19 11:25:51 - wzór oferty (400.50 kB)
2011-07-19 11:26:10 - zał. nr 1 do oferty - oświadczenie z art. 22 (388.00 kB)
2011-07-19 11:26:34 - zał. nr 2 - wykaz robót (391.00 kB)
2011-07-19 11:27:07 - zał. nr 3 do oferty - wykaz narzędzi i urządzeń (384.50 kB)
2011-07-19 11:27:34 - zał. nr 4 do oferty - wykaz osób (389.50 kB)
2011-07-19 11:28:03 - zał. nr 5 do oferty - ośw. o uprawnieniach (381.50 kB)
2011-07-19 11:29:52 - zał. nr 6 do oferty - ośw. o braku podstaw do wykluczenia (380.50 kB)
2011-07-19 11:30:23 - zał. nr 7 do oferty - ośw. os. fizycznej (378.00 kB)
2011-07-19 11:30:48 - zał. nr 8 do oferty - zobowiązanie podmiotów (386.50 kB)
2011-07-19 11:31:14 - wzór umowy (472.50 kB)
2011-07-19 11:32:43 - zał. nr 1 do wzoru umowy - harmonogram (390.00 kB)
2011-07-19 11:33:14 - zał. nr 2 do wzoru umowy- karta gwarancyjna (380.00 kB)
2011-07-19 11:33:51 - geologia (3.77 MB)
2011-07-19 11:34:25 - operat dendrologiczny (18.53 MB)
2011-07-19 11:35:03 - operat wodnoprawny (11.35 MB)
2011-07-19 11:35:35 - projekt budowlany (20.90 MB)
2011-07-19 11:36:14 - projekt wykonawczy (32.82 MB)
2011-07-19 11:36:41 - przedmiary robót (760.28 kB)
2011-07-29 13:50:02 - Odpowiedzi na pytania i modyfikacja SIWZ 29.07.2011r. (411.50 kB)
2011-07-29 13:50:56 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia UZP 206523-2011 29.07.2011r. (3.41 kB)
2011-07-29 13:52:01 - Wzór oferty 29.07.2011r. (400.50 kB)
2011-07-29 13:52:44 - Załącznik nr 1 do oferty 29.07.2011r. (388.00 kB)
2011-07-29 13:53:09 - Załącznik nr 2 do oferty 29.07.2011r. (391.50 kB)
2011-08-04 13:40:41 - Modyfikacja SIWZ 03.08.2011r. (393.50 kB)
2011-08-04 13:42:18 - Wzór umowy po modyfikacji 03.08.2011r. (476.50 kB)
2011-08-12 14:43:48 - rozstrzygnięcie postępowania z dnia 12.08.2011 (383.00 kB)

Ilość odwiedzin: 6005
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Tatarzynska
Data wytworzenia informacji: 2011-07-19 11:23:40
Data udostępnienia informacji: 2011-07-19 11:23:40
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-12 14:47:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner